• Ik kwam dit filmpje tegen... Heb er bijna geen woorden voor, maar wilde hem wel graag delen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ja die had ik laatst gezien ja. Ik vond hem echt zo zielig:/ en ik hoop zo dat Homofobia gewoon ophoud


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die kende ik al. Ik vind het zo zielig en hoop echt dat alle homofoben uiteindelijk niet meer zullen bestaan. Verschrikkelijk.


    :)

    Wauw. Omgekeerde wereld. Is hier ook een boek over? Vind het wel interessant onderwerp eigenlijk. \
    Sprakeloos.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is echt erg. Ook dat het op echte verhalen is gebaseerd hoe ziek in je hoofd moet je zijn om dit iemand aan te doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sciuto schreef:
    Wauw. Omgekeerde wereld. Is hier ook een boek over? Vind het wel interessant onderwerp eigenlijk. \
    Sprakeloos.


    Dat vond ik dus ook zo mooi, dat het een keertje wordt omgedraaid. Tot zover ik weet is er niet een boek over, zou je even moeten googelen dan.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 16:01 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    (...)

    Dat vond ik dus ook zo mooi, dat het een keertje wordt omgedraaid. Tot zover ik weet is er niet een boek over, zou je even moeten googelen dan.


    Oh. Ik lees net de beschrijving bij YT. Ze willen er wel één maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het deel dat ze begon te snijden heb ik niet meer gezien omdat ik echt sad werd ervan en ik nogal snel kan huilen om dat soort dingen :')
    Meh, idioot dat mensen zo kunnen zijn.


    wat was dit ookalweer

    Briel schreef:
    Die kende ik al. Ik vind het zo zielig en hoop echt dat alle homofoben uiteindelijk niet meer zullen bestaan. Verschrikkelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wel goed gemaakt eigenlijk. Hopelijk snappen velen het dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volledig sprakeloos. Dit is echt heel mooi gedaan.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wow dit is echt heftig... Wel goed dat dit gemaakt is, hopelijk zien mensen zich in wat dit met anderen kan doen


    Treat people with kindness

    Missandei schreef:
    Wel goed gemaakt eigenlijk. Hopelijk snappen velen het dan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen