• Haaaaai!

    Ik zat dus net en gister een beetje te kloten met PayPayl
    Ik heb daar dus een account aangemaakt om op internet te shoppen
    Maar het probleem is dus dat èlke keer dat ik iets wil bestellen staat dat ik een creditcard moet hebben terwijl ik zovaak van mensen heb gehoord dat je niet persé met een creditcard hoeft te betalen.
    En dan moet ik bepaalde creditcard gegevens invullen, terwijl ik duidelijk hoorde dat dit niet hoeft!
    Er staat dan: maestro, visa, en nog 2 andere creditcards ofzo.
    Maar ik snap het dus niet? Want op het moment dat ik wil betalen gaat het fout, waar ligt dit aan? Wat doe ik fout?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Hahaha geeft niet! :P

    Er staat nu wel "ingeschakeld"


    Staat eronder ook iets van dingen accepteren? Ik had toen namelijk een soort waarschuwingsding erbij staan en dan moest ik iets accepteren.


    To infinity and beyond •

    Kirk schreef:
    Heb je wel geld overgemaakt naar je Paypal account?
    Want al staat die nu verbonden aan je rekening, moet je wel nog geld op je Paypal account zetten, voordat je iets kan kopen.


    Nee. Als je PayPal is verbonden met je bankrekening, wordt het daar afgehaald, niet van je PayPal account. Ik gebruik dat account niet eens. Ik log bij eBay in, accepteer het en binnen 2-3 dagen is het van m'n rekening afgehaald.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Staat eronder ook iets van dingen accepteren? Ik had toen namelijk een soort waarschuwingsding erbij staan en dan moest ik iets accepteren.


    Nee er staat helemaal niks, alleen: autorisatie weergeven


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Kirk schreef:
    Heb je wel geld overgemaakt naar je Paypal account?
    Want al staat die nu verbonden aan je rekening, moet je wel nog geld op je Paypal account zetten, voordat je iets kan kopen.


    Nee ik heb geen geld overgemaakt naar Paypal want als het goed is kan je ook betalen zonder Paypal account. Dus dan gaat het van je bankrekening af.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Huf schreef:
    (...)

    Nee. Als je PayPal is verbonden met je bankrekening, wordt het daar afgehaald, niet van je PayPal account. Ik gebruik dat account niet eens. Ik log bij eBay in, accepteer het en binnen 2-3 dagen is het van m'n rekening afgehaald.


    Ik bestel veel op Boohoo en dan moet ik wel eerst geld van mijn rekening op mijn Paypal account zetten. Dit gaat heel makkelijk via IDeal. Als ik dan bestel wordt het er ook meteen afgehaald i.p.v. in 2-3 dagen.
    Dus misschien ligt het eraan waar je bestelt o.i.d.


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    (...)

    Ik bestel veel op Boohoo en dan moet ik wel eerst geld van mijn rekening op mijn Paypal account zetten. Dit gaat heel makkelijk via IDeal. Als ik dan bestel wordt het er ook meteen afgehaald i.p.v. in 2-3 dagen.
    Dus misschien ligt het eraan waar je bestelt o.i.d.


    Nope. Ik bestel op Boohoo, Bershka, eBay, River Island etc.
    Overal gaat het hetzelfde. Ik maak echt nooit geld over naar mijn PayPal rekening. Vind 't ook best onhandig.


    To infinity and beyond •

    Huh? En toen snapte ik er niks meer van xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Huf schreef:
    (...)

    Nope. Ik bestel op Boohoo, Bershka, eBay, River Island etc.
    Overal gaat het hetzelfde. Ik maak echt nooit geld over naar mijn PayPal rekening. Vind 't ook best onhandig.


    Dan snap ik het ook niet meer.


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    (...)

    Dan snap ik het ook niet meer.


    Wat is t verschil tussen iDeal en Paypal dan?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Er zijn mensen/winkels/websites die alleen Credit Cards accepteren. Daar kwam ik laatst achter :'D
    En nogmaals, geld erop zetten is nergens voor nodig. Duurt vet lang en is alleen maar irritant, in my opinion. Ik heb het nog nooit gedaan en het heeft altijd gewerkt, behalve bij de mensen/winkels/websites dan. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 19:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Wat is t verschil tussen iDeal en Paypal dan?
    2 seconden Googlen en je had het geweten. iDeal is een Nederlands betalingssysteem, die direct afschrijft van je rekening en waarbij een terugstorting niet mogelijk is (dat je dus de transactie terugdraait). Dit systeem werkt alleen in Nederland.

    PayPal is een wereldwijd betalingssysteem en staat helemaal los van iDeal (behalve dan dat je geld op je PayPal rekening kunt zetten via iDeal).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waar wil je dan iets kopen? Want bij bijvoorbeeld Amazon.com, moet je juist wél een creditcard hebben (en kun je eigenlijk niks doen met PayPal).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Waar wil je dan iets kopen? Want bij bijvoorbeeld Amazon.com, moet je juist wél een creditcard hebben (en kun je eigenlijk niks doen met PayPal).


    Ahaaaa! Ik wil iets kopen bij; onlinemakeup.nl
    En ik wilde laatst ook iets kopen via een dermatologische website, maar dat ging dus ook niet!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dauth schreef:
    Er zijn mensen/winkels/websites die alleen Credit Cards accepteren. Daar kwam ik laatst achter :'D
    En nogmaals, geld erop zetten is nergens voor nodig. Duurt vet lang en is alleen maar irritant, in my opinion. Ik heb het nog nooit gedaan en het heeft altijd gewerkt, behalve bij de mensen/winkels/websites dan. :Y)


    Oooooooh, nou lekker dan! Denk ik eindelijk dat ik kan shoppen op t internet, en dan schiet ik niks op xD looool
    En ja dat is waar maar ik was te lui en moest snel ergens heen

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 20:05 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ahaaaa! Ik wil iets kopen bij; onlinemakeup.nl
    En ik wilde laatst ook iets kopen via een dermatologische website, maar dat ging dus ook niet!

    Ik heb even snel gekeken welke betaalmiddelen ze accepteerde op die site en daar stond PayPal wel gewoon bij, dus in feite zou PayPal gewoon moeten werken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 0:50 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.