• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SphinxX schreef:
    Ik ben online hoor alleen op mijn telefoon. En ik krijg automatisch een berichtje op mijn telefoon als iemand gereageerd heeft dus het leek alsof ik offline was maar ik hou het in de gaten hoor (: en oke. Sla Ralf maar in elkaar :')


    Aah dat is zo cool! Hoe kan je dat instellen? Ik wil ook een berichtje als iemand reageert!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vie profiel --> mijn instellingen --> Berichten & Notificaties --> klik maar aan welke je wilt (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ik zit in mijn eentje in een hoekje en zie opeens Campbell langslopen. Hij loopt gewoon voorbij, misschien zag hij me niet. Ik voel woede in me naar boven komen die ik kwijt moet. Toevallig lopen Korzel en Kwast langs. Ik trek ze mee naar buiten, waar ik Ralf Auron zie staan. Ik hou mijn hand op zodat Korzel en Kwast stoppen met lopen. Ik moet even mijn woede kwijt en Auron is op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd. Jammer voor hem. Zonder iets te zeggen stomp ik hem in zijn gezicht. Ik zeg niks terwijl ik hem hard begin te slaan en schoppen.
    'Idioot! Klein, zielig ventje! Nu kun je niet schuilen achter je vriendjes hè! Ik zei toch dat ik je ooit te pakken zou krijgen!' schreeuw ik hard terwijl ik hem blijf slaan. Het voelt goed om macht over iemand te hebben. 'Ik weet je geheim, weerwolf. Denk niet dat je het voor mij geheim kunt houden! Je bent een freak, een mislukking! Je verdient het om opgesloten te worden in een gekkenhuis!' schreeuw ik hard naar hem. Mijn woede verdwijnt niet, maar het voelt wel fijn. 'En je stomme Weasley vriendin. Ze heeft alleen met je omdat ze je zielig vind! Ze zou iedereen liever hebben dan jou! Want niemand wil jou!' schreeuw ik terwijl ik hem nog een duw geef.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Vie profiel --> mijn instellingen --> Berichten & Notificaties --> klik maar aan welke je wilt (:


    Oke ga ik nu doen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Neem overigens ook abo op deze topic dan he (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Draco Malfoy

    Ik zit in mijn eentje in een hoekje en zie opeens Campbell langslopen. Hij loopt gewoon voorbij, misschien zag hij me niet. Ik voel woede in me naar boven komen die ik kwijt moet. Toevallig lopen Korzel en Kwast langs. Ik trek ze mee naar buiten, waar ik Ralf Auron zie staan. Ik hou mijn hand op zodat Korzel en Kwast stoppen met lopen. Ik moet even mijn woede kwijt en Auron is op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd. Jammer voor hem. Zonder iets te zeggen stomp ik hem in zijn gezicht. Ik zeg niks terwijl ik hem hard begin te slaan en schoppen.
    'Idioot! Klein, zielig ventje! Nu kun je niet schuilen achter je vriendjes hè! Ik zei toch dat ik je ooit te pakken zou krijgen!' schreeuw ik hard terwijl ik hem blijf slaan. Het voelt goed om macht over iemand te hebben. 'Ik weet je geheim, weerwolf. Denk niet dat je het voor mij geheim kunt houden! Je bent een freak, een mislukking! Je verdient het om opgesloten te worden in een gekkenhuis!' schreeuw ik hard naar hem. Mijn woede verdwijnt niet, maar het voelt wel fijn. 'En je stomme Weasley vriendin. Ze heeft alleen met je omdat ze je zielig vind! Ze zou iedereen liever hebben dan jou! Want niemand wil jou!' schreeuw ik terwijl ik hem nog een duw geef.


    Wtf jij schreeuwt zijn diepste geheim waar iedereen bijstaat :O hoe weet hij dat nou weer?! Omg ralf gaat boos worden en gaat je als een weerwolf doden (6)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik had al een abo genomen

    Draakje weet alles:Y)
    Nee eigenlijk was hij er gewoon bij toen Fred de vorige avond in een weerwolf veranderde en toen zei Ralf dat tegen Fred en dat hoorde Draakje


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mwahahahaha ik ga wraak nemen (6) dit is te riskant,misschien dood draco hem wel maar I wil wraak..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha let's see.
    Korzel en Kwast staan er ook nog achter hè ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Een stomp was genoeg om mij uit mijn gedachtes kon halen en ik viel achterover tegen een stuk muur aan. Mijn blik viel even op Ginny neer en toen pas zag ik dat Draco Malfoy voor me stond. Oh god nee.. niet nu..
    'Idioot! Klein, zielig ventje! Nu kun je niet schuilen achter je vriendjes hè! Ik zei toch dat ik je ooit te pakken zou krijgen!' Schreeuwt hij en bleef me maar slaan en schoppen. Ik probeerde het te vermeiden, maar door de plotselinge shok en interne bloeding kon ik niet bewegen.
    'H-ou' stamelde ik en probeerde iets te roepen maar er kwam geen normale zin uit me mond dan pijnkreten die een poging waagden op een normale zin te lijken.
    'Ik weet je geheim, weerwolf. Denk niet dat je het voor mij geheim kunt houden! Je bent een freak, een mislukking! Je verdient het om opgesloten te worden in een gekkenhuis! En je stomme Weasley vriendin. Ze heeft alleen met je omdat ze je zielig vind! Ze zou iedereen liever hebben dan jou! Want niemand wil jou!' schreeuwt hij terwijl draco me nog een duw gaf. Ik nam even wankelend afstand van hem en fronste mijn wenkbrauwen.
    'Altijd naar mij komen omdat ik toevallig de zwakste ben he..' fluisterde is pissig is mezelf. Ik keek om me heen en zag allemaal studenten naar ons kijken: ze hebben het gehoord. Ze weten nu dat ik een weerwolf ben.
    'Idioot jij Malfoy!' Riep ik bijna huilend en duwde hem tegen de muur aan.
    'Alsof ik geen geheimen van jou weet, alsof ik niet had gezien dat je met George had gezoend, jij valt op Jongens, en iedereen mag dat weten net als dat iedereen mag weten dat ik een weerwolf ben!' Riep is woest. Wow. Ik heb me wel erg overtuigd vandaag. Jaren lang was ik die ene stille, mysterieuze jongen die tegen niemand praat en die altijd niets te vertellen heeft tegenover personen als draco. Maar Ginny heeft me veranderd, Ginny is een medicijn. Ik weet eigenlijk niet zeker of het een meeocijn is die ginny me gaf, of vergif..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Plop, iedereen weet malfoy is gay, iedereen weet malfoy is gay lalalalalalala lalalalalalaaaa (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    'Altijd naar mij komen omdat ik toevallig de zwakste ben he..' fluistert hij. Ik stomp hem nog een keer in zijn gezicht. 'Idioot jij Malfoy!' Hij huilt. Ik wil daar een opmerking over maken maar hij duwt me tegen de muur.
    'Alsof ik geen geheimen van jou weet, alsof ik niet had gezien dat je met George had gezoend, jij valt op Jongens, en iedereen mag dat weten net als dat iedereen mag weten dat ik een weerwolf ben!' Ik begin te lachen en duw hem van me af. Hij valt op de grond en ik zet mijn voet op zijn buik.
    'Correctie: Weasley zoende mij. Ik duwde hem weg. Ik val niet op jongens. Die stomme Weasley knul wel. En daar heb ik niks mee te maken,' sis ik naar het jongetje onder mijn voet. Ik kijk hem woedend aan en trap hem in zijn gezicht. Dat is wel genoeg voor vandaag. Ik loop naar een bankje toe en ga daar zitten. Korzel en Kwast hobbelen achter me aan. Soms is het zo irritant hoe zij hersenloos achter mij aan lopen. Alsof ze zelf geen leven hebben. Dat is eigenlijk best wel triest, besef ik plots. Maar ach, ik heb geen medelijden. Ik heb met niemand medelijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Plop, iedereen weet malfoy is gay, iedereen weet malfoy is gay lalalalalalala lalalalalalaaaa (A)


    Haha Ralfje, dat zullen we nog wel zien


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tijd voor een sneaky toverspreuk (krul)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••