• Om eerlijk te zijn kan ik gewoon geen keuze maken, ik ga volgende week naar Berlijn voor 4/5 dagen en dat betekent dat we natuurlijk ook nog in de stad gaan wandelen/shoppen en andere activiteiten maar het probleem is dus dat ik een rugtas hartstikke fijn vindt om mee te nemen, er past veel in en het voelt lekkerder aan dan een tas rond je polsen maar aan de andere kant is een handtas ook groot en ben ik bang dat mijn geld wordt gestolen wanneer ik even misschien niet oplet en met een handtas heb ik daar misschien wat meer overzicht over.

    De vraag is nu dus eigenlijk, wat lijkt jullie handiger en/-of wat zouden jullie doen? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb door Parijs gelopen met mijn handtas, omdat ik die nog voor mijn borstkas kon trekken als we in de metro stonden. Een rugzak kun je niet in de gaten houden als je deze op je rug draagt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Toen ik zelf afgelopen week in Berlijn was, had ik een rugzak mee. Veel mensen hadden een rugzak omdat het voor lange afstanden redelijk comfortabel loopt en je het gewicht veel minder voelt. Dat heb ik tenminste. :')
    En mijn mobiel had ik gewoon altijd in mijn zak. Weet niet of jij veel met het openbaar vervoer gaat daar, dan is een handtas misschien weer fijner.
    In ieder geval veel plezier!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik zou voor een backpack gaan. Dan heb je je handen vrij en het gewicht word beter verdeelt.
    Misschien kun je een klein tasje meenemen voor als je even ergens heen gaat?

    Jeetje, wat een lange zin staat er in jou beginpost.. o:

    Zelf heb ik altijd zo'n heuptasje bij voor m'n portemonnee en gsm in te steken als ik op vakantie ben. Keihandig, want het zit rond je middel, dus dat verkleint de kans op diefstal nog meer en je hebt je handen vrij. Natuurlijk kan je dat nog altijd combineren met een backpack als je veel meer mee neemt dan alleen een portemonnee en gsm ^_^
    Maar ik zweer dus echt bij heuptasjes op vakantie, om zo dus m'n portemonnee en gsm veilig op te bergen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik had naar London mijn backpack mee. Zo'n eastpak waar drie van die touwtjes aan zitten en dan vlecht ik de touwtjes altijd in elkaar zodat het niet zo makkelijk open baat. Niet heel handig als je vaak in je tas moet zijn maar wel iets veiliger als je alsnog een backpack meeneemt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou een rugzak doen, vorige week was ik in Griekenland/Athene en dat liep gewoon veel fijner dan een handtas. Ik had wel een handtas in m'n koffer gedaan voor s avonds, want dan hoef je niet veel mee te nemen.
    En even als reactie op mensen die zeggen dat je spullen in je broekzakken moet doen, ik zou het je niet aan raden, als er even veel zakkenrollers rondlopen als in Athene. Ik had ze helemaal onderin m'n grote voorvak van m'n rugzak zitten. Met je rugzak op je rug lijkt t mee onlogisch dat je rugzak zelf gestolen wordt en als ze hm openen proberen te maken, dan kunnen ze er alsnog niet bij.

    Ik had trouwens een redelijk grote superdry rugzak bij me:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 9:04 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik begrijp echt niet waarom mensen handtassen dragen. Hoe de fock zijn die dingen praktisch? Een schoudertas oke, maar zo'n klotetas waarbij je je arm constant in een hoek van 90 graden moet houden of in je hand moet houden - why ffs, why?
    Backpack sowieso.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik begrijp echt niet waarom mensen handtassen dragen. Hoe de fock zijn die dingen praktisch? Een schoudertas oke, maar zo'n klotetas waarbij je je arm constant in een hoek van 90 graden moet houden of in je hand moet houden - why ffs, why?
    Backpack sowieso.


    Holy shit, dit denk ik elke keer weer als ik iemand met een handtas zie lopen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hashirama schreef:
    Ik begrijp echt niet waarom mensen handtassen dragen. Hoe de fock zijn die dingen praktisch? Een schoudertas oke, maar zo'n klotetas waarbij je je arm constant in een hoek van 90 graden moet houden of in je hand moet houden - why ffs, why?
    Backpack sowieso.

    Ik ben het half met je eens, maar er zijn ook veel voordelen aan een handtas!
    Met mijn handtas kan ik heel makkelijk spullen eruit halen, en bij een rugzak gaat dat zo moeilijk. Even snel je portemonnee pakken zit er niet in (':
    En die hoek van 90 graden gaat automatisch haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb vijf dagen door Londen rondgewandeld met een handtas, gaat prima en je hebt inderdaad ook veel meer toezicht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben zelf een handtas type, dus ik ben bevooroordeeld^^
    Wat ik wel handig vind tegen diefstal, is zo'n handtasje dat je schijn over je schouder kan dragen op je heup.
    Die zijn klein en makkelijk in het oog te houden, en dan kan je in principe nog een rugzak meenemen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Paracosm schreef:
    Ik zou voor een handtas gaan – maar dan niet op de manier hoe jonge meiden tegenwoordig rondlopen (zo rondom hun pols) maar gewoon een die je rond je schouder kan hangen. Bij de H&M hebben ze er bijvoorbeeld verschillenden – er kan veel in en doordat je je arm er overheen hebt hangen kan er ook minder uit gepakt worden door andere personen.

    Precies, dit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik neem eigenlijk altijd overal een handtas mee naartoe en dat bevalt me prima, dus mijn advies is om gewoon een handtas mee te nemen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.