• Haaaaai!

    Ik zat dus net en gister een beetje te kloten met PayPayl
    Ik heb daar dus een account aangemaakt om op internet te shoppen
    Maar het probleem is dus dat èlke keer dat ik iets wil bestellen staat dat ik een creditcard moet hebben terwijl ik zovaak van mensen heb gehoord dat je niet persé met een creditcard hoeft te betalen.
    En dan moet ik bepaalde creditcard gegevens invullen, terwijl ik duidelijk hoorde dat dit niet hoeft!
    Er staat dan: maestro, visa, en nog 2 andere creditcards ofzo.
    Maar ik snap het dus niet? Want op het moment dat ik wil betalen gaat het fout, waar ligt dit aan? Wat doe ik fout?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Je Paypal account is dan nog niet geheel geactiveerd geloof ik! Je hebt - als ik het zo lees, je bankrekening niet verbonden met je PayPal account. Wanneer je dit wel hebt gedaan, wordt er binnen een paar dagen een heel klein bedrag(en) op je rekening gestort en dat moet je dan weer invullen op PayPal. Vanaf dat moment kun je heel makkelijk uitchecken (handig voor buitenlandse sites).

    Jij hebt het nog niet verbonden en dus moet er wel geld staan op je PayPal account (wat ook 1-2 dagen duurt voor het erop staat)!


    To infinity and beyond •

    idd, je moet je bankrekening activeren. kun je doen bij je persoonlijke gegevens. bedenk je wel dat je per keer minimaal 25 euro erop moet zetten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Huf schreef:
    Je Paypal account is dan nog niet geheel geactiveerd geloof ik! Je hebt - als ik het zo lees, je bankrekening niet verbonden met je PayPal account. Wanneer je dit wel hebt gedaan, wordt er binnen een paar dagen een heel klein bedrag(en) op je rekening gestort en dat moet je dan weer invullen op PayPal. Vanaf dat moment kun je heel makkelijk uitchecken (handig voor buitenlandse sites).

    Jij hebt het nog niet verbonden en dus moet er wel geld staan op je PayPal account (wat ook 1-2 dagen duurt voor het erop staat)!


    Ik heb m'n Paypal account wel verbonden met m'n bankrekening en heb het dus ook geactiveerd door middel van de 2 kleine bedragen. Maar het hoort gewoon zonder creditcard te gaan toch? Er staat dan: activeer je creditcard ofzo, bij de betaling.
    Maar ik dacht dat je Paypal juist zonder creditcard kon gebruiken?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yokubo schreef:
    idd, je moet je bankrekening activeren. kun je doen bij je persoonlijke gegevens. bedenk je wel dat je per keer minimaal 25 euro erop moet zetten


    Niet als hij verbonden is met je bankrekening ^^, dan wordt er namelijk binnen 2-3 werkdagen geld afgeschreven van je bankrekening. Een stuk makkelijker - vind ik persoonlijk.


    To infinity and beyond •

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik heb m'n Paypal account wel verbonden met m'n bankrekening en heb het dus ook geactiveerd door middel van de 2 kleine bedragen. Maar het hoort gewoon zonder creditcard te gaan toch? Er staat dan: activeer je creditcard ofzo, bij de betaling.
    Maar ik dacht dat je Paypal juist zonder creditcard kon gebruiken?


    Klopt! Ik gebruik niets. Ik klik op kopen en dan wordt het van mijn rekening afgehaald. Weet je zeker dat - waar je iets wilt kopen, je af kunt rekenen met PayPal?


    To infinity and beyond •

    Yokubo schreef:
    idd, je moet je bankrekening activeren. kun je doen bij je persoonlijke gegevens. bedenk je wel dat je per keer minimaal 25 euro erop moet zetten


    Maar het kan toch ook via je eigen bankrekening gaan? Want er stond er ook bij dat als je, je betaling doet dat het dan via je bankrekening eraf gaat i.p.v. je paypal account,dus dan hoeft er niet persé geld op je Paypal account te staan, toch? Tenminste, dat heb ik mij laten vertellen


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Huf schreef:
    (...)

    Klopt! Ik gebruik niets. Ik klik op kopen en dan wordt het van mijn rekening afgehaald. Weet je zeker dat - waar je iets wilt kopen, je af kunt rekenen met PayPal?


    Ja dat weet ik heel zeker!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Kun je ook niet ook gewoon het geld waarvan je iets wil kopen overmaken op je PayPal-rekening en het zo betalen?

    Leda schreef:
    Kun je ook niet ook gewoon het geld waarvan je iets wil kopen overmaken op je PayPal-rekening en het zo betalen?


    En hoe moet dat dan? Ik snap er niks meer van :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    En hoe moet dat dan? Ik snap er niks meer van :/


    Uh, daar was een site voor. Staat als het goed is ergens op de site van paypal.

    Als je inlogt bij PayPal en je gaat naar 'Mijn rekening' en dan naar 'Profiel'. Staat daarnaast dan 'ingeschakeld?'


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Als je inlogt bij PayPal en je gaat naar 'Mijn rekening' en dan naar 'Profiel'. Staat daarnaast dan 'ingeschakeld?'


    Ik zie nergens "ingeschakeld" staan.

    Onder "mijn rekening" staat: overzicht,geld toevoegen,opnemen,geschiedenis,actiecentrum,profiel

    Als ik op "profiel" klik staat er dit: email toevoegen of verwijderen,bankrekening toevoegen of verwijderden,creditcard toevoegen of verwijderen,adres toevoegen of bewerken,meer opties

    Maar als ik op "meer opties" klik, dan krijg k alleen geegevens te zien


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik zie nergens "ingeschakeld" staan.

    Onder "mijn rekening" staat: overzicht,geld toevoegen,opnemen,geschiedenis,actiecentrum,profiel

    Als ik op "profiel" klik staat er dit: email toevoegen of verwijderen,bankrekening toevoegen of verwijderden,creditcard toevoegen of verwijderen,adres toevoegen of bewerken,meer opties

    Maar als ik op "meer opties" klik, dan krijg k alleen geegevens te zien


    Oh wacht, klik dan op eh, bankrekening toevoegen of verwijderen! Sorry, was die stap vergeten!


    To infinity and beyond •

    Hahaha geeft niet! :P

    Er staat nu wel "ingeschakeld"


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Heb je wel geld overgemaakt naar je Paypal account?
    Want al staat die nu verbonden aan je rekening, moet je wel nog geld op je Paypal account zetten, voordat je iets kan kopen.


    Tell me about it, stud.