• Ik heb toestemming!

    Hey guys,
    Ik ga vanaf nu van start met een divergent weerwolven van wakkerdam.
    De spel regels blijven hetzelfde alleen zijn sommige rollen iets aangepast en is er wat extra bij gekomen. Als je graag mee wilt doen maar het spel niet goed kent raad ik je aan om de algemene spelregels door te lezen. Als je dan nog vragen hebt kun je mij altijd nog een pbtje sturen.
    Naast deze regels is er ook wat extra toegevoegd. Zo wordt iedereen in een factie ingedeeld en zijn sommige factieloos. Deze factielozen kun je vergelijken met de weerwolven. Zij mogen iedere nacht iemand uitkiezen om te vermoorden.
    Daarnaast zijn er de vijf factie's nog. Hier wordt de rest onderverdeeld. Elke factie heeft ook een factieleider die een serum heeft. Degene mag deze maar een keer gebruiken.
    Uitleg serums:
    Candor - Truth serum. Bij het truth serum krijgt degene bij wie de factieleider van candor het gebruikt te horen welke rol hij/zij heeft en in welke factie hij/zij zit.
    Amity - Peace serum. Bij het peace serum wordt de stem van de persoon op wie het gebruikt wordt ongeldig.
    Dauntless - Simulation serum. Bij het Simulation serum raakt degene in een simulatie waardoor hij/zij denkt dat zijn "vrienden" zijn "vijanden" zijn geworden. Hierdoor wordt zijn/haar stem veranderd.
    Abnegation - Memory Serum Door dit serum vergeet de persoon alles en wordt dan ook in een andere factie geplaatst.
    Erudite - Dead Serum. Met dit serum kan de gebruiker een persoon naar keuze doden.


    Daarnaast zit in elke factie ook een speciale rol:
    Dauntless - Jager.
    De jager heeft twee pijlen. Eentje wanneer hij/zij nog leeft en eentje net voordat degene vermoord wordt. Net voordat hij doodgaat kan hij de laatste pijl afschieten om iemand mee te nemen in zijn/haar graf. De andere pijl kan eenmaal gebruikt worden wanneer in het spel als de jager wilt.

    Amity - Cupido.
    Cupido mag twee mensen verbinden. Deze mensen krijgen te horen dat ze bij elkaar horen en moeten kostte wat kost het spel allebei overleven. Als er een dood gaat, gaat de andere dood door liefdes verdriet.

    Erudite - Onderduiker (Dit is de rol als slet maar dan met een passendere naam.
    De onderduiker mag elke nacht bij een iemand onderduiker. Als de persoon bij degene onderduikt aangevallen wordt, sterft de onderduiker zelf ook. Als de onderduiker aangevallen wordt s'nachts dan blijkt het dat degene niet thuis is.

    Candor - Ziener.
    De ziener mag in totaal drie keer kijken welke rol iemand heeft.

    Abnegation - Heler.
    De heler kan een persoon tot leven wekken als degene dood is.


    Naast het proberen de factielozen uit te schakelen moet je ook proberen zoveel mogelijk mensen van je factie het overleeft, echter om het niet al te makkelijk te maken weet je niet wie bij jou in de factie zit. Het is dan ook de bedoeling dat je een theorie gaat opstellen wie de factielozen zijn. Ook mag je kleine stille hints zeggen in je theorie post over in welke factie het zit. Wel onopvallende en stille hints! Dus niet dat het overduidelijk is dat degene weet wie je bent. Als dit wel zo is ben ik geneigd je te waarschuwen en je vragen de post te verwijderen. Als je het nog een keer doet dan wordt je zonder pardon uit het spel gezet.
    Ook is het de bedoeling dat je actief mee doet. Heb je twee keer niet gestemd dan krijg je een waarschuwing. Drie keer niet gestemd dan lig je uit de wedstrijd!

    Deelnemers (24/24):
    Pabu
    Kyojin
    DianePie
    Kjellberg
    Grier
    Elgort
    JamesPotter
    Redrosex
    Mascot
    Vinception
    Floreale
    Eunomia
    Asami
    Rhaego
    Nicosia
    Disclaimer
    Flue
    Tenace
    Orchideah
    Deamonium
    Leda
    Cresseyde
    Butera
    Caelestis

    INSCHRIJVING GESLOTEN

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 22:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ( JamesPotter -> ExpectoPatronum )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry. Ik had een paar internet probleempjes en ik ben nog een week op vakantie gegaan. Ik ga proberen vanavond een nieuw hoofdstuk te plaatsen. Ik ga de deadlines wel even langer maken i.v.m. De vakantie periode omdat veel mensen nu op vakantie zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm back!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik vertrek zaterdag voor een maand naar Turkije. Geen idee of ik daar wifi heb, en wanneer ik dat dan heb..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nieuw hoofdstuk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ernest -> Nickelback.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het gaat nog wat langer duren. Heb mijn hand gebroken dus ik moet voortaan alles met een hand typen en dat gaat niet zo snel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Het gaat nog wat langer duren. Heb mijn hand gebroken dus ik moet voortaan alles met een hand typen en dat gaat niet zo snel.


    Oh jeetje, beterschap! Ik weet hoe irritant het is. Moet je lang in het gips?

    Fenoglio schreef:
    (...)

    Oh jeetje, beterschap! Ik weet hoe irritant het is. Moet je lang in het gips?


    Dat is dus nog niet bekend. Ik hoop niet zo heel lang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Dat is dus nog niet bekend. Ik hoop niet zo heel lang.


    Dat hoop ik ook voor je! Wat heb je gedaan?

    Fenoglio schreef:
    (...)

    Dat hoop ik ook voor je! Wat heb je gedaan?


    Ik zit op judo en ik had een trainsstage. Alleen ik kwam verkeerd terecht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik zit op judo en ik had een trainsstage. Alleen ik kwam verkeerd terecht.


    Oh dat ken ik ja, heb zelf ook op judo gezeten. Verschrikkelijke sport wat dat betreft, ik brak eens mijn sleutel been bij een simpele judo-rol :') In ieder geval beterschap en ik hoop dat het snel goed komt!

    Fenoglio schreef:
    (...)

    Oh dat ken ik ja, heb zelf ook op judo gezeten. Verschrikkelijke sport wat dat betreft, ik brak eens mijn sleutel been bij een simpele judo-rol :') In ieder geval beterschap en ik hoop dat het snel goed komt!


    Een paar jaar geleden heb ik mijn sleutelbeen ook gebroken, alleen ik viel er recht op. Normaal heb ik nauwelijks blessures.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe loopt het hier nou mee verder?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Hoe loopt het hier nou mee verder?

    Ik ben er mee bezig en het volgende deel komt deze week online.


    "Ignite, my love. Ignite."