• Duitsland, Berlijn. In deze wereldstad staat dé camping voor cebels. Geen fans, geen paparazzi alleen andere celebs die ook toe zijn aan rust. Deze camping heeft leuke activiteiten zoals voetbaltoernooien, karaoke shows en ook dansbattles. Iedereen mag mee doen! No matter what! Een super cool zwembad is er natuurlijk ook. En in de stad zijn er de beste clubs. Maar wat als de celebs een oogje krijgen op een andere? Of wat nou als er 2 personen zijn die de hele tijd ruzie hebben, wat irriterend is voor de rest als er iets is wat iedereen samen wilt doen? Is de camping nog wel zo ideaal?


    Rollen:

    Meisjes/Vrouwen:

    x Demi Lovato ~ Jovantos
    [R]x Kristen Stewart ~ PeterParker
    [R]x Taylor Momsen ~ Rider
    [R]x Kendall Jenner ~ Swann
    [R]x Shailene Woodley ~ Caverne
    [R]x Melanie Iglesias ~ Scrubb

    Jongens/Mannen:

    [R]x Louis Tomlinson ~ PeterParker
    [R]x Ashton Irwin ~ Jovantos
    x Oliver Sykes ~ Preciado
    [R]x Daniel Sharman ~ Daughters
    x Luke Hemmings ~ Rejects
    x Francisco Lachowski ~ Goulart
    [R]x Dan Smith ~ durbanskies
    x Dylan O'Brien ~ Eruditie


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Regels:

    x GOED GEBRUIK VAN ABN! En ook goed met interpunctie!
    x Minimaal 200 woorden per post!
    x 2 rollen per persoon. En dan 1 jongen en 1 meisje.
    x OOC tussen haakjes [] () {}
    x Respecteer elkaar!
    x Geen ruzie graag.
    x Heb je een probleem stuur Jovantos of PeterParker een pb en leg alles uit.
    x Speel je eigen rol. Tenzij je toestemming hebt.
    x Alleen Jovantos en/of PeterParker maken nieuwe topics aan.
    x De huis en rpg regels gelden natuurlijk ook.
    x Als je een korte tijd weg bent, meld dit.
    x Geef naamsveranderingen door!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 8:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Luke is af! Ik ga volgens mij op vakantie op 19 juli.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:51 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Whoops, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:50 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Luke is goed, waar vindt jij overigens die informatie? Ik zie al op 2 sites dat Ashton bijna 20 is, terwijl Micheal de oudste is en toch 19 is? OT: Tot wanneer ga jij op vakantie?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    18 juli - 1 augustus DENK IK


    Spinning around, I'm weightless.

    Jovantos schreef:
    Luke is goed, waar vindt jij overigens die informatie? Ik zie al op 2 sites dat Ashton bijna 20 is, terwijl Micheal de oudste is en toch 19 is? OT: Tot wanneer ga jij op vakantie?


    Veel van filmpjes. Het innerlijk ook, maar daar heb ik ook wel een beetje bij gefantaseerd. Ik kan wel wat dingen voor je zoeken als je dat wil.
    & ik ga vier weken op vakantie. Ik weet het niet precies.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    (...)

    Veel van filmpjes. Het innerlijk ook, maar daar heb ik ook wel een beetje bij gefantaseerd. Ik kan wel wat dingen voor je zoeken als je dat wil.
    & ik ga vier weken op vakantie. Ik weet het niet precies.


    WOW 4 weken is lang >.> en ik kijk wel, heb je nog suggesties voor filmpjes waar ik het uit kan halen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    WOW 4 weken is lang >.> en ik kijk wel, heb je nog suggesties voor filmpjes waar ik het uit kan halen?


    Ja ik weet het ^^ Ehm niet echt, wanneer je meerdere filmpjes hebt gekeken leer je ze gewoon een beetje kennen (cat)

    Edit: Misschien het filmpje dat Luke, Mike & Cal over Ash praten?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 16:22 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nou, dan ga ik nu beginnen aan Dan haha.


    Spinning around, I'm weightless.



