• Duitsland, Berlijn. In deze wereldstad staat dé camping voor cebels. Geen fans, geen paparazzi alleen andere celebs die ook toe zijn aan rust. Deze camping heeft leuke activiteiten zoals voetbaltoernooien, karaoke shows en ook dansbattles. Iedereen mag mee doen! No matter what! Een super cool zwembad is er natuurlijk ook. En in de stad zijn er de beste clubs. Maar wat als de celebs een oogje krijgen op een andere? Of wat nou als er 2 personen zijn die de hele tijd ruzie hebben, wat irriterend is voor de rest als er iets is wat iedereen samen wilt doen? Is de camping nog wel zo ideaal?


    Rollen:

    Meisjes/Vrouwen:

    x Demi Lovato ~ Jovantos
    [R]x Kristen Stewart ~ PeterParker
    [R]x Taylor Momsen ~ Rider
    [R]x Kendall Jenner ~ Swann
    [R]x Shailene Woodley ~ Caverne
    [R]x Melanie Iglesias ~ Scrubb

    Jongens/Mannen:

    [R]x Louis Tomlinson ~ PeterParker
    [R]x Ashton Irwin ~ Jovantos
    x Oliver Sykes ~ Preciado
    [R]x Daniel Sharman ~ Daughters
    x Luke Hemmings ~ Rejects
    x Francisco Lachowski ~ Goulart
    [R]x Dan Smith ~ durbanskies
    x Dylan O'Brien ~ Eruditie


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Regels:

    x GOED GEBRUIK VAN ABN! En ook goed met interpunctie!
    x Minimaal 200 woorden per post!
    x 2 rollen per persoon. En dan 1 jongen en 1 meisje.
    x OOC tussen haakjes [] () {}
    x Respecteer elkaar!
    x Geen ruzie graag.
    x Heb je een probleem stuur Jovantos of PeterParker een pb en leg alles uit.
    x Speel je eigen rol. Tenzij je toestemming hebt.
    x Alleen Jovantos en/of PeterParker maken nieuwe topics aan.
    x De huis en rpg regels gelden natuurlijk ook.
    x Als je een korte tijd weg bent, meld dit.
    x Geef naamsveranderingen door!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 8:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Juupp..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal straks kijken of ik mijn rol kan afmaken en anders wordt 't denk van het weekend.(morgen begrafenis)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik zal straks kijken of ik mijn rol kan afmaken en anders wordt 't denk van het weekend.(morgen begrafenis)


    Ik begrijp het! Heel veel sterkte.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    Je wordt niet afgewezen, zoals ik al zei. Maar goed jouwn keuze.
    zo komt het wel op me over. Maar goed ik hoop dat je mijn keuze begrijp aangezien het op mij heel erg aanvallen en niet verwelkomt overkwam. Dat kan ook aan mij liggen maar je hebt me er wel mee gekwetst dus bespaar ik mezelf de ellende en tijd en moeite.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geschiedenis en quotes toegevoegd. Nu alleen nog innerlijk en extra, maar dat komt van het weekend wel ^^


    Happy Birthday my Potter!

    PeterParker schreef:
    (...)

    Geeft niet, maar ik ben ook echt zo'n Luke-Lover (:

    Haha, Luke is gewoon perfect(flower)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    mag ik nog meedoen? ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    mag ik nog meedoen? ^^


    Tuurlijk! Wie wil je?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan smith ^^
    zal m zo posten c:


    Spinning around, I'm weightless.

    ''Do what makes you happy and don't care what others think!''




    Naam: Demetria Devonne Lovato. Ook wel Demi genoemd.
    Leeftijd: Demi is nu nog 21. Maar op 20 augustus wordt ze 22.
    Nationaliteit: Ze is van Mexicaanse, Spaanse, Italiaanse en Ierse afkomst.
    Uiterlijk:


    Demi is van nature lichtbruin harig. Maar dit heeft ze al vaak geverfd. Naar donkerbruin, zwart, rood, blondig rood, blond, roze, blauw, toen iets met geel erin, en toen weer in een natuurlijke bruine kleur. Maar nu heeft ze daar weer paars bij in. Een stukje van haar haar is afgeschoren aan de zij kant, en meestal liggen haar lokken over haar schouder. Deze lokken krullen erg. Demi haar ogen hebben een bruine kleur. En deze stralen meestal vrolijkheid uit. Ze heeft een lichte huid die wel snel bruin wordt.
    Innerlijk: Dit laat ik in de rpg zich ontwikkelen. Ik kan het namelijk niet verwoorden.
    Geschiedenis: Op 20 augustus is werd er in Albuquerque,New Mexico, een kind geboren. Het kleintje kreeg de naam Demetria. Met als tweede naam Devonne. Ze werd ook wel Demi genoemd door haar ouders. Demi had 3 zussen. En later kreeg ze nog een halfzusje, dit was omdat haar ouders gescheiden waren. Op school werd Demi erg gepest. Dit werd zelfs zo erg dat ze uit eindelijk thuis les kreeg. Maar dit heeft ook iets haar leven veranderd. Op de sweet sixteen van vriendin Miley werden er vreemde krassen op haar polsen ontdekt. Hierop reageerde ze dat het door haar armbanden kwam. Later kwamen mensen er achter dat dit zelfverminking was. Vanaf 30 oktober 2010 werd Demi opgenomen in rehab, en vocht ze daar tegen depressie, een eetstoornis en zelfverminking. Op 28 januari 2011 kwam ze eruit, en noemden haar fans het Lovatic day. Demi is door dit alles een sterk persoon geworden. Nu is ze weer gezond en net klaar met haar Neonlights tour. Ze is erg trots op haar vierde album genaamd 'Demi'. Het grootste deel van de liedjes die er op staan hebben een grote betekenis voor Demi.
    Extra: x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    oooh ik hou van Demi <3.<3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil Dylan O'Brien :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zet je erbij!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Caelestis schreef:
    (...)
    Haha, Luke is gewoon perfect(flower)


    Dat is echt zo ja (A)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    They are all ^ but OT: Wilt iedereen doorgeven wanneer hij/zij op vakantie gaat?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded