• Vndaaag had ik voor het eerst mijn TOHO t-shirt aan, en hoe geweldig was dat... BYNA GEEN REACTIES =D Af en toe wel eens van 'Oo bah Tokio Hotel...' Maar verder niks! Een paar vriendinnen vn mij vonden het zelfs leuk :)
    Het was dus een super leuke dag tot dat het gebeurde met gym. Er kwamen soldaten ons les geven, zodat we wisten hoe het zou zijn op de landmacht. Nou alles ging goed tot dat we begonnen met de zelfverdediging. Een meisje uit mijn klas kon dat heel goed en ik was ook best snel dus gingen we samen doen. Zij haalt mij onder uit (dat moest zachtjes gebeuren) maar ze liet me vallen, ik lande heel hard op mijn ribben! Ik heb bijna 1 minuut geen lucht kunnen krijgen waardoor ik 1. blauw aan liep en 2. begon te hyperfentileren. Nadat ik tot rust was gekomen heeft mijn (knape) gym-leraar me langs de kant gezet en is hij even blijven zitten. Na meer dan 30 minuten deed ademen nog zeer en kreeg ik nog niet goed lucht, hij zei dat ik mijn ribben gekneust heb :'( Ik kan nu niet normaal praten, lachen en ademen omdat het pijn doet! En morgen moet ik weer hockeyen, kan ik dus niet mee doen -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    http://members.lycos.nl/reisgenieten/hpbimg/sven2.jpg
    Dit is een foto vn hem x'D

    Women, je hebt gelijk

    Maar mijn klasgenootjes vinden hem niet knap :P
    Weetje dat ik he mvandaag bij zijn keel moest grijpen en hem neer leggen, hij ded dat ook bij mij en hij legde me heel lief en zachtjes op de grond x'D in tegenstelling van dat kind dat mij daarna liet vallen...


    Tears are crashing out of my eyes