• Omdat ik geslaagd ben voor mijn havo hing er buiten voor het raam een grote slinger met "geslaagd" erop en ik en mijn moeder hadden er allemaal ballonnen omheen gehangen. Heel de dag hing het er mooi, horen we net opeens keiharde knallen tegen het raam. Mijn vader ging dus naar buiten om te kijken wat het was, stond er een groepje jongens waterballonnen tegen de versiering aan te gooien en ook tegen onze ramen. Mijn vader is boos geworden en heeft ze weggestuurd en gedreigd met de politie. De ballonnen die ophingen zijn kapot en de slinger is naar beneden gevallen. Dit is alleen bij ons huis gebeurd en niet bij de buren ofzo, ze hadden het gewoon op de versiering gemunt. Ik vind het echt behoorlijk asociaal, zoiets doe je gewoon niet. Het waren vast gezakte jongeren die het niet konden hebben dat ze geen diploma op zak hebben. De versiering is nu helaas weg en dat vind ik best jammer, echt leuk hoe andere mensen het voor je kunnen verpesten...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    The hell :') Sommige mensen sporen ook echt niet. Lekker asociaal weer.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Jammer dat zoiets moet gebeuren – maar ik vraag me wel of hoe jij weet dat het de 'gezakte' jongeren waren, dit klinkt meer als jongere kinderen welke het 'stoer' vinden om zoiets te doen.


    Paracosm schreef:
    Jammer dat zoiets moet gebeuren – maar ik vraag me wel of hoe jij weet dat het de 'gezakte' jongeren waren, dit klinkt meer als jongere kinderen welke het 'stoer' vinden om zoiets te doen.


    Het is een gedachte, ik weet het niet zeker, maar dat zou gewoon een mogelijkheid kunnen zijn. Maar wat jij zegt kan ook kloppen of het is het gewoon allebei.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat. Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen? Wat rot. D:
    Maar in ieder geval kun je nog steeds trots zijn dat je bent geslaagd. ^^ Dat kunnen ze niet verpesten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nerveus schreef:
    (...)

    Het is een gedachte, ik weet het niet zeker, maar dat zou gewoon een mogelijkheid kunnen zijn. Maar wat jij zegt kan ook kloppen of het is het gewoon allebei.


    Ik zou het in ieder geval niet zo gaan afschuiven op de personen die zijn gezakt – dat zijn ook gewoon mensen en die weten heus wel beter (': Natuurlijk vinden ze het niet fijn dat ze gezakt zijn, maar zo'n streek uithalen doen ze heus niet.
    En zeg nou zelf – als ik vroeger met waterballonnen stond te gooien, gooide ik altijd tegen iets wat ergens af kan vallen of waartegen het eigenlijk niet zou mogen ^^


    Ze vonden het vast gewoon stoer om te doen. Dat komt wel vaker voor. Kinderen...


    Take me to wonderland

    Ik vind dit echt heel naar voor je. Echt waar, ik vind dit zo'n zonde van de versieringen, maar ook voor jouw vreugdemomentje.
    Je hebt het recht om dolgelukkig te zijn omdat je geslaagd bent, maar andere mensen vinden het weer nodig om dat te verpesten. Wat respectloos.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is heel vervelend maar om nou gelijk te zeggen dat het gezakte jongeren zijn vind ik ook een beetje overdreven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pfff soms kunnen mensen zo achterlijk doen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    ik vind het best wel belachelijk. Elk jaar rond deze tijd hangen de vlaggen en boeken en tassen buiten. waarom ze dit doen is een raadsel. Jammer dat het bij jouw moet gebeuren precies...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ze zijn gewoon jaloers, pff. Het is inderdaad behoorlijk asociaal, bij ons is een keer de brievenbus zomaar kapot geslagen...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat rot zeg. Alsof zoiets vernielen nu zo "stoer" is.


    -

    Het is heel naar voor je, maar om nu direct de gezakte jongeren ervan te verdenken vind ik ook weer wat ver gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh. Weer heerlijk kinderachtig.


    wat was dit ookalweer

    Welkom in 2014


    It's high noon.