• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18:00
    Ita - Cor 0-1
    21:00
    Zwi - Fra 2-5
    24:00
    Hon - Ecu

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Yayde schreef:
    (...)

    Vast wel. Misschien is het zelfs wel gunstig, want zo kan hij zeker weer worden ingezet als we verder komen.

    Nou, als het nu zo blijft bij Spanje en Chili (2-0 voor Chili) dan zijn we écht zeker van een plek in de achtste finales. Het is alleen nog de vraag of we dan eerste of tweede worden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Er is dus een Flappy Bird game met Van Persie in de hoofdrol

    ik had een nogal falende edit gemaakt van Van Persie als Flappy Bird, en ik heb zo'n gevoel dat het idee van mij is gestolen terwijl dat waarschijnlijk helemaal gewoon niet is.

    Maar ik hoop wel dat Spanje de Chilipepers in stukjes hakt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tudor schreef:
    (...)
    Nou, als het nu zo blijft bij Spanje en Chili (2-0 voor Chili) dan zijn we écht zeker van een plek in de achtste finales. Het is alleen nog de vraag of we dan eerste of tweede worden.


    Jup, alleen moet Chili niet nog meer doelpunten gaan maken. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Ik mag Blind niet -omdat 'ie bij Ajax Boilesen zijn plaats in neemt, oeps.-, maar in het Nederlands Eftal is hij stiekem mijn fave. Samen met Veltman. c:


    Ik kijk eigenlijk niet echt naar "gewoon" voetbal maar alleen bij het WK - en dan ben jk fanatiek ook. (: Mijn faves zijn toch echt wel Robben en Blind. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yayde schreef:
    (...)

    Jup, alleen moet Chili niet nog meer doelpunten gaan maken. D:

    Hoezo?


    Deep inside, I've never felt alive

    Gilinsky schreef:



    Blind had best zijn shirt uit mogen trekken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Scrubb schreef:
    (...)

    Ik kijk eigenlijk niet echt naar "gewoon" voetbal maar alleen bij het WK - en dan ben jk fanatiek ook. (: Mijn faves zijn toch echt wel Robben en Blind. :Y)


    Ja, ik ben best wel erg ajacied. Ik vind het ook erg jammer dan Denemarken niet meedoet, want daar zitten al mijn fave players. Maar goed. Haha. Ik mag Robben niet zo erg, vind hem nogal egoïstisch.


    Danmarks Dynamite.

    Vinception schreef:
    (...)

    Blind had best zijn shirt uit mogen trekken.


    Ik denk stiekem dat express niemand hun shirt uit heeft.


    Danmarks Dynamite.

    Balen dat ik zaterdag een barbecue heb.
    Zal wel vragen of ik de wedstrijd van Duitsland daar mag kijken ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tudor schreef:
    (...)
    Hoezo?


    Dan zakken we naar de tweede plaats, en dan is de kans vrij groot dat we tegen Brazilië moeten spelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou het leuk vinden voor Spanje als ze dit zouden winnen. Ik vind Casillas echt een top keeper, ook al lijkt dat niet zo op dit WK. Zonder hem, zou het Spaanse team helemaal niet ver zijn geraakt. En ik vind hem best knap.(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vinception schreef:
    Er is dus een Flappy Bird game met Van Persie in de hoofdrol

    ik had een nogal falende edit gemaakt van Van Persie als Flappy Bird, en ik heb zo'n gevoel dat het idee van mij is gestolen terwijl dat waarschijnlijk helemaal gewoon niet is.

    Maar ik hoop wel dat Spanje de Chilipepers in stukjes hakt


    WHAHAHAHAHAHAHA.
    Die moet ik opzoeken!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hartnett schreef:
    (...)

    Dan zakken we naar de tweede plaats, en dan is de kans vrij groot dat we tegen Brazilië moeten spelen.

    Maar we hebben nog een wedstrijd? Tegen Chili zelf, nogwel. Als we dat gewoon winnen, hebben we daar geen last van (;
    Ik snap jullie wel, daar niet van. Maar het is wel een beetje te voorbarig naar mijn idee.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 22:11 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Ja, ik ben best wel erg ajacied. Ik vind het ook erg jammer dan Denemarken niet meedoet, want daar zitten al mijn fave players. Maar goed. Haha. Ik mag Robben niet zo erg, vind hem nogal egoïstisch.


    Ik snap het wel - mijn pa is ook een Ajacied. (: En klopt, Robben is inderdaad egoïstisch maar desondanks is hij wel heel goed. (: Trouwens wel jammer dat ze hem rechts hebben gezet aangezien hij zich dan telkens om moet draaien en daarmee verliest hij redelijk vaak de bal. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hartnett schreef:
    (...)

    Dan zakken we naar de tweede plaats, en dan is de kans vrij groot dat we tegen Brazilië moeten spelen.


    We moeten toch nog tegen Chili spelen? Dus dat zou niet by default betekenen dat we zouden zakken. Dus het maakt niet heel veel uit hoeveel punten Chili nu scoort, want als we van Chili verliezen, dan zakken we sowieso. En als we van Chili winnen, dan maakt het doelsaldo ook niet meer uit, want dat telt enkel als het aantal punten identiek hetzelfde is. Dus enkel in geval van gelijkspel bij Nederland vs Chili maakt het nog wat uit. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken x] Behalve als iedereen er vanuit gaat dat we gelijk gaan spelen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.