• Zoals jullie allemaal weten bestaan er tampons. Ik heb tampons een of twee keer geprobeerd in het verleden en ik dacht vandaag laat ik het nog een keer proberen. Na veel gedoe zat ie er in, maar volgens mij moet ik hem niet voelen als hij er in zit. Maar hoe voel ik nou of ik hem wel of niet voel?

    Ik bedoel, hoe kan je voelen of je zoiets wel of niet voelt? (ik heb geprobeerd om te voelen of ik hem wel of niet voelde, maar weet niet zeker of ik hem nou wel of niet voel)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Huf schreef:
    (...)

    Hmm, moeilijk uit te leggen. Je voelt 'm namelijk heel erg zitten als hij niet goed zit. Ga maar eens zitten, als het vreemd voelt dan zit hij niet diep genoeg!

    Eruit krijgen is overigens heel makkelijk, gewoon aan het koortje trekken!


    Ik zit ook, als ik beweeg dan voel ik wel iets maar zodra ik klaar ben met bewegen voel ik niks, volgens mij.

    Dat is makkelijk, maar deed het de eerste keer geen pijn? Ik heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand waarvan het touwtje niet goed vast en toen zat met het touwtje in haar hand zonder tampon. Ik ben mezelf weer aan het bang maken.


    Physics is awesome

    Het is gewoon gewenning, het kan heel zeer gaan doen omdat je het gewoon niet gewend bent, maar na een tijdje, als je het gewend bent, merk je er echt niets meer van.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tuk schreef:
    (...)

    Ik zit ook, als ik beweeg dan voel ik wel iets maar zodra ik klaar ben met bewegen voel ik niks, volgens mij.

    Dat is makkelijk, maar deed het de eerste keer geen pijn? Ik heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand waarvan het touwtje niet goed vast en toen zat met het touwtje in haar hand zonder tampon. Ik ben mezelf weer aan het bang maken.


    Daarom moet je, voor je hem inbrengt, ff aan het koordje rukken zodat je zeker weet dat hij stevig vast zit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Het is gewoon gewenning, het kan heel zeer gaan doen omdat je het gewoon niet gewend bent, maar na een tijdje, als je het gewend bent, merk je er echt niets meer van.


    Ik moet toe geven dat het in brengen en eruit halen niet heel erg soepel gingen. Het deed een beetje pijn.


    Physics is awesome

    Vinception schreef:
    (...)

    Daarom moet je, voor je hem inbrengt, ff aan het koordje rukken zodat je zeker weet dat hij stevig vast zit.


    Heb ik ook gedaan. Was alleen bang om een touwtje in mijn ene hand te hebben en de tampon in de andere hand, maar het ging goed.


    Physics is awesome

    Tampons zijn zoveel handiger dan maandverband, het blijft me verbazen hoeveel meiden zo'n vieze luier boven een tampon verkiezen. Maar iedereen ervaart het natuurlijk anders ;].

    Naja, zoals je al hebt kunnen lezen: een tampon hoor je niet te kunnen voelen, althans, het hoort geen pijn te doen. Als het brandt, dan zit ie niet diep genoeg. Je hoort hem (op het draadje na natuurlijk) niet te kunnen zien. Wel heb ik vaak op de eerste dagen van mijn ongesteldheid, dat het wel gevoelig wordt daar beneden als ik een dag een tampon heb gedragen. Je hoeft overigens niet bang te zijn dat je het touwtje lostrekt. Sowieso is dit me nog nooit gebeurd, maar mocht het toch gebeuren: de tampon kan nergens heen. Je kut is geen oneindige put (rijmt), zoals je anus zeg maar ^^'.


    i put the fun in funeral

    Wanneer een tampon echt niet goed zit, voel je het schuren tijdens het lopen. Ik heb vaak ook wanneer ik hem net ingedaan heb, dat ik hem in de binnenkant een beetje voel 'drukken', maar als ik me daar niet op focus en gewoon verder ga met waar ik mee bezig was, is het gevoel na een tijdje verdwenen. Je moet juist niet extreem gaan voelen of je hem wel of niet voelt, want dan zal je altijd wel iets voelen, dat zit gewoon tussen je oren. Heb je hem al een tijdje (een uur of zo) in en heb je er echt de hele tijd last van of voelde je hem constant zitten, waar je ook mee bezig was? Dan zit hij waarschijnlijk niet diep genoeg.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Audacity schreef:
    Tampons zijn zoveel handiger dan maandverband, het blijft me verbazen hoeveel meiden zo'n vieze luier boven een tampon verkiezen. Maar iedereen ervaart het natuurlijk anders ;].

