• Nouja ik schaam me hier wel voor maar ik wil weten wat ik kan doen ertegen.

    nouja, ik scheer dus net zoals meerdere meiden wel zullen doen; mijn oksels, benen en schaamstreek maar de laatste tijd raak mijn huid steeds meer geirriteerder met tot gevolg dat ik een puist of iets dergelijks heb aan de binnenkant van mij dij. Mijn benen en oksels smeer ik erna in met bodylotion of zo'n speciale body butter of hoe ze het ook noemen. Op mijn benen werkt het maar op mijn oksels niet. En ja bij mijn schaamstreek, ga ik eigenlijk niet eens proberen.

    Hebben jullie misschien tips of ook iets dergelijks?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb er geen last van, maar ik scheer ook met een ladyshave die best goed is. Ik weet 't niet. Als ik mijn oksels geschoren heb doe ik altijd deo op.


    26 - 02 - '16

    Is je mesje misschien te bot?


    Your make-up is terrible

    Ik Jan je niet helpen sorry. Ik heb soms wel eens bubbeltjes; maar ik smeer daar niks voor


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Is je mesje misschien te bot?



    Ik gebruik op het moment wegwerpmesjes aangezien die van mijn luxere scheermes bot zijn. Ik gebruik die wegwerpmesje maximaal 3 keer ofzo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je kan eventueel talkpoeder gebruiken. Verder gewoon zeker weten dat je scheerschuim en scherpe mesjes gebruikt. Oh, en ook niet te vaak over dezelfde plek scheren, daar raakt je huid geïrriteerd van. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Je kan eventueel talkpoeder gebruiken. Verder gewoon zeker weten dat je scheerschuim en scherpe mesjes gebruikt. Oh, en ook niet te vaak over dezelfde plek scheren, daar raakt je huid geïrriteerd van. :Y)



    Talkpoeder? never heard of that.... Ik ga het eens proberen. en ja dat wist ik:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Talkpoeder? never heard of that.... Ik ga het eens proberen. en ja dat wist ik:Y)

    Joah. Is bedoeld voor baby's lol, maar veel vrouwen gebruiken het - werkt tegen gevoeligheid/roodheid/e.d x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Joah. Is bedoeld voor baby's lol, maar veel vrouwen gebruiken het - werkt tegen gevoeligheid/roodheid/e.d x'D


    Zwitsal! Als ik het geld ervoor heb douche ik me graag met die shampoo :Y)


    maar ik ga het proberen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik gebruikt voor heel veer "huidproblemen", en ook na het epileren, Aloë Vera gel. Alleen is dat best moeilijk te verkrijgen geloof ik; mijn moeder heeft het van mijn oma die het weer van iemand anders heeft uit een ander land :/ Maar ik heb pas hier op Quizlet wel ergens gelezen dat ze bij de Tuinen (winkel met allemaal natuurlijke producten) allemaal Aloë Vera producten hebben.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Yokubo schreef:
    (...)

    Zwitsal! Als ik het geld ervoor heb douche ik me graag met die shampoo :Y)


    maar ik ga het proberen

    Zwitsal heeft ook talkpoeder! :'D Die heb ik, hahaha.

    En @ de post hierboven: Bij De Tuinen hebben ze dat inderdaad, wij hebben zo'n aloë vera gel. Die is heel fijn. (: Als je wilt, kan ik even kijken welk merk het is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    dat gebruikte ik vroeger tegen de puistjes in mijn gezicht!

    Aloe vera... hhmmmm ook voor de intiemere gedeeltes?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    dat gebruikte ik vroeger tegen de puistjes in mijn gezicht!

    Aloe vera... hhmmmm ook voor de intiemere gedeeltes?

    Aloe vera is gezond voor zo ongeveer alles xp.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Aloe vera is gezond voor zo ongeveer alles xp.


    good to know!

    @ macabre:heb jij trouwens al iets van een merk ofzo?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)

    good to know!

    @ macabre:heb jij trouwens al iets van een merk ofzo?

    Yep! Earth line. Deze:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Yep! Earth line. Deze:




    misschien ook een richtprijs?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."