• Genre: Sci-fi, Slic of Life
    Woorden per post: Minimaal 300
    Tempo: Langzaam
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Inspringen: Dit kan altijd, PB me dan even (:
    Regels:
    • Huisregels
    • De 'RPG-regels'
    Seeking their Souls
    In het jaar 2147 ontdekte een groep wetenschappers in Londen een nieuwe manier om leven te creëren. Door het manipuleren van het DNA van een foetus en deze buiten de baarmoeder te laten groeien konden ze een 'perfect' mens schapen. Deze mensen zouden geen imperfecties hebben en alleen hun oogkleur kon al elk mogelijke kleur hebben, aangepast op wat de 'ouders' wilden. Rijke ouders van over de hele wereld bestelden één van deze 'Beauties', zoals zij werden genoemd, en uiteindelijk werden er 32 gemaakt. Een jaar later werden de eerste zes Beauties geboren, één op elke 13e van de maand. In het begin leek alles perfect, maar dit duurde niet lang...

    In 2155 ontwikkelde een Beauty een 'gift'. De jongen was een prototype geweest en stond bekend onder de naam Zero. Hij was opgegroeid in Engeland en op zijn zesde verjaardag raakte hij buiten bewustzijn, toen hij daarna wakker werd had hij een stem die niet eigen was en sprak hij de volgende woorden:


    "Door een man zonder hart geschapen
    Deze wezens oh zo fragiel
    Moeten opnieuw worden verbonden
    Met hun lang verloren ziel"

    Elke keer dat hij hierna oogcontact maakte met een Beauty deed hij een voorspelling. Toentertijd begreep niemand zijn woorden, maar zodra de Beauties één voor één zes jaar werden, drong de betekenis van de woorden tot iedereem door. Elke Beauty ontwikkelde een gift, sommigen konden een element besturen en anderen konden wonden doen verdwijnen of mensen hun eigen wil opleggen. Men raakte in paniek door deze rare ontwikkeling en al gauw begonnen mensen de dood van de kinderen op te eisen, want het was duidelijk dat deze kinderen té sterk werden. Naast hun gift waren ze ook sterker en sneller dan normale mensen, maar dit alles had ook een keerzijde. De kinderen verloren hun reukvermogen en mogelijkheid tot het proeven van dingen, ook werden zij kleurenblind. Ze waren een deel van zich verloren, hun ziel en zij zouden deze terug moeten vinden zoals Zero hun had verteld. Dit zou enkel lukken als zij de juiste persoon zouden vinden en deze zouden kussen.
    Niet lang nadat de jongste Beauty zes jaar werd greep de overheid in. In de nacht van 3 mei werden overal ter wereld de Beauties bruut opgeschrikt en meegenomen naar een gevangenis in de Indische Oceaan, een gevangenis speciaal voor hen ontwikkelt. Er waren vier gevangenissen en ieder hield zes Beauties. De kinderen kregen handschoenen om van een speciaal materiaal die voorkwam dat de kinderen hun gift konden gebruiken.

    Het is nu 2167 en de meeste oudste Beauties bereiken binnenkort hun leeftijd van 20 jaar. Zij zijn dan bijna officieel volwassen volgens de wet, maar hun toekomst ziet er somber uit. In deze RPG volgen we de Beauties en hun problemen met o.a. hun gift, het vinden van de persoon die hun zou helpen bij het terugvinden van hun ziel en met hunzelf.


    Story: Seeking their Souls
    Rollen- aka kletstopics: 01 II 02 II 03 II 04 II 05
    Speeltopics: 01


    Lijst om mee te doen:
    De lijst die je moet invullen voor je rol vind je hier.
    Voel je vrij dingen toe te voegen als je dit wilt.

    Rollen:
    Voor meer informatie, zie de story.
    Beauties: Op volgorde van oud > jong
    02: Chronos Farrell Nolan Johnston - Lucht - Goldenwing II 2,8
    03: Borya Ivanov - Elektriciteit - Valyrian II 1,7
    05: Rourke Ryan Reid - Aarde - Gaikotsu II 2,3
    09: Daniella Jonathan - Aarde - Asami II 1,1
    11: Guinevere Kala Irving - Ijs - Hiraeth II 2,7
    Vrij!
    Vrij!

    Bewakers:
    Eduard Novak - 37 - Cashby II 1,8
    Amora Delgado - 20 - Valyrian II 1,7
    Dylan Parker - 24 - Asami II 5,14
    Vrij!

    Wetenschappers:
    Het hoofd: Vrij!
    Vrij!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 14:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniella die een kitten wil, geniaal! :Y)


    Stand up when it's all crashing down.

    Mag ik een vrouwelijke beauty reserveren plzz


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Haha ik moest iets :'D Het was het eerste wat me te binnen schoot.

    @ArianatorXx: Geen beauties meer, alleen nog wachters en wetenschappers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Beauty 20
    Naam: Angelina Heberdame
    Leeftijd: 20 Geboren April, 2148. 20 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: Angelina is een blond meisje. Haar haren komen net tot onder haar borst. Ze heeft lichtbruine ogen die omringd zijn door een beetje mascara en eye-liner. Haar lichtroze volle lippen bewerkt ze met wat roze lipstick. Ze heeft een slank figuur. Met haar 1m76 is ze wel blij. Ze heeft een blanke huid maar dat veranderd snel als er zon is. Ze heeft donkere dunne wenkbrauwen
    Innerlijk:Angelina is een lief en onhandig meisje. Ze kan goed voor zichzelf opkomen en heeft haar eigen mening. Ze is niet zo positief en bekijkt het altijd langs de slechte kant. Ze kan best wat koppig zijn maar ook behulpzaam en aardig. Ze maakt best snel vrienden. Ze vindt het vreselijk als mensen haar niet accepteren en is dan ook snel gekwetst. Als iemand meer aandacht dan zij krijgt kan ze jaloers worden en boos. Ze is ook niet zo slim en blond. Het is wel iemand Die er altijd voor je is en niemand kwaad zou doen.
    Verleden:
    Angelina werd geboren als een beauty, dat was iets heel speciaal natuurlijk, voor iedereen. Haar ouders waren heel blij met haar komst. Ze heeft het altijd goed gehad. Ze houdt zielsveel van haar kleine zusje Chelsey, maar zij is geen beauty. Haar oudere broer Jason is steeds jaloers omdat ze meer aandacht krijgt. Angelina had een hele goeie band met haar oma. Die is spijtig genoeg een jaar geleden overleden. Angelina Bond het echt moeilijk en is maanden lang verdrietig geweest. Nu is ze al wel wat genezen maar ze kan er niet tegen als iemand over haar oma praat. Ze mist haar familie en denkt elke dag aan hun
    Gift: Controle over het element Water.
    Voorspelling: Haar ouders hebben haar gedeeld en houden nog steeds van haar, ze vinden het echt moeilijk.
    Persoonlijke bezittingen: / (ksnap niet echt wat je daarmee bedoelt.


    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 12:16 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Asami schreef:
    Haha ik moest iets :'D Het was het eerste wat me te binnen schoot.

    @ArianatorXx: Geen beauties meer, alleen nog wachters en wetenschappers.


    Oei oké :/ khad je bericht niet gezien ik heb nu wel al een beauty gemaakt, maar het is niet erg ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ooh schnitzels!
    Ik zie het topic nu pas

    Ik ga nog even lekker reclame maken @mijn topics enzo ;p


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mag ik een vrouwelijke Beauty ?

    Asami schreef:
    Haha ik moest iets :'D Het was het eerste wat me te binnen schoot.

    @ArianatorXx: Geen beauties meer, alleen nog wachters en wetenschappers.


    Sorry, geen Beauties meer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Sorry, geen Beauties meer.


    Misschien handiger het er neer te zetten? Bij de beauties, of ik heb er over heen gelezen

    Swann schreef:
    (...)

    Misschien handiger het er neer te zetten? Bij de beauties, of ik heb er over heen gelezen

    Ze had al meerdere keren gezegd gelieve geen beauties aan te maken. Op de vorige bladzijde zei ze ook nog dat er een slot op zou komen.
    Asami schreef:
    Dit is de eerste keer dat ik het hoor eigenlijk :p maar dat zal ik doen ja. Oh en ik update het dit weekend, dan gaat er gewoon een slot op de beauties.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 22:17 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ja sorry, het staat nergens duidelijk. Ik heb de rpgs een beetje verslonst, dus dat zal ik asap op orde moeten brengen. Bewakers, wetenschappers, artsen of weet ik veel journalisten, dat is allemaal welkom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peafowl schreef:
    (...)


    Misschien even mijn reactie beter lezen? xD


    Misschien handiger het er neer te zetten? Bij de beauties, of ik heb er over heen gelezen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 1:34 ]

    Swann schreef:
    (...)

    Dat kan ik denk ik beter tegen jou zeggen :'). Ik gaf het alleen aan, omdat je er dus overheen gelezen hebt. Het is niet aanvallend bedoeld hoor. ;]


    † Love? I want to sleep.

    Peafowl schreef:
    (...)
    Dat kan ik denk ik beter tegen jou zeggen :'). Ik gaf het alleen aan, omdat je er dus overheen gelezen hebt. Het is niet aanvallend bedoeld hoor. ;]


    Er is toch een verschil van een reactie en meerdere rectie's xD Om nou alles te gaan lezen dat is niks als je moe bent en dat was ik op dat moment.
    En het kwam voor mij wel wat aanvallend aan aangezien Asami al had gezegd dat er geen Beauties meer aangemaakt mochten worden. Maar om verdere discussies of weet ik veel wat te voorkomen is dat mijn laatste reactie er op :)

    Swann schreef:
    (...)

    Er is toch een verschil van een reactie en meerdere rectie's xD Om nou alles te gaan lezen dat is niks als je moe bent en dat was ik op dat moment.
    En het kwam voor mij wel wat aanvallend aan aangezien Asami al had gezegd dat er geen Beauties meer aangemaakt mochten worden. Maar om verdere discussies of weet ik veel wat te voorkomen is dat mijn laatste reactie er op :)

    Eh, wat heeft dat ermee te maken?


    † Love? I want to sleep.