• Ja ik ben geslaagd en ik ben zo blij! Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn eindlijst! Ik moest dit even delen!

    Voor de examenkandidaten;
    Weten jullie al of jullie geslaagd zijn? (Zo ja, gefeliciteerd!)

    Mod: vanaf nu is dit het algemene topic. Alle andere topics over de uitslagen van de eindexamens worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 14:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! Ik zei toch dat het wel mee zou vallen :Y)

    Ik moet helaas nog even wachten tot morgen voor ik weet of ik geslaagd of gezakt ben...


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zei toch dat het wel mee zou vallen :Y)

    Ik moet helaas nog even wachten tot morgen voor ik weet of ik geslaagd of gezakt ben...


    Hahaha ja je hebt het gezegd;p
    Thanks iedereen;D en heel veel succes iedereen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Even een vraag (ik kom uit België dus ik heb niet veel verstand van jullie schoolsysteem): Als je gezakt bent, doe je dan "gewoon" je jaar over of werk je dan "gewoon" (niet dat dat zo gewoon is, mais bon) je middelbaar niet af? Ik hoop namelijk voor iedereen die gezakt is het eerste, maar ik vroeg het me even af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd (flower)

    Ik hoor het morgen pas... Dus zit nog in de zenuwen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Amidala schreef:
    Even een vraag (ik kom uit België dus ik heb niet veel verstand van jullie schoolsysteem): Als je gezakt bent, doe je dan "gewoon" je jaar over of werk je dan "gewoon" (niet dat dat zo gewoon is, mais bon) je middelbaar niet af? Ik hoop namelijk voor iedereen die gezakt is het eerste, maar ik vroeg het me even af.


    Ja in het laatste jaar doe je examen, als je dan zakt, ligt het aan je niveau hoe oud je bent. Het ligt gemiddeld tussen de 15 en de 19 jaar. Als 18 jarige mag je stoppen, maar dat is niet slim, want dan heb je geen diploma. Als je 15, 16 of 17 bent moet je sowieso nog een jaar. Slaag je dan nog niet, dan moet je naar je vervolg opleiding alleen dan een niveau lager. Je mag je jaar maximaal een keer over doen. Kan je als 18 jarige geen werk vinden zonder diploma, dan kan de regering je tot de 23 of 27(ben ik even vergeten) je alsnog terug naar school sturen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    gefeliciteerd :D
    ik heb het net te horen gekregen dat ik geslaagd ben ^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja in het laatste jaar doe je examen, als je dan zakt, ligt het aan je niveau hoe oud je bent. Het ligt gemiddeld tussen de 15 en de 19 jaar. Als 18 jarige mag je stoppen, maar dat is niet slim, want dan heb je geen diploma. Als je 15, 16 of 17 bent moet je sowieso nog een jaar. Slaag je dan nog niet, dan moet je naar je vervolg opleiding alleen dan een niveau lager. Je mag je jaar maximaal een keer over doen. Kan je als 18 jarige geen werk vinden zonder diploma, dan kan de regering je tot de 23 of 27(ben ik even vergeten) je alsnog terug naar school sturen.


    + je kan er ook nog voor kiezen alleen de vakken over te doen waarop je gezakt bent bij de VAVO. Althans, ik als 18 jarige (nou ja, zondag wordt ik 18 ) kan dat kiezen. Weet niet hoe dat met jongere kinderen zit...


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    + je kan er ook nog voor kiezen alleen de vakken over te doen waarop je gezakt bent bij de VAVO. Althans, ik als 18 jarige (nou ja, zondag wordt ik 18 ) kan dat kiezen. Weet niet hoe dat met jongere kinderen zit...


    Jongeren die naar de VAVO willen maar nog niet oud genoeg zijn, mogen dit ook, maar alléén als hun middelbare school een handtekening zet dat het goed is.


    OT: Heel erg gefeliciteerd aan de geslaagden! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je gezakt bent kun je ook staatsexamen doen.

    Ik hoor het morgen pas en heb het gevoel dat ik een her moet. Ik hoop niet dat ik zak, want dat kost me dan mooi 30.000.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gefeliciteerd!! Ik krijg morgen te horen dat ik ben gezakt voor havo ;-)


    Alleen maar tranen van geluk

    Gefeliciteerd!
    Ik hoor het tussen nu en een half uurtje en ben zenuwachtig als wat. ;c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amidala schreef:
    (...)

    Dat is België dan, veronderstel ik, maar dat zit andeineen dan in Nederland.
    Gefeliciteerd! Ik vraag me af hoeveel mensen er dit jaar weer "geslaagt" gaan zijn ^^ [En voor de duidelijkheid, dat is met een lichtelijk sarcastische ondertoon en ik weet best dat het geslaagd is.]


    Ja, maar voor de hogescholen zit ik best laat met mijn examens. Een heleboel mensen die ik ken zijn nu al een week met vakantie ofzo... Typisch Artevelde, laat doorgaan met examens. En een examen op een zaterdag. Bueeerk


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gefeliciteerd!x

    Mijn broer hoort het ook over misschien maar een halfuurtje o; en dan komen vanavond mijn ooms en tantes, neefje, nichtjes opa, stiefoma en oma. :3
    EN HEBBEN WE TAART!!! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gefeliciteerd iedereen!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor mijn examens beginnen duurt het nog een paar jaar maar GEFELICIFLAPSTAART!!! :)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider