• Ik heb werkelijk géén idee waar dit moet, als een mod zo vriendelijk wil zijn dit naar een goed subforum te plaatsen zou dat fijn zijn (:

    Op het moment heb ik drie lopende RPG's, maar door meerdere redenen zijn er inmiddels een hoop mensen afgevallen. We zijn nog wel met spelers die echt actief en goed schrijven, maar het zou wel leuk/fijn zijn als er weer nieuwe en meer spelers bij komen.De RPG's hebben een woordenminimum van ongeveer 300 woorden per post en ze lopen ook al een tijdje, maar inspringen is geen probleem en iedereen is bereid je te helpen hiermee. Het gaat om de volgende RPG's:

    The Avalon Tradition II Medieval II Fantasy
    Het rollentopic en het speeltopic.
    The Avalon Tradition speelt zich af in een middeleeuwse fantasiewereld. Het verhaal draait een beetje rond de nieuwe uitverkorenen, mensen die trainingen krijgen in bijvoorbeeld vechten, en de mensen hier omheen. Zowel de mensen aan het hof als in het dorp. Het verhaal is grotendeels afhankelijk van de personages en dankzij het fantasie aspect kan je daar dan ook alle kanten mee op.

    Out of Sight, Out of Mind II Victorian Era II Vampiers
    Het rollentopic en het speeltopic.
    Dit verhaal draait rond een vampierclan die zich heeft gevestigd bij het plaatsje Bathum. De clan is ernstig in grootte geslinkt en daarom zijn ze op zoek naar nieuwe leden. De mensen in het plaatsje Bathum hebben echter andere dingen aan hun hoofd, de manier van regeren laat daar namelijk ernstig te wensen over en sommige mensen hebben zich daarom aangesloten bij de rebellengroep.

    Seeking their Souls II Sci-fi
    Het rollentopic en het speeltopic
    Dit verhaal speelt zich af in de toekomst. De mogelijkheid om mensen te creëren is aangebroken en zo zijn de 'Beauties geboren'. Echter kwam men erachter dat zij krachten bezaten , sterker waren .e.d. Men werd bang en sloot ze op in een gevangenis, hier speelt het verhaal zich af. De bewakers houden zich bezig met de dagelijkse dingen en houden orde, de wetenschappers zijn uit op het leren kennen van de Beauties en de Beauties zijn op zoek naar hun ziel, om zo hun reuk,smaak en mogelijkheid tot het zien van kleuren terug te krijgen.


    Laat je niet afschrikken door de hoeveelheid pagina's of ellenlange posts (: Het minimum is ongeveer 300 woorden, dus er wordt echt niet van je verwacht dat je er 1000 schrijft. Inspringen is ook echt geen probleem, ikzelf heb laatst bijvoorbeeld ook nog een nieuw personage gemaakt bij een van de RPG's en zoals ik al zei is iedereen je bereid te helpen met inspringen. (Er heerst geen vriendjespolitiek oid) Hopelijk zijn er mensen die mee willen doen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 17:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijkt me logisch dat het in het RPG forum moet. (cat)


    Your make-up is terrible

    Daar is geen geschikt subforum.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe mee aan 2/3 van de RPG's en ik help met genoegen de mensen die moeite hebben met inspringen ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze lijken me allemaal leuk, maar ik heb geen tijd om met allemaal mee te doen.. Ik kijk nog even welke ik kies, je hoort nog van me.

    Floreale schreef:
    Ze lijken me allemaal leuk, maar ik heb geen tijd om met allemaal mee te doen.. Ik kijk nog even welke ik kies, je hoort nog van me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel meedoen met the Avalon Tradition. Die lijkt me echt te gek :3
    Maar dan zal je wel wat langer moeten wachten op mijn rol, gezien persoonlijke omstandigheden. Nou ja, ik kan het ook wel hier neerzetten: Ik heb gisteren te horen gekregen dat m'n oma is overleden en zaterdag is de begrafenis. Daar moeten we nog van alles en nog wat voor regelen en ik moet ook meehelpen. Toch zoek ik wat afleiding en daar lijkt deze rpg me zeer geschikt voor (:


    26 - 02 - '16

    Hmm, het lijkt me eigenlijk wel leuk om aan Out of Sight, Out of Mind mee te doen, maar ik heb er eigenlijk geen tijd voor. Maar, it sounds awesome en mijn andere RPG's gaan niet zo snel meer/ zijn een beetje doodjes en ik weet niets meer te schrijven O_O
    Scheelt dat ik nog ergens een rol heb liggen die ik ervoor kan aanpassen. Hmm, ik kijk wel als mn verslag af is.


    Stenenlikker

    Wanneer mensen moeite hebben met inspringen, kunnen ze eveneens naar mij komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, veel reacties al! Ik zit op mijn mobiel dus hou het kort, maar het is geen probleem als je niet per direct mee kunt doen Je kunt je gewoon in het kletstopic van de rpg melden en dan help ik vanaf daar wel verder (:

    @gaikotsu & hiraeth: bedankt voor de hulp (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kyojin schreef:
    Hmm, het lijkt me eigenlijk wel leuk om aan Out of Sight, Out of Mind mee te doen, maar ik heb er eigenlijk geen tijd voor. Maar, it sounds awesome en mijn andere RPG's gaan niet zo snel meer/ zijn een beetje doodjes en ik weet niets meer te schrijven O_O
    Scheelt dat ik nog ergens een rol heb liggen die ik ervoor kan aanpassen. Hmm, ik kijk wel als mn verslag af is.

    Omg, that would be so awesome if you would join! ;D.

    And no problem, Asami! Ik zou het jammer vinden als je RPG's moesten stoppen :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Omg, that would be so awesome if you would join! ;D.

    And no problem, Asami! Ik zou het jammer vinden als je RPG's moesten stoppen :]


    Hehe, thanks :')


    Stenenlikker

    Karthus schreef:
    Ik wil wel meedoen met the Avalon Tradition. Die lijkt me echt te gek :3
    Maar dan zal je wel wat langer moeten wachten op mijn rol, gezien persoonlijke omstandigheden. Nou ja, ik kan het ook wel hier neerzetten: Ik heb gisteren te horen gekregen dat m'n oma is overleden en zaterdag is de begrafenis. Daar moeten we nog van alles en nog wat voor regelen en ik moet ook meehelpen. Toch zoek ik wat afleiding en daar lijkt deze rpg me zeer geschikt voor (:


    Awh, gecondoleerd.

    OT: I'm sorry, ik heb niet echt veel tijd op dit moment.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Karthus schreef:
    Ik wil wel meedoen met the Avalon Tradition. Die lijkt me echt te gek :3
    Maar dan zal je wel wat langer moeten wachten op mijn rol, gezien persoonlijke omstandigheden. Nou ja, ik kan het ook wel hier neerzetten: Ik heb gisteren te horen gekregen dat m'n oma is overleden en zaterdag is de begrafenis. Daar moeten we nog van alles en nog wat voor regelen en ik moet ook meehelpen. Toch zoek ik wat afleiding en daar lijkt deze rpg me zeer geschikt voor (:


    Gecondoleerd nog! Was het toen ik op mijn mobiel zat helemaal vergeten, sorry!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Gecondoleerd nog! Was het toen ik op mijn mobiel zat helemaal vergeten, sorry!


    No problemo! :3
    Bedankt voor het medeleven. De begrafenisceremonie was erg mooi in elkaar gezet. Het was wel emotioneel, voor zo'n beetje iedereen, maar het was heel persoonlijk en er hing een prettige sfeer. Ik denk dat ik morgen, of misschien zelfs vanavond, al wel een begin van de rol neer kan zetten (:


    26 - 02 - '16