• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18:00
    Ita - Cor 0-1
    21:00
    Zwi - Fra 2-5
    24:00
    Hon - Ecu

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    BHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA.
    Geweldig ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Die actie dus. :p Ze doen ze hier in België ook.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Memoria schreef:
    Ik zou het leuk vinden voor Spanje als ze dit zouden winnen. Ik vind Casillas echt een top keeper, ook al lijkt dat niet zo op dit WK. Zonder hem, zou het Spaanse team helemaal niet ver zijn geraakt. En ik vind hem best knap.(wbw)


    Casillas ís knap. Punt andere lijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fisher schreef:
    (...)
    Dat als je een tv koopt, je je geld terug krijgt als Nederlands kampioen wordt.


    Wij hebben ook zo één, maar iedereen weet dat België het WK niet gaat winnen, dus tja. En Selexion doet hetzelfde als België in de finale staat, maar daar heb ik ook niet echt vertrouwen in ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Casillas ís knap. Punt andere lijn.


    En hij was gisteren heel erg onzeker, dat kon je zo goed zien. Echt jammer vond ik dat, want hij blijft bij de besten van de wereld volgens mij.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Waarschijnlijk heeft Spanje gewoon gedacht: "Ach, we zijn wereldkampioen, wij kunnen dit echt gemakkelijk aan."
    Niet dus.
    Hoogmoed komt voor de val, hehehehe :Y)
    Bye bye España


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Waarschijnlijk heeft Spanje gewoon gedacht: "Ach, we zijn wereldkampioen, wij kunnen dit echt gemakkelijk aan."
    Niet dus.
    Hoogmoed komt voor de val, hehehehe :Y)
    Bye bye España


    Ik was voor Spanje (in die wedstrijd. Natuurlijk ben ik voor België in de eerste instantie en Nederland en Spanje deelden plaats twee) en ik vind het heel jammer dat ze eruit liggen ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap trouwens nog steeds niet wat leeuwen met Nederland te maken hebben. Iedereen zit bezig over leeuwen als Nederland speelt.
    Dat ze dat bij België zeggen, oké, want de Vlaamse vlag is een leeuw (aangezien je ze moeilijk de hanen kunt noemen. Niets tegen de Wallonië of de vlag van Wallonië, maar ik zou toch liever een leeuw dan een haan genoemd worden), maar Nederland?
    Iemand die me meer uitleg kan geven daarrond? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik snap trouwens nog steeds niet wat leeuwen met Nederland te maken hebben. Iedereen zit bezig over leeuwen als Nederland speelt.
    Dat ze dat bij België zeggen, oké, want de Vlaamse vlag is een leeuw (aangezien je ze moeilijk de hanen kunt noemen. Niets tegen de Wallonië of de vlag van Wallonië, maar ik zou toch liever een leeuw dan een haan genoemd worden), maar Nederland?
    Iemand die me meer uitleg kan geven daarrond? ^^


    ING bank? Postbank? Oranje leeuw, blauwe leeuw.. Kweenie, zoek het op op internet? ;P


    It's high noon.

    Amidala schreef:
    Ik snap trouwens nog steeds niet wat leeuwen met Nederland te maken hebben. Iedereen zit bezig over leeuwen als Nederland speelt.
    Dat ze dat bij België zeggen, oké, want de Vlaamse vlag is een leeuw (aangezien je ze moeilijk de hanen kunt noemen. Niets tegen de Wallonië of de vlag van Wallonië, maar ik zou toch liever een leeuw dan een haan genoemd worden), maar Nederland?
    Iemand die me meer uitleg kan geven daarrond? ^^


    Omdat, van Oudsher, dat het Nederlandse wapenschild is. Het is een teken van Nederland ='D



    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 12:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stannis schreef:
    (...)

    ING bank? Postbank? Oranje leeuw, blauwe leeuw.. Kweenie, zoek het op op internet? ;P


    ING hebben ze hier in België ook, hoor. Ik zag het gewoon niet in en ik dacht: Laat ik het hier maar vragen, in plaats van die saaie teksten op wikipedia waar je eerst een kwartier moet scrollen voordat je het vindt, haha.
    Maar ik bedoelde meer: Waar zit de oorsprong achter die leeuw? Ze gaan toch niet alles baseren op een bank die hen toevallig sponsort - denk ik. Er zijn wel meer organisaties die hen sponsoren en ik snap het gewoon niet echt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yoda schreef:
    (...)

    Omdat, van Oudsher, dat het Nederlandse wapenschild is. Het is een teken van Nederland ='D





    Oh, zo. Da's natuurlijk wel logisch, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    ING hebben ze hier in België ook, hoor. Ik zag het gewoon niet in en ik dacht: Laat ik het hier maar vragen, in plaats van die saaie teksten op wikipedia waar je eerst een kwartier moet scrollen voordat je het vindt, haha.
    Maar ik bedoelde meer: Waar zit de oorsprong achter die leeuw? Ze gaan toch niet alles baseren op een bank die hen toevallig sponsort - denk ik. Er zijn wel meer organisaties die hen sponsoren en ik snap het gewoon niet echt, haha.


    Ja, ING hebben ze inderdaad ook in België, dat weet ik heel goed (: het staat niet voor niets voor Internationale NEDERLANDSE Geldbank haha ;P
    maar daar is je antwoord, was ik ook alweer vergeten.. mja

    Ziet er goed uit ;D


    It's high noon.

    Stannis schreef:
    (...)

    Ja, ING hebben ze inderdaad ook in België, dat weet ik heel goed (: het staat niet voor niets voor Internationale NEDERLANDSE Geldbank haha ;P
    maar daar is je antwoord, was ik ook alweer vergeten.. mja

    Ziet er goed uit ;D


    Ik wist niet waarvoor ING stond, dus ook bedankt, haha ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Ik was voor Spanje (in die wedstrijd. Natuurlijk ben ik voor België in de eerste instantie en Nederland en Spanje deelden plaats twee) en ik vind het heel jammer dat ze eruit liggen ...


    Als Nederland ff iedereen afslacht dan heeft Duitsland straks meer kans om te winnen :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly