• Duitsland, Berlijn. In deze wereldstad staat dé camping voor cebels. Geen fans, geen paparazzi alleen andere celebs die ook toe zijn aan rust. Deze camping heeft leuke activiteiten zoals voetbaltoernooien, karaoke shows en ook dansbattles. Iedereen mag mee doen! No matter what! Een super cool zwembad is er natuurlijk ook. En in de stad zijn er de beste clubs. Maar wat als de celebs een oogje krijgen op een andere? Of wat nou als er 2 personen zijn die de hele tijd ruzie hebben, wat irriterend is voor de rest als er iets is wat iedereen samen wilt doen? Is de camping nog wel zo ideaal?


    Rollen:

    Meisjes/Vrouwen:

    x Demi Lovato ~ Jovantos
    [R]x Kristen Stewart ~ PeterParker
    [R]x Taylor Momsen ~ Rider
    [R]x Kendall Jenner ~ Swann
    [R]x Shailene Woodley ~ Caverne
    [R]x Melanie Iglesias ~ Scrubb

    Jongens/Mannen:

    [R]x Louis Tomlinson ~ PeterParker
    [R]x Ashton Irwin ~ Jovantos
    x Oliver Sykes ~ Preciado
    [R]x Daniel Sharman ~ Daughters
    x Luke Hemmings ~ Rejects
    x Francisco Lachowski ~ Goulart
    [R]x Dan Smith ~ durbanskies
    x Dylan O'Brien ~ Eruditie


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Regels:

    x GOED GEBRUIK VAN ABN! En ook goed met interpunctie!
    x Minimaal 200 woorden per post!
    x 2 rollen per persoon. En dan 1 jongen en 1 meisje.
    x OOC tussen haakjes [] () {}
    x Respecteer elkaar!
    x Geen ruzie graag.
    x Heb je een probleem stuur Jovantos of PeterParker een pb en leg alles uit.
    x Speel je eigen rol. Tenzij je toestemming hebt.
    x Alleen Jovantos en/of PeterParker maken nieuwe topics aan.
    x De huis en rpg regels gelden natuurlijk ook.
    x Als je een korte tijd weg bent, meld dit.
    x Geef naamsveranderingen door!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 8:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yeey Mijn Topics :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zou ik Oliver Sykes mogen reserveren? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mag ik Sophie turner en Daniel sharman reseveren?


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    kendall jenner graag?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 20:00 ]

    Mag ik Taylor Momsen reserveren?


    Happy Birthday my Potter!



