• Hey Peeps,

    Voor mijn story heb ik wat ideeen nodig voor nieuwe gebeurtenissen. Omdat deze story geactiveerd heb en actief schrijf reageer ik niet op wat ik wel en niet zal doen, dit om mogelijke spoilers te vermijden.

    Om een beetje een beeld te geven van mijn story een kleine omschrijving:

    Middeleeuwse setting, meisje haar ouders vermoord door mannen in de oorlog. Ze vermoord elke man die wat te maken had met de oorlog op ironische manier. Ze is psychisch niet helemaal in orde.

    Bovenstaande dingen staan al vast, ook de manier waarop =) Maar ik heb vulling nodig.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zal even voor je nadenken en laat het je zo snel mogelijk weten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iets in een (plaatselijke) bar? Woordenwisseling, gevecht, bijna aanranding, moord. I dunno. Wat bedoel je precies met ironische manier? Kun je iets preciezer zijn? Hier kan ik niet veel mee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    Iets in een (plaatselijke) bar? Woordenwisseling, gevecht, bijna aanranding, moord. I dunno. Wat bedoel je precies met ironische manier? Kun je iets preciezer zijn? Hier kan ik niet veel mee.
    de ironische manier schreef ik op voor de hoofdmoorden die staan al vast.
    Ik heb tussen gebeurtenissen nodig.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    - Invallen van Noormannen, Hongaren en roversbendes.
    - Groei van de bevolking, stichting nieuwe dorpen en steden
    - Geldhandel:

    In de late middeleeuwen kwam de geldhandel op. De mensen ruilden steeds minder in natura (goederen met goederen ruilen), maar de mensen gebruiken nu als ruilmiddel geldstukken. Deze bestonden uit brons, zilver en goud. Zoals nu was goud het meeste waard. Er werden ook nog veel andere edele materialen als ruilmiddel gebruikt, maar goud was een van de belangrijkste. Het was alleen wel heel erg risicovol om met goud je goederen te betalen. Als er namelijk een grote betaling plaatsvond, moest er betaald worden met grote zakken met goud. Dit goud moest natuurlijk ook vervoerd worden en dan liepen de vervoerders een grote kans overvallen te worden.


    Ik heb geen idee of je er iets aan hebt of dat je zoiets wel bedoeld, maar ik heb even voor je gegoogled.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou wat gebeurtenissen opzoeken uit de Middeleeuwen en je krijgt meteen een hoop inspiratie. Succes!


    Everything... affects everything

    wildflowers schreef:
    Ik zou wat gebeurtenissen opzoeken uit de Middeleeuwen en je krijgt meteen een hoop inspiratie. Succes!
    Dat was mijn eerste inspiratie bron. Misschien moet ik vertellen dat ik de gangbare bronnen al heb doorgenomen =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.