• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hetero ;)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    tja bewijs dat maar eerst eens :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij valt gewoon op jongens en meisjs hoor :') maar nu ga ik mijn post posteb.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Echte liefde twijfelt niet. Campbell was er voor mij toen jij er niet was. De knuffel was vriendschappelijk. Nog niet eens dat. We kenden elkaar niet eens. Net zoals jij en de Zwaderaar maar toch vond je mijn tong niet in Campbells’ mond. Ik kan je niet vertrouwen, Ralf. Ik dacht dat ik je kende maar ik had het fout.’  ze trok haar hand los uit die van mij en draaide zich om, klaar om weg te gaan lopen. Ik beet even mijn lippen en keek naar moet schoenen.
    'Denk je dat het geen echte liefde was toen je van Brooke en mij huilend wegrende? En ik verliet haar in zijn geheel om jou te kunnen troosten en verklaren wat ik echt voor je voelde? Stond ik dan niet voor je klaar?' Ik stop even en dacht aan al de andere momenten.
    'Of toen je, weer door Brooke, Jezus ik voel niets voor Brooke, op de astronomie toren stond, en ik beweerde dat ik achter je aan zou springen als je echt zou springen, en ik bij de deur op de grond plaats nam met de teken dat ik tot de eeuwigheid zou wachten tot je terug kwam..was dad geen echte liefde? Kwam ik dan niet voor je op?' Ik zuchtte.
    'Of toen ik bijna zelfmoord pleegde met mijn pillen omdat je me niet wilde geloven dat ik je echt leuk vind. Jezus, Ginny, echte liefde gaat ook om vertrouwen, en zo te zien heb je dat nooit gehad voor me.' Een traan rolde mijn wang af en gauw greep ik Ginny haar hand weer vast en staarde er naar.
    'Bij het begin van dit alles vroeg ik je om mijn hand vast te gaan pakken, en dat we dan alles samen konden ondergaan. Nu vraag ik je om mijn hand los te laten en weg te lopen als dat niet meer zo is. Kijk niet eens achter je en wis me uit je gedachtes. Alsdat wel zo is, houd het vast. Ik smeek het je, laat het niet weer los..' ik merkte dat ik nog een traan mijn bleke wangen liet rollen en ik zuchte. Wat ben ik ook een afschuwelijke persoon..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wow ik zie zo een domme spelfout in de tekst x'D komt er vam s ik te snel type in de ocjtend wanneer mijn hersenen vloeobaar is :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik haat je echt Ralf ('x Och! D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Wow ik zie zo een domme spelfout in de tekst x'D komt er vam s ik te snel type in de ocjtend wanneer mijn hersenen vloeobaar is :')


    In deze zin staan pas spelfouten (A) xD Don't be hatin' haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    In deze zin staan pas spelfouten (A) xD Don't be hatin' haha