    Naam: Oliver Scott "Oli" Sykes
    Leeftijd: Zevenentwintig jaar, hij is geboren op twintig november
    Nationaliteit: Wat al gelijk aan zijn zware stem met duidelijk accent te horen is - is dat Oliver uit Engeland komt. Hij is geboren in Ashford.
    Uiterlijk: x x x
    Oliver heeft enorm aparte lichtbruine ogen, waar zijn bruine haar bijhoort. Die twee dingen vallen veel op bij hem, maar natuurlijk zijn lichaam vol tattoos nog meer. Van de tattoo bij zijn rechteroog tot de tattoos op zijn benen, overal heeft hij ze. Mensen kijken hem vaak na, maar dat kan hem echter vrij weinig schelen, hij had het wel verwacht toen hij besloot zich vol te laten tatoeëren. Oliver is dun, maar ook gespierd. Doordat hij erg vaak een trui aanheeft die altijd wel een maatje groter is lijkt hij best mager. Dit verandert gelijk wanneer je hem in een shirt of een tanktop rond ziet lopen. Olivers kledingstijl is moeilijk te omschrijven. Van een Slipknot shirt tot een veel te grote gestreepte trui, hij trekt het allemaal aan. Zijn skinny jeans en korte broeken niet te missen, natuurlijk. Met zijn 1.80 is Oliver zeker niet klein en komt hij net boven de meeste mensen uit.
    Innerlijk: Oliver lijkt een serieuze man als je hem voor de eerste keer ziet. Altijd druk bezig met zijn telefoon en laptop om dingen te regelen, je ziet hem maar weinig rondlopen met een glimlach op zijn gezicht en ga maar door. Pas als je met hem begint te praten zal je merken dat hij eigenlijk helemaal niet zo is, en al snel zal je - je kapot lachen als je wat tijd met Oliver doorbrengt. Wel kunnen er nog eens ongemakkelijke stiltes vallen met Oliver erbij, aangezien hij enorm socially awkward is. Zelfs al ben je al een aantal uur met hem aan het praten kan het nog altijd spontaan heel awkward worden. Na de eerste ontmoeting weet je al dat Oliver één van de liefste mannen is die je ooit zal kennen. Hij zal nooit iemand opzettelijk pijn doen - tenzij diegene het verdiend heeft, hij zal zijn vrienden voor alles beschermen, en hij zal proberen alles zo goed mogelijk voor je te regelen als je hem vraagt om iets.
    Geschiedenis: Op twintig november 1986 werd Oliver Scott Sykes, zoon van Ian en Carol Sykes, geboren in Ashford. Na drie jaar vertrok de familie van Engeland naar Australië, waar ze voor zo'n zes jaar in Adelaide en Perth hebben gewoond. Toen Oliver drie was werd ook zijn jongere broertje Tom geboren. Na de zes jaar in Australië te hebben gewoond verhuisde de familie weer naar Engeland, dit keer naar Stocksbridge. Al gelijk toen hij naar de middelbare school ging werd Oliver gepest. Schijnbaar mocht hij niet anders zijn. Hierdoor had hij dan ook een vreselijke hekel aan school. Zijn punten werden steeds slechter waardoor hij niet alleen problemen met zijn ouders kreeg, maar ook met zijn leraren. Volgens hen was hij erg slim maar deed gewoon geen moeite. Dit klopte wel, alleen zag Oliver het niet echt in. Hij probeerde voor elk proefwerk te leren, maar het lukte maar niet. Eenmaal van de middelbare school af ging hij naar de universiteit. Na enkele maanden studeren wist hij dat het niets voor hem was en stopte er mee. Een tijdje nadat hij van de universiteit af was gegaan richtte hij de kledinglijn Drop Dead op, dit omdat hij erg veel van ontwerpen houdt. Naast Drop Dead startte hij ook de band Bring Me The Horizon. Op dit moment is Drop Dead één van de bekendste alternatieve kledingmerken op de wereld, en is Bring Me The Horizon een enorm bekende metalcoreband.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 13:26 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.





    Taylor Michel Momsen

    ‘”Darkness” is a subjective word; it depends what your viewpoint is and how you live life.’


    Bijnamen: Tay-Tay Momsen, TayMom, Tay, Death en Little J.

    Leeftijd: 20
    Ze is geboren op 26 Juli 1993 en is dus een Leeuw van sterrenbeeld.

    Nationaliteit: Amerikaans, maar ze is ook voor een gedeelte Russisch.

    Uiterlijk: Taylor is een tengere jongedame van 1,73m. Ze heeft wel vrouwelijke rondingen, maar die zijn gemiddeld tot onder gemiddeld. Ze heeft lange witblond geverfde haren, deze zijn oorspronkelijk vuilblond, en blauwe ogen, die ze meestal accentueert met donkere make-up. Op mascara, eyeliner en oogschaduw na draagt ze niet heel veel make-up. Hoogstens een donkerrode lipstick. Haar nagels zijn wel bijna altijd zwart of in ieder geval donker gelakt. De make-up laat haar er vaak extra bleek uitzien, maar ze kan het hebben.Haar kleren houdt ze ook graag donker en een beetje alternatief. Hiermee kan ze nog wel eens mensen shockeren, maar ze heeft nou eenmaal graag haar eigen stijl.
    Dingen waaraan je Taylor echt kan herkennen zijn de moedervlek vlak boven haar lip en de tattoo een stukje onder haar linker oksel. Het is een zwart sterretje.

    'My style's not for everyone - I'm an extremist.'




    Innerlijk: Hoewel Taylor dus nogal donker en duister gekleed is, zegt dit niet echt iets over haar persoonlijkheid. Het enige wat daar echt mee overeenkomt is het feit dat ze doet wat ze wil en zich hiervoor niet schaamt. Ze laat zich niet leiden door anderen en komt hierdoor over als een sterke jongedame. Verder is ze over het algemeen vrolijk en houdt van grapjes. Een groot voorbeeld hiervan is de grap die de band een keertje uit heeft gehaald met de pers, toen zij nog ruime tijd over hadden om bij hun bestemming te komen en besloten doelloos rondjes te gaan rijden, om de journalisten die hen volgden in de maling te nemen en hun tijd te verspillen. Want ondanks dat ze weet dat die mensen ook maar hun werk doen, is wat humor op zijn tijd niet iets waarvoor Taylor terugdeinst. Dit maakt haar prettig in omgang, hoewel haar opmerkingen altijd eerlijk zijn en dus soms ook best wel hard, en een gezellige metgezel. Iets waar Taylor wel een hekel aan heeft, is als men de waarheid verdraaid. Zo is ze ook al meerdere keren in een kwaad daglicht gesteld en dit stelt ze echt niet op prijs. De waarheid is dus zeker iets waar ze veel waarde aan hecht. De vrolijke blondine kan ook ontzettend onhandig zijn naast dat ze een flapuit is en die combinatie is niet even plezierig, want zowel verbaal als fysiek doet ze hierdoor niet altijd de slimste dingen. Volgens zichzelf zijn haar benen gewoon te lang voor haar. Ze kan er niet mee omgaan, hoewel ze het toch altijd voor elkaar krijgt om op de meest bizarre schoenen rond te lopen.

    'I'm just living my life, and I'm not gonna live my life for other people.'


    Geschiedenis: Taylor is geboren in St. Louis, Missouri. Haar gezin bestaat uit haar ouders, Michael en Collette, en haar jongere zus Sloane. Ze is katholiek opgevoed en heeft dus ook op een katholieke basisschool gezeten. Uiteindelijk is ze dans gaan studeren. Haar volledige schooltijd heeft ze echter niet ervaren als een vrolijke tijd waarin ze veel met vriendinnetjes kon spelen, ze moest werken. Haar ouders hadden haar namelijk al op twee jarige leeftijd ingeschreven bij een modellenbureau. Vanaf haar derde begon ook haar acteercarrière en zo is ze uitgegroeid tot een redelijk bekende actrice uit bijvoorbeeld Gossip Girl. Nu heeft ze de focus gelegd op de band, waarvan zij zangeres is; The Pretty Reckless. Hoewel ze acteren over het algemeen namelijk makkelijker vindt, kan ze bij het maken van muziek helemaal zichzelf zijn.

    'My lyrics are my diary - you're hearing every detail of my life.'



    Extra: –komt-

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:00 ]


    Happy Birthday my Potter!



    Naam: Kendalll Nicole Jenner
    Leeftijd: 18 (3 november 1995)
    Nationaliteit: Los Angeles, California, U.S.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kendall gedraagt zich vaak toch anders voor de camera's dan iedereen verwacht. Ze staat niet graag in de middelpunt van de belangstelling en vind het hele gedoe met de camara's en troep eigenlijk maar niks. Zij vind dat haar leven niemand wat aan gaat maar om haar familie te plezieren doet ze maar leuk mee. Kendall is erg veel bezig met haar uitterlijk, dit komt door dat ze haar moeder en haar half zussen als voorbeeld ziet. Om ook maar in hun buurt te kunnen komen moet je erg je best gaan vind ze. Kendall is redelijk rustig maar kan ook erg druk zijn. Vooral als ze samen met haar zussen en haar zusje is. Ze houd van het leven en dat is ook wel te merken. Toch heeft ze soms moeilijke momenten dan wil ze niks anders dan zich opsluiten in haar slaapkamer huil films kijken en de hele dag ijs eten. Wat ze de volgende dag dan dus echt wel er weer af moet sporten. Ze is erg bezig met haar lichaam wat ook altijd te merken is. Kendall is een vrolijke dame die erg zorgzaam is naar haar familie en andere. Ze beseft dat mensen het minder goed dan haar hebben en wil hen maar al te graag helpen. Ze kan soms best onzeker en verlegen zijn maar weet dit vaak te verbergen. Kendall heeft soms moeite om haar emoties in de hand te houden vooral als ze boos is en haar zin niet krijgt. Ze kan ook echt een bitch zijn en je wilt haar zeker niet boos maken. Ze kan vaak erg onvoorspelbaar zijn wat haar om eerlijk te zijn ook wat gevaarlijk kan maken.
    Geschiedenis: Kendall Nicole jenner is 18 jaar geleden geboren als dochter van Kris en Bruce jenner, ze heeft een jongere zusje Kylie jenner. Door dat haar ouders beide al eerder zijn getrouwd heeft Kendall een aantal half zussen en broers. De half zussen en broers van haar moeders kant zijn. Kourtney, Kim, Khloé en Rob Kardashian. Van haar vaders kant heeft ze drie half broers en een half zus genaamd Burt, Brody, Brandon Jenner En Casey. Kendall is beroemd geworden door de reality television serie Keeping Up with the Kardashians! Die grote deels om haar drie half zussen draait. Kendall heeft een redelijk normale jeugd gehad tot dat ze aan wat modellen werk deed. Wat ze al vanaf haar 14de doet.
    Extra: Kendall heeft haar eigen nagellak genaamd All Kendall-ed up en Kendall on the Katwalk

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 21:51 ]

    Oli schreef:



