• Duitsland, Berlijn. In deze wereldstad staat dé camping voor cebels. Geen fans, geen paparazzi alleen andere celebs die ook toe zijn aan rust. Deze camping heeft leuke activiteiten zoals voetbaltoernooien, karaoke shows en ook dansbattles. Iedereen mag mee doen! No matter what! Een super cool zwembad is er natuurlijk ook. En in de stad zijn er de beste clubs. Maar wat als de celebs een oogje krijgen op een andere? Of wat nou als er 2 personen zijn die de hele tijd ruzie hebben, wat irriterend is voor de rest als er iets is wat iedereen samen wilt doen? Is de camping nog wel zo ideaal?


    Rollen:

    Meisjes/Vrouwen:

    x Demi Lovato ~ Jovantos
    [R]x Kristen Stewart ~ PeterParker
    [R]x Taylor Momsen ~ Rider
    [R]x Kendall Jenner ~ Swann
    [R]x Shailene Woodley ~ Caverne
    [R]x Melanie Iglesias ~ Scrubb

    Jongens/Mannen:

    [R]x Louis Tomlinson ~ PeterParker
    [R]x Ashton Irwin ~ Jovantos
    x Oliver Sykes ~ Preciado
    [R]x Daniel Sharman ~ Daughters
    x Luke Hemmings ~ Rejects
    x Francisco Lachowski ~ Goulart
    [R]x Dan Smith ~ durbanskies
    x Dylan O'Brien ~ Eruditie


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Regels:

    x GOED GEBRUIK VAN ABN! En ook goed met interpunctie!
    x Minimaal 200 woorden per post!
    x 2 rollen per persoon. En dan 1 jongen en 1 meisje.
    x OOC tussen haakjes [] () {}
    x Respecteer elkaar!
    x Geen ruzie graag.
    x Heb je een probleem stuur Jovantos of PeterParker een pb en leg alles uit.
    x Speel je eigen rol. Tenzij je toestemming hebt.
    x Alleen Jovantos en/of PeterParker maken nieuwe topics aan.
    x De huis en rpg regels gelden natuurlijk ook.
    x Als je een korte tijd weg bent, meld dit.
    x Geef naamsveranderingen door!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 8:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    Zo bedoel ik het totaal niet. Ze wordt niet afgewezen,het is gewoon iets wat ik zeg zodat zij het kan verbeteren.
    Maar ja; het topic opent nog lang niet! Aangezien ik over 1,5 week op vakantie ben 15 dagen.


    Oh pardon, dan nam ik dat verkeerd op...

    Goed, ik denk er nog wel over na (:
    Alvast veel plezier op vakantie.


    16 - 09 - '17

    Ik kan mijn rollen pas morgen maken, ik ben gister naar het concert geweest en daarom moet ik vanavond vroeg op bed omdat ik moe ben, sorry!^^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik ook nog een rol invullen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    laat dan maar ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jovantos schreef:
    (...)

    Zo bedoel ik het totaal niet. Ze wordt niet afgewezen,het is gewoon iets wat ik zeg zodat zij het kan verbeteren.


    Je wordt niet afgewezen, zoals ik al zei. Maar goed jouwn keuze.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb nog nooit een jongen gespeeld, maar hij is zo perfect! Kan ik Luke Hemmings reserveren?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Behati schreef:
    Mag ik ook nog een rol invullen?


    Sure ^^

    Note: Ik verander Finn Harries naar Ashton Irwin, want ik zit nu in mijn fangirl piriod na het concert...

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Caelestis schreef:
    Ik heb nog nooit een jongen gespeeld, maar hij is zo perfect! Kan ik Luke Hemmings reserveren?


    Je staat erbij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    Sure ^^

    Note: Ik verander Finn Harries naar Ashton Irwin, want ik zit nu in mijn fangirl piriod na het concert...


    Ash <3 Ik zit altijd in mijn fangirl periode ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik Shailene Woodley reserveren?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Luke Robert Hemmings

    Leeftijd: 17, geboren op 16 juli 1996

    Nationaliteit: 100% Australisch

    Uiterlijk: Luke is een smalle jongen. Hij eet veel, maar is nog steeds er smal. Hij gaat naar de sportschool en heeft een sixpack. Luke heeft een gemiddelde lengte, namelijk 1.81 m. Toch is hij het langste van de band. Het meest opvallende aan Lukes uiterlijk is waarschijnlijk zijn lippiercing. Deze heeft hij genomen toen 2013 bijna afgelopen was. Ook Lukes haar is erg opvallend. Hij zet zijn blonde steile haar altijd omhoog. Eerder had hij een ander kapsel, maar nu is dit echt zijn kenmerk. Lukes huid is blank. Deze verbrandt niet snel, wat erg fijn is. Veel mensen denken dat Luke een Surfer is door zijn uiterlijk, maar dat is niet zo. Eigenlijk kan hij helemaal niet surfen. Druk niet op de spoiler, dan zal je hoofd ontploffen door Lukes sexyness.


