• Ik wou nu dus eindelijk eens echt beginnen aan een verhaal , maar had geen zin om deze alleen te beginnen. Dus zoek ik wat mensen, het mogen er meerdere zijn. Ik schrijf het liefste fan fictions over 5SOS, maar ik sta ook wel denk ik open voor andere uitdagingen zoals schrijven over onbekende personen. Als er geïnteresseerden zijn gelieve dan dit lijstje in te vullen (:


    Naam:
    Leeftijd: (Ik keur niet op leeftijd)
    Welke schrijfvorm?:
    Heb je zelf Ideeën?:
    Fanfiction of OP?:
    Zoja fanfiction over wie dan?:
    Kan je vaak schrijven?:
    Stukje van je schrijfstijl:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:14 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    -

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:15 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Wat bedoel je met de vraag: hoeveel hoofdstukken zou jij willen schrijven?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Wat bedoel je met de vraag: hoeveel hoofdstukken zou jij willen schrijven?


    Ik heb deze vraag er van tussen gehaald, hij is een beetje nutteloos..

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 11:41 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    -

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:15 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik denk dat je meer reacties kreeg als iets van je idee erbij vertelde of op z'n minst een genre :x

    Skrivbar schreef:
    Ik denk dat je meer reacties kreeg als iets van je idee erbij vertelde of op z'n minst een genre :x


    Nouja. Ik vertel het liever alleen tegen de persoon zelf.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam:
    Sylvie
    Leeftijd:
    20
    Welke schrijfvorm?:
    Ik-vorm of derde persoon.
    Heb je zelf Ideeën?:
    Niet meteen. Als je weet of je OP of fanfic wil schrijven kan het eventueel al helpen voor ideeën.
    Fanfiction of OP?:
    Maakt op zich niet zoveel uit, ik vind beide wel leuk.
    Zoja fanfiction over wie dan?:
    Maakt ook niet uit, maar liever geen Bieber, 5SOS of bromances.
    Kan je vaak schrijven?:
    Normaal wel, maar wat versta jij onder vaak?
    Stukje van je schrijfstijl:

    Een baby werd geboren en meteen naar het weeshuis S. Paulo in São Paulo, Brazilië gebracht. De baby was van tienerouders, allebei zestien jaar en totaal niet klaar voor het opvoeden van een baby. Het was een ongelukje volgens hun, maar de tienermoeder ging van de baby houden aangezien ze deze negen maanden gedragen had. De tienervader zag er sowieso tegenop, moedigde de tienermoeder al eerder aan om abortus te plegen, bang dat zijn tienerjaren verkloot zouden zijn door dat ene ongelukje. Toch waren de ouders van de tienerouders het er sowieso mee eens dat de tienerouders het kind moesten afstaan. Het zou een schande voor hun familie en reputatie zijn als mensen erachter kwamen dat deze zestienjarige snotneuzen al een kind zouden krijgen. Voor de baby met de nonnen mee naar het weeshuis zou gaan, aangezien er niet meteen iemand was die de baby wilde adopteren, kreeg de baby de naam Jill van haar tienermoeder.
    Jill was een braaf kind, huilde amper, at goed, sliep goed, was zindelijk en noem maar op. Een prachtkind met manieren zouden de nonnen haar omschrijven. De nonnen waren er dus vrij zeker van dat er snel mensen zouden opduiken om dit schattige en lieve kind, Jill te adopteren. De nonnen hadden helaas te snel geroepen, want Jill was nog niet meteen van hun af, toch niet het eerste jaar. Hoe zou het de volgende jaren gaan verlopen?

    Extra:
    /


    16 - 09 - '17

    Naam: Bell
    Leeftijd: Achttien jaar
    Welke schrijfvorm?: Ik-vorm, of derde persoon
    Heb je zelf Ideeën?: Niet echt, al zou ik wel als je wilt even goed kunnen nadenken voor een verhaallijn c:
    Fanfiction of OP?: Maakt mij niet uit, ik wil allebei wel schrijven
    Zoja fanfiction over wie dan?: Ligt eraan over wie jij het liefste wilt schrijven. Ik schrijf geen One Direction of Justin Bieber, maar wel 5 Seconds Of Summer bijvoorbeeld.
    Kan je vaak schrijven?: Ik kan altijd schrijven ^-^
    Stukje van je schrijfstijl:

    "Nog even volhouden, Brendon. De ambulance is er bijna." Michael keek vol tranen naar zijn oudere broer die op de grond lag. Brendon was in een gevecht geraakt met Joel, de grootste pestkop van de school. Joel had Michael in elkaar geslagen en hem bedreigd met een mes, natuurlijk hing Brendon de beschermende grote broer uit en had besloten om zijn vuist in Joels gezicht te rammen. Dat leidde tot een groot gevecht wat eindigde met een mes tussen de ribben van Brendon.
    Michael hield de hand van zijn oudere broer vast. De arme veertienjarige jongen moest nu zijn drie jaar oudere broer langzaam zien sterven. Maar zo koppig als hij was bleef hij de gedachte volhouden dat alles weer goed kwam, dat zijn broer gewoon zou overleven. Alleen zodra Brendon zijn laatste woorden sprak gaf Michael de hoop op.
    "Mikey, kappen. Ik ga dit niet overleven, en zelfs jij weet dat. Zorg goed voor mam, alsjeblieft. En beloof me dat je niets stoms doet," mompelde Brendon. Zijn jongere broertje keek hem hoofdschuddend aan. "Nee, Bren. Nee, alsjeblieft! Alsjeblieft, Brendon, houd vol. Houd vol tot de ambulance hier is," huilde Michael zachtjes. Brendon zond hem een laatste grijns en sloot toen zijn ogen. Precies op dat moment stopte er een ambulance bij de twee jongens en sprongen er drie mannen uit, die gelijk probeerden om Brendon weer adem te laten halen. Maar het was al te laat.

    Extra: -


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Naam: Kim
    Leeftijd: 21 jaar
    Welke schrijfvorm?: Ik-vorm, of derde persoon
    Heb je zelf Ideeën?: Ik heb er enkele maar er moeten nog een paar uitgewerkt worden, dus we kunnen samen brainstormen :)
    Fanfiction of OP?: Maakt mij niet uit, beiden is wel goed
    Zoja fanfiction over wie dan?: 5 Seconds Of Summer.
    Kan je vaak schrijven?: Ik kan altijd schrijven :)
    Stukje van je schrijfstijl:

    Ik zag de pijn in mijn moeder haar ogen, ze vreesde dat ik zou verdwalen, mij zou bezeren of nog erger dat ik zou ontvoert worden en daarna vermoordt. "Mams.." begon ik aarzelend "Er zijn daar miljoenen mensen, ik ga sowieso altijd mijn weg terug vinden en als ik mij zou bezeren zijn er zoveel mensen dat er tenminste 1 iemand mij moet verzorgen." "Maar je bent mijn kleine meid, je gaat niet eens kunnen bellen of skypen. Ik ga niets van je terug zien op facebook. Hoe weet ik nu zeker dat er jou niets overkomt" zuchtte ze, het verdriet zat duidelijk in haar stem. Waarom heb ik het nu weer gezegd dat ik op 'vakantie' ging? Waarom heb ik nu in hemelsnaam gezegd dat ik niet op hotel ging maar met een tentje heel Sydney ging rondtrekken? Juist ja ik vond mijn gitaarzak niet meer en ze bleven mij maar vragen stellen dus moest ik het wel vertellen.

    Extra: /

    Naam: Sophie
    Leeftijd: 12 jaar
    Welke schrijfvorm: Het liefst de ik-vorm, en dan in verleden tijd :)
    Heb je zelf ideeën?: Nee nog niet :( maar die komen later wel in me hoofd ergens opdagen :D
    Fanfiction of OP?: Liefst Fanfic's maar OP is ook goed :) .
    Zoja fanfiction over wie dan?: 5SOS of 1D ^.^ iets nieuws lijkt me ook leuk.
    Kan je vaak schrijven?: Ligt hoe met school zit en anders altijd :D en wat jij onder vaak vertaat xD
    Stukje van je schrijfstijl;

    'Geef je camera is' Ik gaf Harry de camera, verbaasd want ik wist niet wat hij er mee ging uitspoken. Hij maakte een foto van het beekje.. Niet verwacht dat Harry dat zal doen. 'Waarom' Harry keek me aan, met zijn mooie groene ogen. Ik wende mijn blik af en probeerde weer bij de realiteit te komen. 'Omdat dit een fantastische plek is..Het is een magische plek. Een plek die je gewoon niet kan beschrijven' Ik snapte niet wat hij zei, maar het betekende vast iets moois. 'Ja..' Me hand gleed van me knie af op de steen, maar daar lag Harry's hand al. Ik keek naar onze handen, en trok toen snel me hand weg. Met een tomaten gezicht zat ik nu naast Harry op de steen, terwijl hij het niet eens door had volgensmij! Ik probeerde rustig te ademen en keek toen weer terug naar Harry. 'Kom!' Hij trok me van de steen af, het water in. 'Harry! Laat me los' Gilde ik, maar eigenlijk wou ik niet eens dat hij me los liet. Het liefst wou ik dat hij me vast hield, en me nooit meer liet gaan. 'Laat me los!' Gilde ik weer. 'Nee, haha. Raad is wat we gaan doen Alice?' Hij had me losgelaten. Ik stond nu voor hem met me handen over elkaar en ik keek hem quasi boos aan. 'Nou wat gaan we doen Harry!' Zei ik sarcastische blij. 'Een stukje zwemmen'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 20:44 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Naam: Roxanne
    Leeftijd: 16 Jaar
    Welke schrijfvorm?: Ik-vorm
    Heb je zelf Ideeën?: kleine ideeën maar die moeten worden overlegd.
    Fanfiction of OP?: Fanfiction.
    Zoja fanfiction over wie dan?: 5sos of Demi Lovato, One Direction. Liever geen Justin Bieber of Harry Potter.
    Kan je vaak schrijven?: Tijdens vakantie bijna elke dag maar weet niet hoe school loopt.
    Stukje van je schrijfstijl:

    Bloedspetters die op de witte badkamer vloer vielen. Haastig verband om mijn arm wikkelen. De angst dat iemand mij zou betrappen, ook al woonde ik alleen. Het gevoel dat ik mijn gedachten niet meer aankon en de pijn overbracht naar mijn lichaam. Het gevoel van het koude metaal op mijn bleke huid. De tranen die het bloed verdunde. De stekende pijn als ik ermee klaar was. De korstjes die na een dag of twee op de wonden verschenen en langzaam veranderen in littekens die nog bleker waren dan mijn huid. Mijn armen en benen waren er langzamerhand mee gevuld. Littekens waar ik bang voor was, bang voor de reden waarom ik ze veroorzaakte. Bang dat mensen mij aan zouden zien voor een attention seeker, want ja, dat ben je als je je onzekerheid uit op je lichaam.
    Soms verlangde ik naar de tijd dat er geen littekens te vinden waren op mijn huid en in mijn hart. De tijd dat ik als klein kind buiten op straat speelde en lachtte om de grappen van mijn buurjongen. Of toen ik stuntelend aan een van de meisjes uit mijn klas vroeg of ze met mij naar het schoolfeest zou willen. Zorgeloos en vrij. Geen demonen die mijn gevoelens langzaam opaten. ’s Nachts kunnen slapen. Dagen door te brengen zonder te denken aan hoe het zou zijn als ik niet meer bestond. Ik wilde dat ik normaal was.


    Extra -

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 19:30 ]

    Naam: Anneloes
    Leeftijd: (Ik keur niet op leeftijd) 19
    Welke schrijfvorm?: Ik-vorm
    Heb je zelf Ideeën?: Ja, heb al redelijk wat ideeën.
    Fanfiction of OP?: Ik vind alles prima!
    Zoja fanfiction over wie dan?: One Direction, 5SOS, Harry Potter.
    Kan je vaak schrijven?: Ja, ik kan altijd schrijven.
    Stukje van je schrijfstijl:

    Ik loop door de kille ziekenhuisgangen, op zoek naar een teken van leven. Het enige wat ik zie zijn lege bedden die in een rijtje tegen de muur aan zijn gezet, apparatuur wat op de grond ligt, en een telefoon die niet terug op de hoorn is gelegd. Ik houd de telefoon tegen mijn oor aan, maar het enige wat ik hoor is een hoge piep.
    Ik hoor een harde dreun, waardoor de adrenaline in mijn lichaam begint te stromen. Met veel moeite dwing ik mezelf om te gaan kijken naar waar het geluid vandaan komt.
    Hoe meer dichterbij ik kom, hoe meer stemmen ik hoor. Het lijkt wel of de stemmen uit het mortuarium gedeelte komen. Ik voel mijn benen zwaarder worden, ik houd niet van mortuariums en alles wat er mee te maken heeft.
    Ik plaats mijn hand tegen de deur aan, zucht nog een laatste keer, en gooi daarna met een grote zwaai de mortuariumdeuren open. Niets. Enkel een lege donkere kamer waar het vreselijk koud is.

    Extra:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.