    Naja, zoals je al hebt kunnen lezen: een tampon hoor je niet te kunnen voelen, althans, het hoort geen pijn te doen. Als het brandt, dan zit ie niet diep genoeg. Je hoort hem (op het draadje na natuurlijk) niet te kunnen zien. Wel heb ik vaak op de eerste dagen van mijn ongesteldheid, dat het wel gevoelig wordt daar beneden als ik een dag een tampon heb gedragen. Je hoeft overigens niet bang te zijn dat je het touwtje lostrekt. Sowieso is dit me nog nooit gebeurd, maar mocht het toch gebeuren: de tampon kan nergens heen. Je kut is geen oneindige put (rijmt), zoals je anus zeg maar ^^'.

    Brrr. Precies.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    Tampons zijn zoveel handiger dan maandverband, het blijft me verbazen hoeveel meiden zo'n vieze luier boven een tampon verkiezen. Maar iedereen ervaart het natuurlijk anders ;].

    Naja, zoals je al hebt kunnen lezen: een tampon hoor je niet te kunnen voelen, althans, het hoort geen pijn te doen. Als het brandt, dan zit ie niet diep genoeg. Je hoort hem (op het draadje na natuurlijk) niet te kunnen zien. Wel heb ik vaak op de eerste dagen van mijn ongesteldheid, dat het wel gevoelig wordt daar beneden als ik een dag een tampon heb gedragen. Je hoeft overigens niet bang te zijn dat je het touwtje lostrekt. Sowieso is dit me nog nooit gebeurd, maar mocht het toch gebeuren: de tampon kan nergens heen. Je kut is geen oneindige put (rijmt), zoals je anus zeg maar ^^'.


    Ik heb altijd een "vieze luier" verkozen boven iets in mijn vagina schuiven/duwen. Tot nu dan ongeveer. Maandverband is ook niet altijd ideaal.

    Het deed geen pijn en het brandde gelukkig ook niet. Morgen of overmorgen ga ik een tweede poging wagen. Gelukkig kan ie nergens heen en gelukkig gaat het touwtje nooit los, maar als het wel gebeurd is het niet zo fijn. Het kan nergens heen, maar in je eigen gaan zitten grabbelen om je tampon eruit te krijgen is ook niet ideaal. Voor mij zou het sowieso lastig worden, vond het al pijn doen met touwtje.


    Physics is awesome

    Kreynta schreef:
    Wanneer een tampon echt niet goed zit, voel je het schuren tijdens het lopen. Ik heb vaak ook wanneer ik hem net ingedaan heb, dat ik hem in de binnenkant een beetje voel 'drukken', maar als ik me daar niet op focus en gewoon verder ga met waar ik mee bezig was, is het gevoel na een tijdje verdwenen. Je moet juist niet extreem gaan voelen of je hem wel of niet voelt, want dan zal je altijd wel iets voelen, dat zit gewoon tussen je oren. Heb je hem al een tijdje (een uur of zo) in en heb je er echt de hele tijd last van of voelde je hem constant zitten, waar je ook mee bezig was? Dan zit hij waarschijnlijk niet diep genoeg.


    Dat heb ik wel vaker dat ik dingen tussen mijn oren heb zitten en wat gewoon echt niet zo is. Ik had hem langer dan een uur in en ik heb er niet de hele tijd last van gehad. Ja, af en toe voelde ik hem wel tijdens het bewegen. Hoewel dat ook gewoon iets kan zijn, omdat ik er op let en constant probeerde te voelen of ik hem voelde.


    Physics is awesome