• Ik weet niet of het ooit al eens is voorgesteld, anders mag er een slotje op.

    Sommige websites passen hun layout aan, aan een speciale gebeurtenis. Denk aan het WK, koningsdag, kerstmis,...
    Dit brengt toch wel sfeer dus ik dacht: laat ik eens voorstellen op Q om dit te doen.
    Natuurlijk alleen als dit mogelijk is.^^

    =======================================================
    Ofterwel kan het logo aangepast worden naar de gebeurtenis in plaats van de hele template.
    =======================================================
    Moest er toch voor de template gekozen worden, is het voor sommige misschien handig een uitknop te hebben.^^

    Dus, wie is voor en wie is tegen?
    J

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 12:47 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Tenace schreef:
    Zolang het overzichtelijk blijft ben ik voor! :Y)


    16 - 09 - '17

    Ribery schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leuk idee! En als oplossing voor o.a. het WK probleem (als het mogelijk is of course); Op de computer zijn er twee stroken. De een kan dan toch voor NL en de andere voor BE? Geen idee of het kan, maar anders is er vast een andere oplossing voor te verzinnen.


    Hamartia

    Maguire schreef:
    Leuk idee! En als oplossing voor o.a. het WK probleem (als het mogelijk is of course); Op de computer zijn er twee stroken. De een kan dan toch voor NL en de andere voor BE? Geen idee of het kan, maar anders is er vast een andere oplossing voor te verzinnen.



    aan zoiets dacht ik ook al aan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als ik de optie krijg om dan ook de gewone template te gebruiken, vind ik het goed.


    Take me to wonderland

    Ik zou me er aan irriteren. :')
    Misschien in plaats van het template dat veranderd met de feestdagen, het Quizlet logo?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nah, ik vind 't niet zo nodig. Maar als 't er komt, wil ik wel een knopje, zodat je 't uit kan zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaIfoy schreef:
    Ik zou me er aan irriteren. :')
    Misschien in plaats van het template dat veranderd met de feestdagen, het Quizlet logo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En dan op 1 april weer Justin Bieber? Voor.

    En nu even serieus, het lijkt me ergens veel te storend. Tegen.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het een leuk idee. Ik ben voor!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ribery schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    Maar dan meer met zo'n symbooltjes bovenin bij het logo en niet het hele template op de hoop gegooid.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dysphoria schreef:
    Als ik de optie krijg om dan ook de gewone template te gebruiken, vind ik het goed.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dysphoria schreef:
    Als ik de optie krijg om dan ook de gewone template te gebruiken, vind ik het goed.


    Ex astris, sciencia

    Alleen als je die dingen standaard kan uitzetten. Ik heb helemaal geen zin om feestdagen echt duidelijk op Q te hebben. Ik ben net blij dat het hier geen WK gekte is.


    comfort in c h a o s

    Dysphoria schreef:
    Als ik de optie krijg om dan ook de gewone template te gebruiken, vind ik het goed.


    Because I love him, do I need another reason?