• Het lijkt wel gisteren alsof ik voor het eerst de schoolbanken betrad. Ik ga de geur van die klaslokalen missen, de saaiheid soms in de lessen, het geklaag op de leerkrachten dat vooral xD en het sleuren van spullen naar school toe. Ik heb veel geleerd in men schooljaren, veel meegemaakt soms moest ik huilen maar lachen deed ik het meest. en ook al zakte de moed in men schoenen er was altijd wel iemand op wie ik kon rekenen. Een schooljaar zag ik als een rollercoaster. veel bochten, soms stijl naar omhoog maar ook stijl naar beneden. en het heeft ook een einde. het mijne begon op 1september 2000 en eindigde in het jaar 25.06.2014 in De Ledebaan in Aalst. Nu sta ik open voor nieuwe dingen, het echte leven werken en geld verdienen. samenwonen met men vriend, opnieuw mensen ontmoeten en zoals in mijn geval verder studeren aan de hogeschool voor verdere bachelor opleiding als kleuterleidster. sommigen zullen nu denken van.... maar dan ben je nog niet weg van school?? en ja ze hebben gelijk. maar in mijn opinium is bij mij het einde al inzicht. Ik ga dan ook letterlijk het echte volwassen leven in zoals samenwonen. werken en geld verdienen en terwijl men droom voor kleuterleidster waarmaken. Ik heb hard gewerkt om dat verdomde diploma in men handen te hebben en ik ben er verdomme trots op !
    niemand van men leerkrachten had vroeger geloof in mij. ondanks ik slecht was in wiskunde wouden ze mij in een school steken voor minder begaafde kinderen. Ok, ik was niet altijd de gemakkelijkste maar wie is dat nu wel. en ondanks al men ups en downs heb ik eindelijk ( met veel steun aan men ouders, en vrienden ) dat diploma in men handen. en dat geeft veel moed om verder te doen aan een nieuw begin. de hogeschool voor men droomberoep. dus lieve mensen als jullie, net als ik geslaagd zijn een welverdiende dikke proficiat drink er eentje op and be proud on your self that you made it ! en voor de mensen die school beu zijn laat me één ding zeggen : Het wilt niet zeggen dat jij slecht bent in iets dat je moet stoppen dit ding maakt je tot wat je bent en zult worden als je gelooft in jezelf raak je overal. ;)


    ( ok niet één van men beste foto's xD )

    en dan ben ik dit gaan vieren met men vriend



    so proud on myself :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Oh! Je mag zeker trots zijn, gefeliciteerd!
    (hoera)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gefeliciteerd met je diploma! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Gefeliciteerd met je diploma! (:


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 22:22 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly