• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18:00
    Ita - Cor 0-1
    21:00
    Zwi - Fra 2-5
    24:00
    Hon - Ecu

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Op de een of andere manier dacht ik dat deze vrijdag al de wedstrijd was tegen Chili. Ik leef in de verkeerde week i guess.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nederland is, met een beetje creativiteit, ook in de vorm van een leeuw te zien ^^


    (^met België )


    i put the fun in funeral

    Val schreef:
    Op de een of andere manier dacht ik dat deze vrijdag al de wedstrijd was tegen Chili. Ik leef in de verkeerde week i guess.


    Hehe, had ik ook :')


    wat was dit ookalweer

    HAHAHAH.


    26 - 02 - '16

    Ik vind echt dat iedereen eens moet stoppen met zeiken op Spanje, het steekt me serieus tegen. Ze hebben in het verleden alles gewonnen wat er te winnen viel, Spanje was een topteam. Ja, ze zijn allemaal al ouder en het was geen goed plan 17 van de 23 spelers terug naar het WK te sturen, maar ze zijn drie keer na elkaar kampioen geweest (wat er dus op neerkomt dat mensen ook moeten stoppen met blijven zeiken op Casillas. Moest het een slecht keeper zijn was hij 1. Niet tot beste keeper ter wereld benoemd en 2. Had Spanje niet EK, WK, EK gewonnen). Het zijn nog altijd goede spelers, dat hebben we gisteren wel gezien in de tweede helft, maar ze beginnen gewoon te oud te worden voor het WK/EK.
    Als mensen zo graag willen zeuren op een land, dat ze het op hun eigen land doen, want die heeft nog nooit drie keer na elkaar gewonnen (en dus maakt het niet uit in welk land je woont, als het maar niet Spanje is, want er is geen ander land die dat gedaan heeft.)

    Dit is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld, aangezien ik me er niet alleen op het internet maar ook in real life aan opjaag. Jesus Christ.
    Ik hoop dus dat niemand het persoonlijk opvat, want zo is het niet bedoeld. De frustraties van over het algemeen moeten er gewoon uit.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 15:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik vind echt dat iedereen eens moet stoppen met zeiken op Spanje, het steekt me serieus tegen. Ze hebben in het verleden alles gewonnen wat er te winnen viel, Spanje was een topteam. Ja, ze zijn allemaal al ouder en het was geen goed plan 17 van de 23 spelers terug naar het WK te sturen, maar ze zijn drie keer na elkaar kampioen geweest (wat er dus op neerkomt dat mensen ook moeten blijven zeiken op Casillas. Moest het een slecht keeper zijn was hij 1. Niet tot beste keeper ter wereld benoemd en 2. Had Spanje niet EK, WK, EK gewonnen). Het zijn nog altijd goede spelers, dat hebben we gisteren wel gezien in de tweede helft, maar ze beginnen gewoon te oud te worden voor het WK/EK.
    Als mensen zo graag willen zeuren op een land, dat ze het op hun eigen land doen, want die heeft nog nooit drie keer na elkaar gewonnen (en dus maakt het niet uit in welk land je woont, als het maar niet Spanje is, want er is geen ander land die dat gedaan heeft.)

    Dit is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld, aangezien ik me er niet alleen op het internet maar ook in real life aan opjaag. Jesus Christ.
    Ik hoop dus dat niemand het persoonlijk opvat, want zo is het niet bedoeld. De frustraties van over het algemeen moeten er gewoon uit.


    Jeebus, ti's maar voetbal hoor :') sport voor mietjes. Vind t allemaal wel grappig. Nederland faalt, België faalt, Spanje faalt, Brazillië faalt (:

    Oh en Portugal

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 15:38 ]


    It's high noon.

    Stannis schreef:
    (...)

    Jeebus, ti's maar voetbal hoor :') sport voor mietjes. Vind t allemaal wel grappig. Nederland faalt, België faalt, Spanje faalt, Brazillië faalt (:


    Als 't maar voetbal is, mag ook iedereen stoppen met zeiken op het voetbalteam van Spanje.
    En ik vind niet dat Nederland en Brazilië gefaald hebben. En België ook niet in de tweede helft - eerste helft wel, niemand kan daaromheen. En Spanje, tja, daar heb ik mijn frustraties al rond geuit, dus dat ga ik niet nog eens doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik vind echt dat iedereen eens moet stoppen met zeiken op Spanje, het steekt me serieus tegen. Ze hebben in het verleden alles gewonnen wat er te winnen viel, Spanje was een topteam. Ja, ze zijn allemaal al ouder en het was geen goed plan 17 van de 23 spelers terug naar het WK te sturen, maar ze zijn drie keer na elkaar kampioen geweest (wat er dus op neerkomt dat mensen ook moeten blijven zeiken op Casillas. Moest het een slecht keeper zijn was hij 1. Niet tot beste keeper ter wereld benoemd en 2. Had Spanje niet EK, WK, EK gewonnen). Het zijn nog altijd goede spelers, dat hebben we gisteren wel gezien in de tweede helft, maar ze beginnen gewoon te oud te worden voor het WK/EK.
    Als mensen zo graag willen zeuren op een land, dat ze het op hun eigen land doen, want die heeft nog nooit drie keer na elkaar gewonnen (en dus maakt het niet uit in welk land je woont, als het maar niet Spanje is, want er is geen ander land die dat gedaan heeft.)

    Dit is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld, aangezien ik me er niet alleen op het internet maar ook in real life aan opjaag. Jesus Christ.
    Ik hoop dus dat niemand het persoonlijk opvat, want zo is het niet bedoeld. De frustraties van over het algemeen moeten er gewoon uit.


    Lol, wat denk je dat de hele reden is dat iedereen zo ongelooflijk blij is dat Spanje uit het WK gegooid is? ='D Vind het een beetje een aparte rant, gezien iedereen juist zo doet omdat Spanje een sterk team is en ze dus blij zijn dat ze eruit zijn. Maar okay. Voor zover ik weet heeft niemand hier gezegd dat Spanje een slecht team is en Casillas een slechte keeper. Enkel dat ze op dat moment slecht speelden. Is iets heel anders. Ik bedoel maar, Nederland speelde ook behoorlijk belabberd gisteren, op een gegeven moment wat beter, maar over het algemeen was het niet al te goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stannis schreef:
    (...)

    Jeebus, ti's maar voetbal hoor :') sport voor mietjes. Vind t allemaal wel grappig. Nederland faalt, België faalt, Spanje faalt, Brazillië faalt (:

    Oh en Portugal


    Whut, dat slaat toch nergens op? Nederland heeft twee wedstrijden gewonnen en dat kun je, ondanks hun toch wel belabberde spel van gisteren, bezwaarlijk falen noemen. België speelde een slechte eerste helft, maar brak daarna door de dikke verdediging van Algerije en deed wat maar weinigen verwacht hadden: hun eerste wedstrijd winnen. En Brazilië behaalde tot dusver vier punten en staat aan de leiding in zijn groep, dus dat reken ik ook niet onder falen.

    De enigen jouw rijtje die echt gefaald hebben voorlopig, zijn de Portugezen (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Amidala schreef:
    Ik vind echt dat iedereen eens moet stoppen met zeiken op Spanje, het steekt me serieus tegen. Ze hebben in het verleden alles gewonnen wat er te winnen viel, Spanje was een topteam. Ja, ze zijn allemaal al ouder en het was geen goed plan 17 van de 23 spelers terug naar het WK te sturen, maar ze zijn drie keer na elkaar kampioen geweest (wat er dus op neerkomt dat mensen ook moeten stoppen met blijven zeiken op Casillas. Moest het een slecht keeper zijn was hij 1. Niet tot beste keeper ter wereld benoemd en 2. Had Spanje niet EK, WK, EK gewonnen). Het zijn nog altijd goede spelers, dat hebben we gisteren wel gezien in de tweede helft, maar ze beginnen gewoon te oud te worden voor het WK/EK.
    Als mensen zo graag willen zeuren op een land, dat ze het op hun eigen land doen, want die heeft nog nooit drie keer na elkaar gewonnen (en dus maakt het niet uit in welk land je woont, als het maar niet Spanje is, want er is geen ander land die dat gedaan heeft.)

    Dit is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld, aangezien ik me er niet alleen op het internet maar ook in real life aan opjaag. Jesus Christ.
    Ik hoop dus dat niemand het persoonlijk opvat, want zo is het niet bedoeld. De frustraties van over het algemeen moeten er gewoon uit.

    ... Deze rant omdat iemand een spottend plaatje postte? Welkom op het internet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Yoda schreef:
    (...)

    Lol, wat denk je dat de hele reden is dat iedereen zo ongelooflijk blij is dat Spanje uit het WK gegooid is? ='D Vind het een beetje een aparte rant, gezien iedereen juist zo doet omdat Spanje een sterk team is en ze dus blij zijn dat ze eruit zijn. Maar okay. Voor zover ik weet heeft niemand hier gezegd dat Spanje een slecht team is en Casillas een slechte keeper. Enkel dat ze op dat moment slecht speelden. Is iets heel anders. Ik bedoel maar, Nederland speelde ook behoorlijk belabberd gisteren, op een gegeven moment wat beter, maar over het algemeen was het niet al te goed.


    Ik heb gezegd dat het naar niemand persoonlijk bedoeld is en dat mensen me in real life er ook mee ergeren. Er zijn best mensen die zeggen dat Casillas slecht is en dat Spanje er niets van kan, en daar jaag ik me aan op.
    Daarbij vind ik het nogal kinderachtig dat mensen zo blij zijn dat Spanje eruit ligt. Als ik blij zou zijn dat Nederland eruit ligt omdat het een sterk team is, zou ik volgens mij zowel in real life als hier bakken kritiek krijgen. Ergens is dat wel te verstaan, aangezien 3/4de van deze site Nederlands is, maar toch vind ik het niet echt sportief.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Val schreef:
    (...)
    ... Deze rant omdat iemand een spottend plaatje postte? Welkom op het internet.


    Amidala schreef:
    Dit is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld, aangezien ik me er niet alleen op het internet maar ook in real life aan opjaag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 15:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Plaatje was dan blijkbaar de druppel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    (...)
    Plaatje was dan blijkbaar de druppel.


    Ja. Ik had juist mijn bericht aangepast (heb het terug aangepast), maar dit is wat ik dus schreef ^^

    Het was gewoon een druppel, aangezien iedereen rondom me zit te zeiken op Spanje en het steekt me tegen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ... Iemand is chagrijnig omdat ze eruit liggen. :'D


    Your make-up is terrible