• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fred Weasley

    Ralf loopt weg naar George, die bij het zwerkbalveld zit en Ginny loopt naar Malfoy, die door de uitgang loopt. Ik besluit Ralf te volgen. Op een afstandje blijf ik staan. Ralf zegt dingen tegen George en dan... Kust hij hem. Ik sta verbaasd toe te kijken. Dan besluit ik dat het onbeleefd is en draai ik me om. Ik lig één dag op de ziekenzaal en kom naar buiten. Dan zie ik opeens mijn zusje tegen haar vriendje zeggen dat hij haar broer moet kussen en nu is Ralf George aan het kussen. Ik voel me buitengesloten van de rest. Normaal ben ik altijd de gene die ruzie zoekt met Malfoy en dan straf krijgt. Sinds wanneer ben ik weggevaagd. Is het omdat ik nu een weerwolf ben? Ik ga in mijn eentje ergens zitten. Het lijkt alsof niemand mij er nog bij wil hebben. Toen ik bij Ralf en Ginny ging staan kreeg ik geen reactie en werd ik compleet genegeerd. Ik kijk weer naar George en Ralf. Nu zie ik George Ralf kussen. Net hoorde ik Ginny iets zeggen over Draco die familie zou worden. Zou het kunnen dat George niet op meisjes valt? Maar waarom zei hij dat niet tegen mij? We zeggen altijd alles eerst tegen elkaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga george posten, fred is saad ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha :p draco gaat ginny in elkaar slaan denk ik xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik vond het wel nodig dat je eens wat kus lessen kreeg. Ondanks dat Parker geen madame mousaille is vind ik toch dat ze eens wat beter gezoend mag worden. Dus ik offerde me maar op om jou wat bij te leren.’ Ik kijk hem raar aan en loop dan weg. Weasleys... Als ik door de gangen loop hoor ik een stem.
    ‘Draco, denk je echt dat je welkom geheten gaat worden in míjn familie. Laat mijn broer met rust, wil je. Het is al erg genoeg dat ik je op school zie.’ Ik draai me met gefronste wenkbrauwen op. Ginny Weasley.
    'Deel van jullie familie? Alsjeblieft zeg, waarom zou ik dat in godsnaam willen. Voor jou informatie: hij kuste mij en niet andersom. Daar heb ik dan ook heel weinig interesse in. Sowieso val ik niet eens op jongens.' Ik kijk haar aan alsof ze gek is. 'Dus ik weet niet waar je het over hebt. En wijs je broer maar door naar de psycholoog,' voeg ik eraan toe om mijn punt duidelijk te maken. Ik wil niets meer te maken hebben met die armzalige familie. Met een zucht ga ik ergens zitten en leg ik mijn bezem naast me neer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg zou ginny m aanvalen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Ralf keek even naar me en nam het snoepje aan. Op dat moment zag ik via mijn ooghoekken een gestalte staan bij het ingang van het zwerkbalveld. Het was Fred. O Merlin toch, u bent te vaak genoemd vandaag. Ik draai me om en zonder Ralf nog een keek aan te hebben gekeken, rende ik hem achterna.
    'Fred?' Mijn ogen speurden de terrein af. Eindelijk vonden mijn ogen hem, hij zat in zijn eentje in het gras. Fijn, nu heb ik ook de band met mijn tweelingbroer verpest. Ik loop naar hem toe en stond vlak achter hem stil. Wanneer zag ik hem als laatst..?
    'Fred, waar in merlijns naam was je toen ik je nodig had?' Ik kwam naast hem zitten met de gedachte dat hij me zag, kleffen met Ralf. Oh Me- laat maar..
    'Het was een hele.. vreemde, vreemde dag, Fred. Ik weet niet hoe ik je dit moet uitleggen..' ik stop even absurd en keek hem aan. Als laatst toen ik hem verliet, was hij gebeten door een weerwolf. OH GROTE MENEER MERLIJN, hoe kon ik zo stom zijn om dat te vergete?! Waarom ben ik zo STOM om alleen aan mezelf te denken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Fred Weasley

    Ralf loopt weg naar George, die bij het zwerkbalveld zit en Ginny loopt naar Malfoy, die door de uitgang loopt. Ik besluit Ralf te volgen. Op een afstandje blijf ik staan. Ralf zegt dingen tegen George en dan... Kust hij hem. Ik sta verbaasd toe te kijken. Dan besluit ik dat het onbeleefd is en draai ik me om. Ik lig één dag op de ziekenzaal en kom naar buiten. Dan zie ik opeens mijn zusje tegen haar vriendje zeggen dat hij haar broer moet kussen en nu is Ralf George aan het kussen. Ik voel me buitengesloten van de rest. Normaal ben ik altijd de gene die ruzie zoekt met Malfoy en dan straf krijgt. Sinds wanneer ben ik weggevaagd. Is het omdat ik nu een weerwolf ben? Ik ga in mijn eentje ergens zitten. Het lijkt alsof niemand mij er nog bij wil hebben. Toen ik bij Ralf en Ginny ging staan kreeg ik geen reactie en werd ik compleet genegeerd. Ik kijk weer naar George en Ralf. Nu zie ik George Ralf kussen. Net hoorde ik Ginny iets zeggen over Draco die familie zou worden. Zou het kunnen dat George niet op meisjes valt? Maar waarom zei hij dat niet tegen mij? We zeggen altijd alles eerst tegen elkaar.


    HIJ ZOCHT JOU DE HELE DE HELE TIJD! in een dag heeft hij gewoon drie verschillende jongend gekust omdat jij niet bij hem stond!!! Hij weet geen raaaad zonder jou en jij schrijft dit :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar hoe moet Fred dat weten ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Schrojf jij je post (cat) hij gaat na jou post allrs uitleggen. Dan hoeft fred zich nirt meer saaaad te voelen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Eindelijk komt George naar me toe gelopen.
    'Fred, waar in merlijns naam was je toen ik je nodig had?' Hij komt naast me zitten en ik schuif eens stukje op. 'Het was een hele.. vreemde, vreemde dag, Fred. Ik weet niet hoe ik je dit moet uitleggen..'
    'Wat? Dat je opeens met een jongen staat te kussen? Ginny heeft het me al uitgelegd... Nou, soort van. Maar nu vraag ik me af waarom Ginny haar vriendje vertelde dat hij jou moest zoenen,' zeg ik. Ik zucht en kijk hem niet aan. 'Hoe komt het dat ik een dagje op de ziekenzaal lig en ik naar buiten loop en mijn broer met een jongen zie kussen. Wat is er allemaal gebeurt en waarom ben je me niet op komen zoeken?' vraag ik. Misschien klinkt het iets verdrietiger dan de bedoeling, hoewel ik me wel zo voel. Hij heeft me gewoon helemaal buitengesloten terwijl ik hem nodig had. Misschien had hij mij ook nodig, maar hij kon ten minste even langskomen om te kijken hoe het met me was. Ik kijk George nog steeds niet aan, ik weet niet of ik dat wel wil. Natuurlijk ben ik blij dat ik weer uit de ziekenzaal mag, maar het is allemaal heel erg verwarrend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    'Wat? Dat je opeens met een jongen staat te kussen? Ginny heeft het me al uitgelegd... Nou, soort van. Maar nu vraag ik me af waarom Ginny haar vriendje vertelde dat hij jou moest zoenen. Hoe komt het dat ik een dagje op de ziekenzaal lig en ik naar buiten loop en mijn broer met een jongen zie kussen. Wat is er allemaal gebeurt en waarom ben je me niet op komen zoeken?' Ik zucht. Ik probeer hem in zijn ogen te kijken, maar hij keek zelf niet naar mij.
    'Ik wilde wel, ik zou je zelfs met mijn eigen armen mee naar het ziekenzaal dragen als het moest, maar ik was hier te druk bezig andermans levens te verpesten, Fred.' Zei ik alsof het een zeer normale zaak was.
    'Ik- Ginny zag me.. kussen met Draco Malfoy.' Ik stop even en voordat hij iets kon zeggen schoot ik weer ten woord.
    'Perongeluk! En je kent Ginny: ze dacht dat ik iets had met Malfoy en stuurde Ralf op me af met de poging dat ik verliefd op hem zou worden.' Ik stop. Ik schopte al mijn moed bij elkaar, ik moest hem vertellen wat er daarvoor was gebeurd. Hoe kan ik het ook in mijn hoofd halen om dit alles te doen..?
    'Daarvoor zoende ik campbell Saunders en hij rende weg, en ik was door de war. Ik wilde hem weer.. kijken of ik echt iets voelde.. voor..' ik keek terug naar Fred. Wat ben ik een afschuwelijke broer.
    'Het spijt me Fred.' Mompelde ik dan, licht beschaamd.
    'Je had gelijk over Malfoy en Campbell, maar hee, je kent mij! Je hebt nu alle rechten om me in elkaar te slaan, te schelden of vervloeken. Echt.' Ik stop even en perste mijn lippen op ellaar, wachtend op een antwoord terug.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gehandicapt uitgelegd maar hoe moet george hrt zo makkelijk aan zijn broer uitleggen dat hij heel misschien iets voor jongens voelt (': whauw, iedereen op hogwarts voelt iets voor het zelfde geslacht, alleen Fred nog niet x'D ga naar draakje toe fred (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik wilde wel, ik zou je zelfs met mijn eigen armen mee naar het ziekenzaal dragen als het moest, maar ik was hier te druk bezig andermans levens te verpesten, Fred.' Ik zou glimlachen als hij niet zo serieus zou klinken. Maar nu kijk ik enkel in de verte. 'Ik- Ginny zag me.. kussen met Draco Malfoy.' Ik proest het uit van het lachen omdat het duidelijk is dat George een grap maakt. Maar bij het zien van zijn serieuze gezicht besef ik me dat het echt waar is. Die beelden krijg ik nooit meer uit mijn geheugen gewist. 'Perongeluk! En je kent Ginny: ze dacht dat ik iets had met Malfoy en stuurde Ralf op me af met de poging dat ik verliefd op hem zou worden.' Ik vraag me af wat er is gebeurt dat hij Draco Malfoy per ongeluk kuste. Het lijkt me zo makkelijk nog niet om iemand per ongeluk te kussen. 'Daarvoor zoende ik Campbell Saunders en hij rende weg, en ik was door de war. Ik wilde hem weer.. kijken of ik echt iets voelde.. voor..' Hij kijkt me beschaamd aan. 'Het spijt me Fred. Je had gelijk over Malfoy en Campbell, maar hee, je kent mij! Je hebt nu alle rechten om me in elkaar te slaan, te schelden of vervloeken. Echt.' Ik sla mijn arm om hem heen.
    'Dat noem ik nou een goed excuus om mij niet te komen bezoeken. En eh... Hoe zit het nou tussen jou en Saunders? Want hoewel ik hem je niet aan zou raden... Als hij jou gelukkig maakt dan maakt dat niet uit.' Ik glimlach hem bemoedigend aan. 'Maar eh, wat was nou eigenlijk Ginny's plan? Ik vind het een beetje raar,' grijns ik. Eigenlijk wil ik gewoon weer mijn vrolijke broer terug, maar ik moet er voor hem zijn. Ik ben echt slecht in iemand helpen. Dan vrolijk ik iemand liever op. Maar ik weet niet of George daar nu behoefte aan heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Gehandicapt uitgelegd maar hoe moet george hrt zo makkelijk aan zijn broer uitleggen dat hij heel misschien iets voor jongens voelt (': whauw, iedereen op hogwarts voelt iets voor het zelfde geslacht, alleen Fred nog niet x'D ga naar draakje toe fred (:


