• Zoals jullie allemaal weten bestaan er tampons. Ik heb tampons een of twee keer geprobeerd in het verleden en ik dacht vandaag laat ik het nog een keer proberen. Na veel gedoe zat ie er in, maar volgens mij moet ik hem niet voelen als hij er in zit. Maar hoe voel ik nou of ik hem wel of niet voel?

    Ik bedoel, hoe kan je voelen of je zoiets wel of niet voelt? (ik heb geprobeerd om te voelen of ik hem wel of niet voelde, maar weet niet zeker of ik hem nou wel of niet voel)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Geloof me als jij gaat lopen/zitten en hij zit niet goed, dan voel je het wel hoor ^^


    To infinity and beyond •

    Oh, geen idee. Ik gebruik altijd maandverband. :')
    Maar ga eens een rondje door het huis lopen. Heb je pijn of last van de tampon? Zo ja, dan voel je 'm zitten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Huf schreef:
    Geloof me als jij gaat lopen/zitten en hij zit niet goed, dan voel je het wel hoor ^^


    Misschien is het ook, omdat het weer voor het eerst sinds lange tijd is dat ik een tampon probeer. Doet het pijn dan, als hij niet goed zit? Het voelt wel wat onwennig.


    Physics is awesome

    Huf schreef:
    Geloof me als jij gaat lopen/zitten en hij zit niet goed, dan voel je het wel hoor ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Als je er geen last van hebt lijkt me dat hij goed zit.
    Maar ook ik gebruik altijd alleen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik gebruik alleen maandverband, maar je voelt het wel als het verkeerd zit, want dan doet het pijn.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 20:31 ]


    16 - 09 - '17

    Hartnett schreef:
    Oh, geen idee. Ik gebruik altijd maandverband. :')
    Maar ga eens een rondje door het huis lopen. Heb je pijn of last van de tampon? Zo ja, dan voel je 'm zitten.


    Geen pijn, gelukkig. Het voelt heel onwennig. Maar ik weet dus niet of dat komt doordat ik niet gewend ben aan tampons of dat het komt omdat hij niet goed zit.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Geen pijn, gelukkig. Het voelt heel onwennig. Maar ik weet dus niet of dat komt doordat ik niet gewend ben aan tampons of dat het komt omdat hij niet goed zit.


    Dat is volgens mij echt gewenning, hoor. Toen ik voor de eerste keer ongesteld was, voelde het maandverband ook niet prettig aan. c:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 20:32 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tuk schreef:
    (...)

    Misschien is het ook, omdat het weer voor het eerst sinds lange tijd is dat ik een tampon probeer. Doet het pijn dan, als hij niet goed zit? Het voelt wel wat onwennig.


    Kan pijn doen ja of gewoon verschrikkelijk irriteren. Maar bedenk wel dat het de eerste keer sinds lange tijd dat je een tampon gebruikt! Wennen is het sowieso, maar zodra je je eraan gaat irriteren, zit hij niet goed!


    To infinity and beyond •

    Tuk schreef:
    (...)

    Geen pijn, gelukkig. Het voelt heel onwennig. Maar ik weet dus niet of dat komt doordat ik niet gewend ben aan tampons of dat het komt omdat hij niet goed zit.


    In het begin is het altijd wennen


    16 - 09 - '17

    Hartnett schreef:
    (...)

    Dat is volgens mij echt gewenning, hoor. Toen ik voor de eerste keer ongesteld was, voelde het maandverband ook niet prettig. c:


    Volgens mij heb ik daar toen geen last van gehad. Geloof dat ik nog half in shock was dat ik ongesteld was geworden. Ik denk/hoop dat het dan gewenning is.


    Physics is awesome

    Hartnett schreef:
    (...)

    Dat is volgens mij echt gewenning, hoor. Toen ik voor de eerste keer ongesteld was, voelde het maandverband ook niet prettig aan. c:

    Had ik ook, voelde een beetje alsof ik een luier droeg.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Huf schreef:
    (...)

    Kan pijn doen ja of gewoon verschrikkelijk irriteren. Maar bedenk wel dat het de eerste keer sinds lange tijd dat je een tampon gebruikt! Wennen is het sowieso, maar zodra je je eraan gaat irriteren, zit hij niet goed!


    Hoe bedoel je irriteren? Dat het qua mijn vagina gaat irriteren of gewoon in het algemeen?

    Vraag mij trouwens nu pas af hoe ik hem er straks zo goed mogelijk uit ga krijgen.


    Physics is awesome

    Pabitel schreef:
    (...)

    In het begin is het altijd wennen


    Dat is waar. Ik hoop alleen dat ik snel gewend ben.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je irriteren? Dat het qua mijn vagina gaat irriteren of gewoon in het algemeen?

    Vraag mij trouwens nu pas af hoe ik hem er straks zo goed mogelijk uit ga krijgen.


    Hmm, moeilijk uit te leggen. Je voelt 'm namelijk heel erg zitten als hij niet goed zit. Ga maar eens zitten, als het vreemd voelt dan zit hij niet diep genoeg!

    Eruit krijgen is overigens heel makkelijk, gewoon aan het koortje trekken!


    To infinity and beyond •