    Naam: Daniel 'Dan' Campbell Smith
    Leeftijd: 27 (Geboren op 14 Juli; Bastille day)
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk: Dan is 1.85 meter, en staat bekend om zijn donkerbruine "quiff". Zijn haar kan verschillen van "netjes" tot "ik kom net uit bed rollen" [/url] of iets ertussen in. Dan zal je eigenlijk nooit in pak zien. In zijn hele carrière heeft hij dit maar één keer voor een paar uur gedaan; toen hij met zijn band, Bastille, naar de Brit awards ging. Verder zal je hem altijd zien in een t-shirt, spijkerbroek, grijs vest, en zijn allstars. Veel doet hij niet aan zijn uiterlijk.
    Innerlijk: Dan is tot zijn carrière begon en hij steeds meer geforceerd werd nooit echt een prater geweest, en hij uitte alles eigenlijk in liedjes. Hij schrijft dan ook al muziek sinds zijn 15e. Nu is Daniel een erg vrolijke jongen die erg down to earth in het leven staat. Als mensen hem vragen naar het grote succes van Bastille, zegt hij dan ook altijd hetzelfde: 'we zijn gewoon een paar jongens die bij elkaar komen en van muziek houden. Dat we dat opnemen en mensen dit waarderen is gewoon toeval. Het had iedereen kunnen gebeuren." Hij is erg zorgzaam en een goede luisteraar. Dan is heel erg knuffelig bij mensen die hij kent, en bij zijn fans. Zijn fans ziet hij als vrienden. Als Dan problemen heeft, praat hij hier niet veel over, liever schrijft hij er gewoon een liedje over. Hij schrijft ook veel over anderen, en haalt zijn inspiratie soms ook uit tv-series en andere dingen uit zijn omgeving. Zo zijn twee van zijn liedjes (Laura Palmer en Overjoyed) geïnspireerd door de serie Twin Peaks, en heeft hij Durban skies (username reference hihi oops) geschreven over zijn ouders: Zijn ouders komen uit Afrika, en dit liedje verteld hoe zij elkaar ontmoet hebben en verliefd zijn geworden.
    Geschiedenis: Hij groeide op in Zuid Londen, en ging naar Kings College School in Wimbledon en hierna naar de University of Leeds, waar hij Engelse Literatuur heeft gestudeerd. Hij heeft een oudere zus. Toen hij 15 was begon hij met het schrijven van muziek op de piano in zijn kamer, maar hij hield het geheim tot een vriend van hem binnen liep terwijl hij bezig was. Deze vriend gaf hem op voor een wedstrijd waar hij een studio recording kon winnen en een concert mocht geven. Een paar van zijn liedjes waren "Alchemy", "Words Are Words", en "Irreverence". Hij had geen groot succes in zijn eentje, maar bleef liedjes schrijven. Alleen, en met zijn roommate Ralph Pelleymounter (TKAK). Samen begonnen ze "annie Oakley's Hanging" wat door Ralph als 'cowboy-like' beschreven wordt. Een paar van hun liedjes waren "Cut Her Down" en "Owen". Na zijn studie ging Dan terug naar Londen waar hij verder ging met zijn solo-cariere. Toen hij op een dag een flyer in zijn brievenbus kreeg en zijn moeder hem erop aandrong, belde hij Chris 'Woody' Wood, die op zoek was naar een drummer voor zijn band. Uiteindelijk vond hij het een goed idee om zelf de drummer van Dan zijn band te worden. Na ongeveer een jaar kwam Will Farquarson erbij, die Dan had ontmoet bij een optreden. Kyle Simmons kwam erbij toen Dan hem op een feestje ervan had overtuigd dat dit een goed idee zou zijn.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 17:24 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben van 15 t/m 18 Juli een midweekje op Terschelling kamperen met mijn beste vriendin en in Augustus ga ik als het goed is nog een aantal dagen naar Londen, maar daar weet ik de data nog niet van, want het ligt nog niet vast.

    Net terug van de begrafenis en het was perfect naar mijn idee. Iedereen vond het heel mooi en alle wensen van mijn oma zijn vervuld. Verder gingen alle persoonlijke stukjes van mijn moeder, mijn zus, mijn oom en mijzelf ook heel goed -voor de mensen die er geïnteresseerd in waren, stiekem wilde ik het gewoon even kwijt...

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 18:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fijn om te horen Rider! Goed dat het mooi was en veel sterkte.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga pas op 8 augustus vertrekken naar Indonesië tot 1 september om precies te zijn c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rider schreef:
    Ik ben van 15 t/m 18 Juli een midweekje op Terschelling kamperen met mijn beste vriendin en in Augustus ga ik als het goed is nog een aantal dagen naar Londen, maar daar weet ik de data nog niet van, want het ligt nog niet vast.

    Net terug van de begrafenis en het was perfect naar mijn idee. Iedereen vond het heel mooi en alle wensen van mijn oma zijn vervuld. Verder gingen alle persoonlijke stukjes van mijn moeder, mijn zus, mijn oom en mijzelf ook heel goed -voor de mensen die er geïnteresseerd in waren, stiekem wilde ik het gewoon even kwijt...


    Sterkte! Het is wel erg fijn dat je nog afscheid van haar kon nemen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fijn dat de begrafenis zo mooi was. Nog steeds veel sterkte!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caverne schreef:
    Ik ga pas op 8 augustus vertrekken naar Indonesië tot 1 september om precies te zijn c:


    Omg, dat is vet cool!

    En bedankt allemaal c: Het doet me echt goed dat iedereen hier op dit soort dingen zo fijn reageert altijd^^

    OT: Ik ga kijken of ik Taylor haar karakter in elkaar kan zetten nu, maar dat gaat wel even wat tijd kosten, want het moet allemaal wel kloppen, aangezien ze awesome is en ik haar wel goed wil spelen <3


    Happy Birthday my Potter!