    Naam: Oliver Scott "Oli" Sykes
    Leeftijd: Zevenentwintig jaar, hij is geboren op twintig november
    Nationaliteit: Wat al gelijk aan zijn zware stem met duidelijk accent te horen is - is dat Oliver uit Engeland komt. Hij is geboren in Ashford.
    Uiterlijk: url=http://i59.tinypic.com/15zfcat.gif]x[/url url=http://i61.tinypic.com/2zrf37k.gif]x[/url url=http://i62.tinypic.com/rj1spd.gif]x[/url
    Oliver heeft enorm aparte lichtbruine ogen, waar zijn bruine haar bijhoort. Die twee dingen vallen veel op bij hem, maar natuurlijk zijn lichaam vol tattoos nog meer. Van de tattoo bij zijn rechteroog tot de tattoos op zijn benen, overal heeft hij ze. Mensen kijken hem vaak na, maar dat kan hem echter vrij weinig schelen, hij had het wel verwacht toen hij besloot zich vol te laten tatoeëren. Oliver is dun, maar ook gespierd. Doordat hij erg vaak een trui aanheeft die altijd wel een maatje groter is lijkt hij best mager. Dit verandert gelijk wanneer je hem in een shirt of een tanktop rond ziet lopen. Olivers kledingstijl is moeilijk te omschrijven. Van een Slipknot shirt tot een veel te grote gestreepte trui, hij trekt het allemaal aan. Zijn skinny jeans en korte broeken niet te missen, natuurlijk. Met zijn 1.80 is Oliver zeker niet klein en komt hij net boven de meeste mensen uit.
    Innerlijk: Oliver lijkt een serieuze man als je hem voor de eerste keer ziet. Altijd druk bezig met zijn telefoon en laptop om dingen te regelen, je ziet hem maar weinig rondlopen met een glimlach op zijn gezicht en ga maar door. Pas als je met hem begint te praten zal je merken dat hij eigenlijk helemaal niet zo is, en al snel zal je - je kapot lachen als je wat tijd met Oliver doorbrengt. Wel kunnen er nog eens ongemakkelijke stiltes vallen met Oliver erbij, aangezien hij enorm socially awkward is. Zelfs al ben je al een aantal uur met hem aan het praten kan het nog altijd spontaan heel awkward worden. Na de eerste ontmoeting weet je al dat Oliver één van de liefste mannen is die je ooit zal kennen. Hij zal nooit iemand opzettelijk pijn doen - tenzij diegene het verdiend heeft, hij zal zijn vrienden voor alles beschermen, en hij zal proberen alles zo goed mogelijk voor je te regelen als je hem vraagt om iets.
    Geschiedenis: Op twintig november 1986 werd Oliver Scott Sykes, zoon van Ian en Carol Sykes, geboren in Ashford. Na drie jaar vertrok de familie van Engeland naar Australië, waar ze voor zo'n zes jaar in Adelaide en Perth hebben gewoond. Toen Oliver drie was werd ook zijn jongere broertje Tom geboren. Na de zes jaar in Australië te hebben gewoond verhuisde de familie weer naar Engeland, dit keer naar Stocksbridge. Al gelijk toen hij naar de middelbare school ging werd Oliver gepest. Schijnbaar mocht hij niet anders zijn. Hierdoor had hij dan ook een vreselijke hekel aan school. Zijn punten werden steeds slechter waardoor hij niet alleen problemen met zijn ouders kreeg, maar ook met zijn leraren. Volgens hen was hij erg slim maar deed gewoon geen moeite. Dit klopte wel, alleen zag Oliver het niet echt in. Hij probeerde voor elk proefwerk te leren, maar het lukte maar niet. Eenmaal van de middelbare school af ging hij naar de universiteit. Na enkele maanden studeren wist hij dat het niets voor hem was en stopte er mee. Een tijdje nadat hij van de universiteit af was gegaan richtte hij de kledinglijn Drop Dead op, dit omdat hij erg veel van ontwerpen houdt. Naast Drop Dead startte hij ook de band Bring Me The Horizon. Op dit moment is Drop Dead één van de bekendste alternatieve kledingmerken op de wereld, en is Bring Me The Horizon een enorm bekende metalcoreband.
    Extra: -


    Oli is af ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Topp!

    Ik ga me zelf even uitstel geven xd ik krijg geen 2 rollen af vanavond. En morgen ben ik in de stress door concert xd Ja, ik schaam me nu!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ik wil Sophie Turner graag weg doen. Twee word me te veel.
    En daniel maak ik vanavond


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Mag ik Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daughters aangepast. En IrishNialler ik heb jou vaker in het Forum gezien, en daar had je meestal geen goed abn, en ik wil graag goed abn hebben in rpgs.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Daughters aangepast. En IrishNialler ik heb jou vaker in het Forum gezien, en daar had je meestal geen goed abn, en ik wil graag goed abn hebben in rpgs.


    Is dit niet een beetje buitensluiten? Het is jullie RPG uiteraard, maar ik vind het jammer dat IrishNialler op deze manier soort van afgewezen wordt. Iedereen hoort toch overal mee te kunnen doen als ze dat willen? Maar wie ben ik om dit te zeggen...

    Anyway, ik twijfel om mee te doen aangezien ik niet zo goed weet of ik wel genoeg tijd ga hebben ;s


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Is dit niet een beetje buitensluiten? Het is jullie RPG uiteraard, maar ik vind het jammer dat IrishNialler op deze manier soort van afgewezen wordt. Iedereen hoort toch overal mee te kunnen doen als ze dat willen? Maar wie ben ik om dit te zeggen...

    Anyway, ik twijfel om mee te doen aangezien ik niet zo goed weet of ik wel genoeg tijd ga hebben ;s


    Zo bedoel ik het totaal niet. Ze wordt niet afgewezen,het is gewoon iets wat ik zeg zodat zij het kan verbeteren.
    Maar ja; het topic opent nog lang niet! Aangezien ik over 1,5 week op vakantie ben 15 dagen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded