• ..krijg ik de uitslag van mijn eindexamens.
    En ik ben echt langzaam aan heel nerveus aan het worden. Bij mij is het namelijk echt onduidelijk. In het meest waarschijnlijke geval heb ik 1 herkansing, maar het zou ook nét geslaagd of nét gezakt kunnen zijn.
    We worden pas rond 16.00 uur gebeld door de conrector als je gezakt bent/herkansing nodig hebt en om 16.30 door je mentor als je geslaagd bent.
    Om het allemaal nog wat leuker te maken ben ik waarschijnlijk alleen thuis voor het grootste deel van de ochtend/middag.
    Stresss
    Dus, weet iemand wat leuke dingen die ik de hele dag kan doen? Leuke dingen om te koken/bakken/maken etc? Anders ben ik bang dat ik helemaal gek van de zenuwen ga worden :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is best chill! Nou ik hoop gewoon dat ik in 1x slaag! Bedankt! :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Die hel had ik twee keer. Vreselijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ook. Overmorgen weten we het .-.


    Tijd voor koffie.

    Ik krijg het morgen te weten en langzaam naar zeker krijg ik nu ook zenuwen. Zeker omdat ik bijna zeker weet dat ik niet geslaagd ben, om meerdere redenen. Maar ja, gelukkig moet ik de hele dag werken, dus dat zorgt er wel voor dat de tijd sneller gaat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naessa schreef:
    Ik krijg het morgen te weten en langzaam naar zeker krijg ik nu ook zenuwen. Zeker omdat ik bijna zeker weet dat ik niet geslaagd ben, om meerdere redenen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik krijg het morgen te weten en ik voel me nu best wel aardig zenuwachtig. Ik weet bijna zeker dat ik een herkansing moet doen voor wiskunde, maar ik hoop toch dat ik gewoon in 1 keer geslaagd ben. Wij krijgen het te horen tussen 3 en 4 uur dus ik werk gelukkig van 12 tot half 3.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Toen ik moest wachten op mijn uitslag heb ik bijna de hele dag rollenspellen gedaan op een paardenspel .. lol.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik zou willen voorstellen dat ik je kom vergezellen de hele dag, maar helaas heb ik nog wel school :( En na school komt er vast al iemand anders :P
    Zoals ik al gezegd had: Ik ga de hele dag voor je duimen!

    Op dit moment ben ik Modern Family aan het kijken. Geen idee of dat jouw aanspreekt, maar series kijken zou wel kunnen afleiden (doet het bij mij iig wel met schoolwerk :Y)) En maak anders een hele grote appeltaart en geef hem aan mij :')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zoek een heel lastig/uitgebreid/tijdrovend recept op voor het avond eten en ga iets heel lekkers maken!
    Dan kun je het vieren of je geslaagd bent of heb je toch iets leuks als je niet geslaagd bent ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."