• want ik zocht vandaag, door een gesprek met een vriendin hier op Q, foto's van het nieuwe kapsel van de bassist van Lawson. Ryan Fletcher. Zo heet hij. Het zou me niets verbazen als niet veel ze hier kennen, want ik geloof niet dat ze echt heel erg bekend zijn.
    Er zijn wel wat recente foto's te vinden van de band, dus uiteindelijk vond ik een foto waarop Ryan het bewuste kapsel zou moeten hebben. Heel interessant allemaal.


    Dit zijn ze nu. Leuke koppies, toch? Dit is ongeveer het uiterlijk wat ik van ze gewend ben. Ik heb ook nooit naar oudere bandfoto's gezocht en toen kwam ik deze foto tegen:


    Een beetje veranderd zijn ze wel.... Het is vooral Adam die een totale metamorfose is ondergaan. Ik moest zelfs een paar keer kijken voordat ik hem herkende. (Links onder op de oude foto van de band)

    A bit of music:


    Aangezien niet iedereen dit interessant zal vinden: zijn jullie zelf ooit foto's van jezelf of anderen tegengekomen die totaal anders waren dan wat je kende?


    Hamartia

    Leuke foto's haha :P

    Nou iedereen zegt dat ik niet veel ben veranderd vergeleken met oude foto's,maar soms heb ik weleens van die foto's en dan denk ik: Ben ik dat? Nee dat kan niet xD
    Komt vast door de belichting die ik dan gebruik. Tegenwoordig heb je photoshop ehh, daarvan maak ik alleen gebruik voor de belichting/kleur van de foto, maar daardoor verandert een foto ook sneller merk ik, vooral bij mij, weet niet of dat ook bij jullie zo is?

    Of van die momenten dat je denkt van iemand op internet: Yupp, diegene ziet er "zo en zo" uit, en uiteindelijk is t gewoon het tegenovergestelde van wat je had verwacht, best raar xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.