    Haha nee dat zijn allebei personages van mezelf. Het lijkt me nu grappig als George dan toch verliefd wordt op Draco en dan wordt Ginny gek :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    'Dat noem ik nou een goed excuus om mij niet te komen bezoeken. En eh... Hoe zit het nou tussen jou en Saunders? Want hoewel ik hem je niet aan zou raden... Als hij jou gelukkig maakt dan maakt dat niet uit.'
    Mijn blik viel in een en een hol gevoel vulde mijn maag. Met mij en Saunders. Dat is verpest. Hij is bij zijn nieuwe beste vriend, Draco..
    'Maar eh, wat was nou eigenlijk Ginny's plan? Ik vind het een beetje raar,'
    Ik probeerde te lachen, mijn gewoonlijke lach tevoorschijn toveren, maar ik weet niet waarom dat niet lukt.
    'Ze was bang dat Draco familie van ons zou worden omdat ik hem "leuk" vond, en daarom stuurde ze Ralf naar mijn richting die me maqr bleef zoenen, op een foute manier, zodat ik op hem verliefd zou worden. Zeer origineel van haar, maar Ralf is een afschuwelijke zoener..' ik stop even en dacht terug aan Campbell.
    'Campbell heeft Draco al. Iets in me zegt dat hij nu bang van me is, en hij me nu haat ofzo. Maar hij kuste Draco toen hij dronken was, bij Draco.' Het voelde fijn om alles bij mijn broer uit te gaan luchten. Het is fijn om een persoon als Fred te hebben als mijn broer. Ik keek hem even aan en dan pas merkte ik pas hoe verschillend we op dit moment leken. Hij zag er blijer, en leuker uit. Hij was beter dan mij. Ik zat hier, bleekjes en misselijk, bang en depressief. Nooit gedacht dat ik dit zou voelen. Maar mijn betrouwbare broer is nu bij me, dus voel ik me stukker beter.
    'Als ik nog een keer de kans kreeg om.. het klinkt heel gruwelijk maar om IEMAND, noch meisje of Jongen te zoenen, ga ik me zeer opgelucht voelen. Want dan weet ik wat ik echt voel.' Ik stop even. Hadden ik en fred nooit een liefdes drankje gebrouwd?



    Ghehe, giet die liefdesdrabk over campbell heen. En dan word hij perongelui verliefd op Fred, George gaat officieel zelfmoord plegen als hij camp en fred zien zoenen xD @drama


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••