    Ik type snel in op mijn telefoon ja. En mijn telefoon is zo sloom geworden dat "hij" sommige letters negeert die ik type.. ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohgod je hebt hem versleten Xd door het vele quizletten ;:p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Denk je dat het geen echte liefde was toen je van Brooke en mij huilend wegrende? En ik verliet haar in zijn geheel om jou te kunnen troosten en verklaren wat ik echt voor je voelde? Stond ik dan niet voor je klaar? Of toen je, weer door Brooke, Jezus. Ik voel niets voor Brooke, op de astronomie toren stond en ik beweerde dat ik achter je aan zou springen als je echt zou springen en ik bij de deur op de grond plaats nam met de tekst dat ik tot de eeuwigheid zou wachten tot je terug kwam. Was dat geen echte liefde? Kwam ik niet voor je op?’ Ik durfde hem niet aan te kijken waardoor ik naar de grond staarde en op mijn lip beet. Het was moeilijk mijn tranen binnen te houden. Het was veel beter om boos te zijn dan wroeging te voelen. Als ik gewoon weg was gelopen en gedaan had alsof ik niks gezien had was alles veel makkelijker. Hij zou dan niet weten dat ik het wist en ik zou het zijn plaatsje kunnen geven.
    ‘Of toen ik bijna zelfmoord pleegde met mijn pillen omdat je me niet wilde geloven dat ik je echt leuk vind. Jezus, Ginny. Echte liefde gaat ook om vertrouwen en zo te zien heb je dat nooit gehad voor me.’ Een steek ging door mij heen bij deze woorden. Het voelde als een zweepslag op mijn rug. Ik vertrouwde niemand meer. Zelfs niet mijn eigen moeder ook al wist niemand dat. Ik had nooit iemand vertrouwd. Nooit mijn gevoelens geuit omdat ik simpel weg niet gehoord werd. Toen ik mijzelf voor het eerst blootgaf nam die persoon of reductie van een persoon meester van mij. Blijkbaar had hij alleen interesse in mij getoond om mijn lichaam over te nemen. Iets wat een vreselijk gevoel was. Ik voelde me alleen in een zwart gat. Iedere poging om er uit te komen graaf ik mijzelf er dieper in.
    Ik voelde zijn stevige warme hand de mijne omsluiten waardoor ik genoodzaakt was om hem aan te kijken. Snel meed ik zijn blik. Als hij mij recht aan zou staren wist hij dat ik zwak was. Dat ik niks anders wilde dan dit vergeten en in zijn warme sterke armen getrokken worden.
    ‘Bij het begin van dit alles vroeg ik je om mijn hand vast te gaan pakken, en dat we dan alles samen konden ondergaan. Nu vraag ik je om mijn hand los te laten en weg te lopen als dat niet meer zo is. Kijk niet eens achter je en wis me uit je gedachtes. Als dat wel zo is, houd het vast. Ik smeek het je, Laat het niet weer los.’ Ik staarde naar onze handen. Ik haatte dat ik nu een keuze moest maken. Als ik hem vast zou houden zou ik alle dingen die ik had gedaan mij achtervolgen. Dan zou ik onze ruzie moeten confronteren. Als ik nu los zou laten zou ik verlost zijn van discussies of gene.
    ‘Sorry, dat ik zo stom doe.’ Ik keek naar de grond ‘Dat verdien je niet.’ Ik wilde geen antwoord van hem. Ik wilde gewoon alles vergeten. Alles wat ik fout had gedaan en eindelijk verandering in mijzelf brengen. Zodat het een beetje leefbaarder werd rond mij heen voor andere. Ik wilde ze niet kapot maken. Ik hief mijn hoofd op en zag tranen over Ralfs nu zo bleken wangen. Iets wat mijn hart deed verscheuren. Ik had hem gebroken. Ik was een slecht persoon en ik verdiende het om gebruikt te worden. Door wie dan ook. Ik drukte zachtjes mijn lippen tegen de zijne aan terwijl ik met mijn vrije hand de tranen van zijn gezicht wreef.

    bém jij je zin :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat wqs lief maar ik haat het hoe ginny steeds zegt dat ze het nirt waard is en dat ze dit alleen doet omdat ze ralf biet breken bladiebla xq naja, ik weet wel wat ik nu ga schrijven :Y) ik zeg je alvast: als je zijn hand los zpu laten dan zou Ralf of naar het astronomie toren zijn gegaan of bij hrt zwerkbalveld zou hij express ergrns aan botsrn mrt een vollr snelheid of hij zou in hrt water springen of alles wat te maken heeft met zelfmoord (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Dat wqs lief maar ik haat het hoe ginny steeds zegt dat ze het nirt waard is en dat ze dit alleen doet omdat ze ralf biet breken bladiebla xq naja, ik weet wel wat ik nu ga schrijven :Y) ik zeg je alvast: als je zijn hand los zpu laten dan zou Ralf of naar het astronomie toren zijn gegaan of bij hrt zwerkbalveld zou hij express ergrns aan botsrn mrt een vollr snelheid of hij zou in hrt water springen of alles wat te maken heeft met zelfmoord (A)


    Ohgod sorry hoor. Maar Ralf moet haar gewoon beter maken :p Ralf is de medicijn voor haar problemen XD

    Wacht maar op Campbell @ Lindes topic:P die word 101% zelfverzekerd

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 10:16 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg ik heb ralf vergeten bij haar topic :o snel aanmaken...


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Sorry, dat ik zo stom doe. Dat verdien je niet.’ ze keek naar me op en na een lange stilte drukte ze een zachte kus op mijn lippen. Ze vertrouwt me? Ze liet me los en veegde mijn tranen weg en ik glimlachte. Met vol van opluchting en plezier drukte ik nog een kus op haar lippen. Hoe kon ik zo stom zijn: ik verloor haar alweer bijna. Het was deze keer wel echt aan het randje. Voor de volgende keer geef ik het ook denk ik op. Eigenlijk doe ik haar alleen maar pijn met dit. Ik zeg de hele tijd dat ik van haar hou en dan breek ik haar weer. Alsof ze van glas is gemaakt, elke keer barst er weer een grote of kleine stuk. Maar wannneer breekt het nou eindelijk? Hopelijk nog lang niet. Maar het kan niet lang duren tot de volgende barst: val ik op jongens?



    Zit in een schijversblok :'D dit was mijn stuk verzinsel, nu mag jij iets verzinnen die tot de dood van Ralf of Ginny kan leiden (: man.. wanneer gaat hij dood x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Negenennegentig berichten in mijn inbox:8
    Ben je eens een dagje weg...


    Spoiler alert: you will save yourself