    KABOEM!(cat)



    Innerlijk: Luke wordt meestal door mensen die hem nog niet zo goed kennen beschreven als stil en mysterieus. Dit is echter niet altijd waar. Luke kan erg luid zijn en zich helemaal uiten. Net als de andere uit de band heeft hij ook zijn rare buien. Wel is hij de meest serieuze en meest verantwoordelijke, maar dit is niet altijd waar. Luke schaamt zich sneller dan de andere jongens. Hij is eigenlijk bestwel onzeker, ook doordat hij nog niet vaak een relatie heeft gehad. In een groep zal Luke de stille zijn, maar wanneer je alleen met hem bent, praat hij evenveel als jou. Hij staat helemaal open voor het praten over je problemen en je een advies te geven. Andersom werkt dit anders bij Luke. Hij laat niet snel merken dat er iets is en hij zal er ook niet over willen praten. Ook staat hij ook erg open voor knuffels. Als hij ziet dat je het nodig hebt, zal hij je er een geven. Luke is een actieve sportieve jongen. Hij kan erg druk zijn en hij houdt heel erg van sporten. Zijn lievelings sport is voetbal, dit doet hij, ondanks zijn roem, nog steeds met zijn vrienden. Luke eet erg veel en zegt altijd dat hij honger heeft. Zijn lievelingseten is pizza en bacon.

    Likes
    Zijn hond Molly
    Penguins
    Pizza
    Voetbal
    SnowBoarden


    Geschiedenis: Luke is geboren op 16 juli 1996. Hij is geboren in Sydney, waar hij zijn hele leven woonde. Hij woonde er samen met zijn ouders (Liz Hemmings en Andrew Hemmings) en zijn broers (Ben en Jack Hemmings). Zijn hobby's waren muziek maken en voetballen. Zijn carriere begon pas echt in 2011. In het begin van dat jaar werden Luke, Calum en Michael een band, genaamd 5 seconds of summer. Ashton kwam er pas bij toen het jaar al bijna afgelopen was. Luke en Michael waren voor 5 seconds of summer niet echt vrienden. Liever vermeden ze elkaar dan dat ze elkaar tegenkwamen. Calum was Michaels vriend, maar hij dacht stiekem dat Luke wel aardig was. Uiteindelijk zijn ze toch een band gevonden en zijn Michael en Luke goede vrienden geworden. Voordat ze optredens gaven en professionele songs opnamen, postten ze covers op youtube. Hierdoor waren ze best wel populair geworden, maar ze braken pas echt door in 2014, toen hen single She Looks So Perfect in veel landen hoog in de toplijsten kwam. Deze hit maakte 5sos ook bekend bij one direction en uiteindelijk mochten ze mee als voorprogramma bij de Where We Are Tour.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:46 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik reserveer Francisco Lachowski


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zet je erbij!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Caverne schreef:
    Mag ik Shailene Woodley reserveren?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Swann schreef:



    Naam: Kendalll Nicole Jenner
    Leeftijd: 18 (3 november 1995)
    Nationaliteit: Los Angeles, California, U.S.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kendall gedraagt zich vaak toch anders voor de camera's dan iedereen verwacht. Ze staat niet graag in de middelpunt van de belangstelling en vind het hele gedoe met de camara's en troep eigenlijk maar niks. Zij vind dat haar leven niemand wat aan gaat maar om haar familie te plezieren doet ze maar leuk mee. Kendall is erg veel bezig met haar uitterlijk, dit komt door dat ze haar moeder en haar half zussen als voorbeeld ziet. Om ook maar in hun buurt te kunnen komen moet je erg je best gaan vind ze. Kendall is redelijk rustig maar kan ook erg druk zijn. Vooral als ze samen met haar zussen en haar zusje is. Ze houd van het leven en dat is ook wel te merken. Toch heeft ze soms moeilijke momenten dan wil ze niks anders dan zich opsluiten in haar slaapkamer huil films kijken en de hele dag ijs eten. Wat ze de volgende dag dan dus echt wel er weer af moet sporten. Ze is erg bezig met haar lichaam wat ook altijd te merken is. Kendall is een vrolijke dame die erg zorgzaam is naar haar familie en andere. Ze beseft dat mensen het minder goed dan haar hebben en wil hen maar al te graag helpen. Ze kan soms best onzeker en verlegen zijn maar weet dit vaak te verbergen. Kendall heeft soms moeite om haar emoties in de hand te houden vooral als ze boos is en haar zin niet krijgt. Ze kan ook echt een bitch zijn en je wilt haar zeker niet boos maken. Ze kan vaak erg onvoorspelbaar zijn wat haar om eerlijk te zijn ook wat gevaarlijk kan maken.
    Geschiedenis: Kendall Nicole jenner is 18 jaar geleden geboren als dochter van Kris en Bruce jenner, ze heeft een jongere zusje Kylie jenner. Door dat haar ouders beide al eerder zijn getrouwd heeft Kendall een aantal half zussen en broers. De half zussen en broers van haar moeders kant zijn. Kourtney, Kim, Khloé en Rob Kardashian. Van haar vaders kant heeft ze drie half broers en een half zus genaamd Burt, Brody, Brandon Jenner En Casey. Kendall is beroemd geworden door de reality television serie Keeping Up with the Kardashians! Die grote deels om haar drie half zussen draait. Kendall heeft een redelijk normale jeugd gehad tot dat ze aan wat modellen werk deed. Wat ze al vanaf haar 14de doet.
    Extra: Kendall heeft haar eigen nagellak genaamd All Kendall-ed up en Kendall on the Katwalk


    Kendall is af, ik hoop dat ze goed is.