• Ik weet niet of het ooit al eens is voorgesteld, anders mag er een slotje op.

    Sommige websites passen hun layout aan, aan een speciale gebeurtenis. Denk aan het WK, koningsdag, kerstmis,...
    Dit brengt toch wel sfeer dus ik dacht: laat ik eens voorstellen op Q om dit te doen.
    Natuurlijk alleen als dit mogelijk is.^^

    =======================================================
    Ofterwel kan het logo aangepast worden naar de gebeurtenis in plaats van de hele template.
    =======================================================
    Moest er toch voor de template gekozen worden, is het voor sommige misschien handig een uitknop te hebben.^^

    Dus, wie is voor en wie is tegen?
    J

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 12:47 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    tegen, ik zou het heel erg irritant vinden als mijn template opeens anders is, omdat ik van het template wat ik nu heb geen hoofdpijn krijg, en van sommige andere kleuren wel...

    + de mobiele site is al een soort van oranje dus mja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het een leuk idee.


    ars moriendi

    Jaaaa, ik stem voor! Een keertje wat anders dan de normale template. Zorgt voor afwisseling, en dat is soms wel fijn. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm tegen. Er zitten zowel Nederlanders als Belgen op deze site, dus welke kleur zou het WK dan moeten krijgen? Die van Brazilie? En sommige feestdagen hebben we wel in Nederland en nieg in Belgie, en andersom.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hmm tegen. Er zitten zowel Nederlanders als Belgen op deze site, dus welke kleur zou het WK dan moeten krijgen? Die van Brazilie? En sommige feestdagen hebben we wel in Nederland en nieg in Belgie, en andersom.


    Het eerste: Tja, Rutgers keuze?:'D
    Waarom is het een probleem dat we feestdagen anders hebben?


    Queer zijn is gewoon alles

    JamesPotter schreef:
    Hmm tegen. Er zitten zowel Nederlanders als Belgen op deze site, dus welke kleur zou het WK dan moeten krijgen? Die van Brazilie? En sommige feestdagen hebben we wel in Nederland en nieg in Belgie, en andersom.

    't Is een Nederlandse site tho.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ribery schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JamesPotter schreef:
    Hmm tegen. Er zitten zowel Nederlanders als Belgen op deze site, dus welke kleur zou het WK dan moeten krijgen? Die van Brazilie? En sommige feestdagen hebben we wel in Nederland en nieg in Belgie, en andersom.


    Maar het is toch een Nederlandse site?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Maar het is toch een Nederlandse site?


    Maar er zitten ook veel belgen dus ik snap het hekelpuntje. Maar we kunnen toch beide feestdagen vieren? En het WK zou ik ook zeggen ''het is een Nederlandse site''

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 20:58 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ribery schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    26 - 02 - '16

    Zolang het overzichtelijk blijft ben ik voor! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Alleen als je het ook uit kunt zetten. Ik heb zelf geen zin in van die felle kleurtjes.

    Eichen schreef:
    Alleen als je het ook uit kunt zetten. Ik heb zelf geen zin in van die felle kleurtjes.


    Je zult sowieso je eigen template in kunnen stellen I think.


    Queer zijn is gewoon alles

    Tenace schreef:
    Zolang het overzichtelijk blijft ben ik voor! :Y)


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ribery schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you