• Hoihoi,
    Ik heb voor mijn nieuwe story weer collage's gemaakt.
    Nu zit ik met het probleem dat ik er verschillende leuke heb gemaakt en zelfs niet echt kan kiezen :o!
    Help me alsjeblieft om te kiezen, want allemaal plaatsen zou maar chaotisch zijn vrees ik :p
    Klik hier om te stemmen ;)

    Alvast bedankt,
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ze zijn eigenlijk allemaal een beetje klein, dus ik kan ze niet zo goed zien. :c Heb je misschien een groter plaatje?

    Edit: Nevermind. Ik heb zelf de url al opgezocht (klik) en buiten Q is de afbeelding een stuk groter. Hmm, ik denk dat ik voor drie zou gaan. Bij de andere zijn de gezichten allemaal een beetje door elkaar heen en bij de derde is alles het best herkenbaar. ^^

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 23:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja sorry ben een beetje met vanalles bezig dus zag nu pas je reactie.
    Ik ben blij dat je het al gevonden hebt, anders kon ik een url via facebook doorgeven, waar ik het eerst had neer gezet want ik heb op quizlet bijna geen plaats meer voor foto's.
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    *Collages
    En daarbij; Thranduil! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou gaan voor 3. Precies om de reden die Square ook al aangaf.


    Hamartia

    Hier mag een slotje op :)


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}