• Wat ben je op dit moment aan het doen behalve Q'en? Ben je een boek aan het lezen? Aan het uitgaan? Een donut aan het eten?

    Of wat ga je nog doen behalve Q'en? Je hond uitlaten? Naar de bioscoop gaan? Een papieren vliegtuigje vouwen?

    Deel het met heel Quizlet. Want stiekem is het heel interessant en leuk om te weten wat iedereen aan het doen is. :Y)

    Flikken Rotterdam staat op (yeah)
    En pinteresten en tumblren


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik kijk The Big Bang Theory. Zoals bijna elke avond lol.

    IK ben aan het proberen mijn ipad klaar te maken voor mijn vakantie morgen (wat me na een halve dag best aan het frustreren is), verder wil ik eigenlijk nog wat schrijven en misschien nog iets kijken of lezen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik moet mn pyjama aantrekken, mn boek vinden en chips en limonade klaar maken, dat is mijn avond vandaag (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 21:06 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

          Ik ga waarschijnlijk nu een donut eten en dan m'n laptop proberen aan de praat te krijgen (lol, he keeps dying). Dan ga ik Shane Dawson kijken en dan opblijven tot ik er spijt van krijg. Ik ga prob weer zeggen dat ik school wil en daar ga ik zelf in shock van zijn lol. En 's nachts wordt het een existential crisis en mijn vrienden appen hoeveel ik ze mis.

    Ik ben best druk eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 21:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    Avondje quality time met mijn moeder. c:


    Caution first, always.

    Kendol schreef:
          Ik ga waarschijnlijk nu een donut eten en dan m'n laptop proberen aan de praat te krijgen (lol, he keeps dying). Dan ga ik Shane Dawson kijken en dan opblijven tot ik er spijt van krijg. Ik ga prob weer zeggen dat ik school wil en daar ga ik zelf in shock van zijn lol. En 's nachts wordt het een existential crisis en mijn vrienden appen hoeveel ik ze mis.

    Ik ben best druk eigenlijk.

    Shane Dawson <33333
    En ik heb ook wel zin in een donut stiekem. Maar ik heb brownies so its ok.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 21:35 ]

    Gorillaz schreef:
    Avondje quality time met mijn moeder. c:

    Cute. ^^

    Ik kijk nu via netflix naar "all about steve". Gewoon even een lekkere slechte film kijken op deze eenzame vrijdagavond aangezien mijn ouders al slapen. En morgen half 5 opstaan om ze uit te zwaaien ojeee.

    Krolock schreef:
    (...)
    Shane Dawson <33333
    En ik heb ook wel zin in een donut stiekem. Maar ik heb brownies so its ok.


          Shane is mijn bae. <3 Zijn conspiracytheories slayen.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn vriend en ik vieren dat we een jaar samen zijn. We zijn net thuis van een etentje en een rondje door de stad (inclusief Christine le Duc), en nemen nog een waterijsje. ^^
    Wss zetten we zo een Breaking Bad op. Op onze nieuwe Smart tv. *wbw*

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 22:07 ]


    oi, suzy

    • Zoo kijken
    • The Mist kijken
    • Bed
    • Huilpartij 2


    Niks, niks, niks en nog meer niks. :Y)


    26 - 02 - '16

    Hm eventjes kijken.
    Quizlet.
    Hoofdstuk afwerken.
    Quizlet.
    Slapen.
    En misschien eventjes huilen om dit zielige lijstje ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    - Quizlet
    - Facebook
    - zo naar Slam FM in 't dorp


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.