• Hoi iedereen,

    Zoals de titel al zegt: ik ga tijdelijk van Quizlet af. Waarom? Omdat ik een tijdje ergens anders ga wonen, en afgezien van het feit dat ze daar geen internet hebben en ik alleen in het weekend naar huis ga, ben ik helemaal niet in de stemming om met mensen te kletsen.

    De reden waarom ik ben opgenomen houd ik liever voor mezelf, omdat ik niet echt graag van alles op een openbaar forum zet. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. :Y) Maar ik vond het wel zo netjes om een topic te openen, omdat jullie toch echt wel veel voor mij betekenen, ook al zit ik hier nog geen jaar. :')
    En verder weet ik niet wat ik nog moet zeggen, want ik houd niet zo van lange, emotionele topics.

    X, Lotta/COBAI.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb begrip hoor :Y)

    En je bent alsnog ALTIJD welkom op Quizlet, want wat is Quizlet nou zonder mijn vrouw?
    Maar als er in een weekend iets is en je wilt erover praten, voel je vrij om naar mij toe te komen. Ik ben niet voor niets je vrouw. En je weet wat ze zeggen met bruiloften, iets met voor en tegenspoed. (Ik weet het niet precies) maar je snapt me, je bent altijd welkom.

    Als jij geen zin hebt in lang en emotioneel, dan doe ik dat wel :')
    Ik weet het nog als de dag van gister, toen we gingen trouwen. Mooie dag, zeer mooie dag.
    Of die ene keer dat we het zo gezellig hadden. Oh laat maar, het was voor mij altijd gezellig. ;D
    Maar nu moet ik je missen D:

    X

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 13:25 ]


    wat was dit ookalweer

    Oh wat jammer dat een tijdje weg gaat, ik ga je missen lieve Lotta.
    Veel geluk enz met wat dan ook, tot binnenkort! x (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 13:23 ]


    16 - 09 - '17

    Hey meis heel veel succes!
    Alle kracht en warmte toegewenst!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 15:55 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ahw, Lotta (no_chears)
    Ik heb er zeker begrip voor, maar 'k ga je missen voor dood.
    En trouwens, als je ooit terugkomt, doen we ons überawesome duo-name, 'kay? (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 13:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga je missen, maar ik snap dat dit nu even beter voor je is.
    Veel geluk daar, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en we je gauw weer zullen zien.


    :)

    Ik hoop dat, maakt niet uit wat de reden is waarom je word opgenomen, je je daar beter voelt. Ik weet niet wat de reden is en dus ook niet of dat wat ik hoop gepast is bij hetgeen waarom je word opgenomen. Veel succes daar.

    Je bent hier, zoals Armastus al zei, altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 13:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wacht nog even voor je weggaat, ben nog een gedicht voor je aan 't verzinnen (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Briel schreef:
    Ik ga je missen, maar ik snap dat dit nu even beter voor je is.
    Veel geluk daar, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en we je gauw weer zullen zien.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @ Leah, de tweede juli ten laatste is mijn "vrijlating", dus dat zal wel lukken denk ik. En een gedicht? Ahw, dank je. :'D

    Bedankt iedereen, ik waardeer jullie reacties heel erg!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Coombs schreef:
    Ik hoop dat, maakt niet uit wat de reden is waarom je word opgenomen, je je daar beter voelt. Ik weet niet wat de reden is en dus ook niet of dat wat ik hoop gepast is bij hetgeen waarom je word opgenomen. Veel succes daar.

    Je bent hier, zoals Armastus al zei, altijd welkom!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Briel schreef:
    Ik ga je missen, maar ik snap dat dit nu even beter voor je is.
    Veel geluk daar, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en we je gauw weer zullen zien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heel veel succes en geluk daar Lotta!


    Stenenlikker

    Don't leave me with these people!

    Nee, maar ik ga je serieus missen :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nahw ik ga je missen hoor, Lot.
    Veel succes met alles en hopelijk tot snel. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hopelijk komt alles dan weer snel in orde. Veel succes met wat het probleem ook mag zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?