• welke boeken ik ga kopen.

    Ik wil binnenkort wat nieuwe boeken kopen, maar nu weet ik dus niet zo goed welke ik zal kopen. Hebben jullie nog suggesties?
    Onder de spoiler staan een lijst met boeken/series die ik al gelezen heb en leuk vond.
    Voor de rest wilde ik sowieso een boek van John Green kopen, maar ik weet ook niet zo goed welke ik daarvan zou moeten kiezen.

    Vampire Academy
    TFioS
    Chemical Garden Trilogy
    The Selection Trilogy
    Harry Potter
    Bloodlines
    If I stay
    Matched - alleen deel één -
    Gone series
    Percy Jackson series
    House of Night series
    The Mazerunner - alleen deel één -
    Mortal Instruments - deel 1 t/m 3, deel 4 heb ik al wel in de kast staan -
    Hungergames
    Fallen series - alleen deel één, deel twee heb ik al wel in de kast staan -
    Hush, Hush - alleen deel één -
    Divergent
    Pretty Little Liars - deel 1 t/m 6 -

    Daarnaast ben ik al bezig met deel één van GoT en heb ik Lord of the Rings ook nog in de kast staan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 20:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik raad je de edelsteentrilogie van Kerstin Gier aan. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb Looking for Alaska van John Green gelezen en die was geweldig. :Y)
    Ik denk ook dat je de boeken van Aprilynne Pike leuk zal vinden (het eerste deel heet Wings, volgens mij). De boeken van Kelly Armstrong zijn ook goed en ik denk dat je de Gatekeepers serie van Antony Horowitz ook geweldig zult vinden (persoonlijk vind ik hem één van de beste schrijvers)


    | Reality is for people that lack imagination |

    De laatste twee boeken van Matched zijn zeker aanraders (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Van John Green ben ik nu The Fault In Our Stars aan het lezen, en man wat is dit een goed boek. Looking For Alaska is ook echt geweldig ^-^.

    The Chemical Garden Trilogy is ook echt heel gaaf.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik raad Under the never sky van Veronica Rossi aan en The fault in our stars van John Green. O en the Infernal Devices, een soort zijtak van The Mortal Instruments en speelt zich in het verleden af.


    Take risks and conquer your fears.

    Moeten het Engelse boeken zijn? (aangezien alle titels in het Engels staan)
    Ik raad aan:
    Wintergirls (maar dat kan wel heel erg triggerend zijn)
    If You Find Me
    Th1rtheen R3asons Why
    Split Second
    You Don't Know Me


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oli schreef:
    Van John Green ben ik nu The Fault In Our Stars aan het lezen, en man wat is dit een goed boek. Looking For Alaska is ook echt geweldig ^-^.

    The Chemical Garden Trilogy is ook echt heel gaaf.


    Hamartia

    Alles van die lijst weggooien en Godspeaker trilogy aanschaffen. :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Looking for Alaska van John Green is zeker een aanrader. Daarnaast vind ik The Perks of Being a Wallflower heel tof (al heb je die misschien al gelezen) en the Book Thief is ook heel mooi.
    Oh en ik lees nu Into the Wild van Jon Krakauer (volgens mij spel je het zo), en die vind ik ook echt heel mooi. Al vind je die misschien niet zo leuk, omdat het een heel ander soort boek is.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 21:10 ]

    The Fault in Our Stars van John Green raad ik je écht aan, gewoon een perfect boek.
    Ik raad je zéker The Mortal Instruments aan, ik lees momenteel Stad van Verloren Zielen en ik ben verliefd op de boeken. Oh en de boeken van PLL zijn ook erg leuk!

    Oh en The Infernal Devices raad ik je ook aan, zoals Anne al zegt; een aftakking van TMI. Erg leuke boeken. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 20:55 ]

    Sowieso Artemis Fowl!:D Die is wel echt heel cool vind ik.
    En als je Percy Jackson leuk vind, Helden van Olympus (Heroes of Olympus) is volgend veel mensen heel leuk! (zelf niet gelezen)Dat is namelijk een soort vervolg erop.
    En misschien Hobbit (zelf niet gelezen), dat is ook fantasy en daar schijn je wel van te houden(:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 20:55 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De Millenium-trilogie van Stieg Larsson.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik raad aan in de trant van Harry Potter; de Septimus Heap reeks. Ik vind het echt heel leuk (:

    En anders zou ik nog eens kijken naar De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel-serie. Ook fantasy ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ho sorry

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 21:09 ]