• Ja ik ben geslaagd en ik ben zo blij! Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn eindlijst! Ik moest dit even delen!

    Voor de examenkandidaten;
    Weten jullie al of jullie geslaagd zijn? (Zo ja, gefeliciteerd!)

    Mod: vanaf nu is dit het algemene topic. Alle andere topics over de uitslagen van de eindexamens worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 14:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lazulis schreef:
    Geslaagd Yeaaaah.

    Congratzz!

    Wie is er nog meer zo ontzettend blij met de normeringen? Echt thank god voor die + 1,7 bij geschiedenis havo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gefeliciteerd!
    Ik ben gelukkig ook geslaagd, met een hele mooie cijferlijst.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Succes met wachten op de uitslag, iedereen die nog zit te wachten!
    Voor mij is het twee (havo) en vier (vmbo) jaar geleden.
    Het komt vast goed!

    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is!!

    Gefeliciteerd iedereen!

    Ik ben ook geslaagd en ik ben niet normaal blij met het feit dat ik officieel van school af ben, haha.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Voor iedereen die examen hebben gedaan.
    Een stuk taart.




    Vampire + Servant = Servamp

    Oehh jum jum ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gefeliciteerd iedereen!
    Mijn broer is nog niet geslaagd, maar hij heeft een her en daar heeft hij wel vertrouwen in (:

    Gefeliciteerd! *O*

    Ik hoor vanmiddag/vanavond pas of ik ben geslaagd of niet, maar zo ongeveer iedereen in mijn omgeving gaat er vanuit dat ik het wel gehaald zal hebben, omdat ik eigenlijk altijd al goede cijfers heb gehad. Mijn examens gingen prima dus waarschijnlijk hebben ze allemaal wel gelijk, maar die verwachtingen maken me toch extra nerveus. Stél dat ik iets hopeloos heb verprutst en toch gezakt ben, dan stel ik tegelijkertijd ook nog eens een hele hoop mensen teleur. No pressure. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

    Ik hoor vanmiddag/vanavond pas of ik ben geslaagd of niet, maar zo ongeveer iedereen in mijn omgeving gaat er vanuit dat ik het wel gehaald zal hebben, omdat ik eigenlijk altijd al goede cijfers heb gehad. Mijn examens gingen prima dus waarschijnlijk hebben ze allemaal wel gelijk, maar die verwachtingen maken me toch extra nerveus. Stél dat ik iets hopeloos heb verprutst en toch gezakt ben, dan stel ik tegelijkertijd ook nog eens een hele hoop mensen teleur. No pressure. :')

    Same ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

    Ik hoor vanmiddag/vanavond pas of ik ben geslaagd of niet, maar zo ongeveer iedereen in mijn omgeving gaat er vanuit dat ik het wel gehaald zal hebben, omdat ik eigenlijk altijd al goede cijfers heb gehad. Mijn examens gingen prima dus waarschijnlijk hebben ze allemaal wel gelijk, maar die verwachtingen maken me toch extra nerveus. Stél dat ik iets hopeloos heb verprutst en toch gezakt ben, dan stel ik tegelijkertijd ook nog eens een hele hoop mensen teleur. No pressure. :')


    Succes ermee (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

    Ik hoor vanmiddag/vanavond pas of ik ben geslaagd of niet, maar zo ongeveer iedereen in mijn omgeving gaat er vanuit dat ik het wel gehaald zal hebben, omdat ik eigenlijk altijd al goede cijfers heb gehad. Mijn examens gingen prima dus waarschijnlijk hebben ze allemaal wel gelijk, maar die verwachtingen maken me toch extra nerveus. Stél dat ik iets hopeloos heb verprutst en toch gezakt ben, dan stel ik tegelijkertijd ook nog eens een hele hoop mensen teleur. No pressure. :')


    Bij mij gaat ook iedereen er vanuit dat ik geslaagd ben, maar ik sta er helemaal niet ruim voor. Ik ben echter in mijn vriendengroep altijd als slimste en verstandigste benoemd, dus vandaar dat iedereen dat denkt en het maakt mij echt alleen maar nerveuzer.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben ook geslaagd met een prachtige cijferlijst! Ik was zo zenuwachtig! Ze zouden vanaf 12 uur bellen en dan eerst de gezakten. Ik werd om kwart over 12 al gebeld, dus ik schrok me rot. Ik dacht, jep, gezakt... Maar toen was het dus mijn mentor met de mededeling dat ik geslaagd ben met alleen maar voldoendes! :D
    Ben zo blij! (yeah)

    Voor de andere geslaagden, ook gefeliciteerd! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Amidala schreef:
    (...)

    Succes ermee (:


    Dankje. :'D




    Lizor schreef:
    (...)
    Same ;c

    Rider schreef:
    (...)

    Bij mij gaat ook iedereen er vanuit dat ik geslaagd ben, maar ik sta er helemaal niet ruim voor. Ik ben echter in mijn vriendengroep altijd als slimste en verstandigste benoemd, dus vandaar dat iedereen dat denkt en het maakt mij echt alleen maar nerveuzer.


    Dit is niet heel aardig tegenover jullie, maar ergens is het wel prettig dat ik duidelijk niet de enige ben met dit probleem, haha. (krul) Laten we maar hopen dat we ook echt allemaal geslaagd zijn, dan waren die zorgen tenminste voor niets.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

    Ik hoor vanmiddag/vanavond pas of ik ben geslaagd of niet, maar zo ongeveer iedereen in mijn omgeving gaat er vanuit dat ik het wel gehaald zal hebben, omdat ik eigenlijk altijd al goede cijfers heb gehad. Mijn examens gingen prima dus waarschijnlijk hebben ze allemaal wel gelijk, maar die verwachtingen maken me toch extra nerveus. Stél dat ik iets hopeloos heb verprutst en toch gezakt ben, dan stel ik tegelijkertijd ook nog eens een hele hoop mensen teleur. No pressure. :')


    Dit had ik dus ook maar ik ben ook geslaagd. Dus het komt goed!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Dit is niet heel aardig tegenover jullie, maar ergens is het wel prettig dat ik duidelijk niet de enige ben met dit probleem, haha. (krul) Laten we maar hopen dat we ook echt allemaal geslaagd zijn, dan waren die zorgen tenminste voor niets.

    Jup inderdaad, maar ik verwacht wel dat ik ga slagen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.