• laatst heb ik steeds meer ruzie op school vooral met me ex hij zij ook tegen mij ga maar dood dat mag je als hoer willen ze je nog niet eens hebben, en nou vandaag kreeg ik ruzie met mn moeder en mn zusje mn zusje zij toen: ik hoop dat je vermoord wordt. en mn moeder wil me niet geloven. ze denkt dat de posters van tokio hotel van zelf gescheurd zijn:S en dus wil ik weten wat moet ik nou doen.

    voortaan héél hard tot 100 tellen...probeer de slimste te zijn en niet te reageren. En wat die ex betreft, hij viel op je dus hij zal wel iets in je gezien hebben;) en naja hij is dan zo stom om je te laten gaan, zijn fout. Pech voor hem;) Succes meiss


    Why don't you break my heart

    Tokio Hotel posters vanzelf gescheurd? Ehh, dat lijkt mij dus een béétje stug. :')
    Wat je nu moet doen.. ehh.. gewoon even laten sudderen. Denk ik. Tot ze weer minder boos zijn, en jij ook. Sorry, meer weet ik niet. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Die ex van jou heeft waarschijnlijk erg weinig hersencellen en nee, niet in de slaapmodus. Ik vind het echt laag als je zulke dingen zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je ex is een ex , hij doet zo omdat hij het mischien stom vindt dat het uit is. Je bent ooit samen geweest met die boy dus je dat hij niet altijd zo is.Een verwerkingsprocces ? :D
    En mischien deed je zusje dat omdat ze boos is op je.

    Er vooral niét naar luisteren! Je ex zegt het wss gwn omdat hij je niet kan vergeten enja, mn zus zegt dat ook wel tegen mij, maar dat meent ze heus niet!


    ' Yes, music is the new religion_

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "