• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (3/20 vrij)
    Docenten:
    - Anna Sharp - Patholoog
    - Gregor McEwan - KLAINEISBACK

    Jongens 10
    - Scott 'Scottie' Berkham (10) ~ Pianoman
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston (7)~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    - Vince 'Vin' Luke Smiths (11) ~ Tootles
    - River Owen Posey (9) ~ Raccoon
    - Tyler 'Ty' Elijah Rivello (11) ~ Bohen
    - Lucas 'Luuk' Edward Howerd (12) ~ IrishNialler

    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Nova Anne Palvin (12) ~ Rejects
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds (9) ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (2)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport (5) ~ Schuld
    - Gereserveerd ~ KLAINEISBACK


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!

    De kamerindeling:

    Kamer 1: Vince, River, Lucas, Tyler
    Kamer 2: Levi, Thomas,
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6:
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..





    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli
    Rejects 16 juli, 4 weken
    Irishnialler 5-13 juli


    Onze namen
    omdat namen veel persoonlijker zijn dan usernames.
    Hecuba - Britt
    Schuld - Robin
    Jovantos - Noa
    JamesPotter - Femke
    Philocalist - Sylvie
    Raccoon - Saar
    Avena - Kyle
    IrishNialler - Yvonne
    Tootles - Anouk
    Rejects - Floor
    Bohen - Denize
    Pientie - Jerina
    Illwill - Femke



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:34 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb heel eerlijk gezegd niet naar de kamers gekeken bij het indelen ;x
    Telefoon teruggesmokkeld dus geen erg lange Posts maar ik ben er ^^
    Ohja pianoman, helemaal vergeten haha. Ik zal scott en mikey morgen verplaatsen goed?
    Irishnialler: dat kan!
    Raccoon: wat een leukerd :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Mwehh kamer 7 is lelijk, voor een jongen is het te vrouwlijk die muur lijkt roze >.> (no gayhate) Bedden staan ook dicht bij elkaar :8

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 22:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan ruilen mikey en Levi ? c:

    Dan zit ie naast Vic met z'n kamer 😏

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 22:30 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    No. Dan zijn mijn en jouwn personages een en al opgescheept xd en Kyle is a nice person and a good rp'er. Dus k pas me aan. XD IK FAAL!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ohja dat is waar haha, niet naar gekeken
    Nouja zo veel tijd hoeft hij niet op z'n kamer door te brengen


    Spinning around, I'm weightless.

    Misschien gaat hij zich wel opsluiten omdat hij niemand mag xd zie het niet voor me maar okay. Iemand voor AC?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hahahaha.
    Eh ik heb er 2 staan c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Jovantos schreef:
    No. Dan zijn mijn en jouwn personages een en al opgescheept xd en Kyle is a nice person and a good rp'er. Dus k pas me aan. XD IK FAAL!!


    Aw thanks, nu huil ik nog meer xd Ik huil ineens om alles vandaag, pff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het allemaal prima. Je veranderd maar wat je wilt c;

    PianoMan schreef:
    (...)

    Aw thanks, nu huil ik nog meer xd Ik huil ineens om alles vandaag, pff


    Dont cry!! *HUGS* ik btw ook werkelijk >.> but whatever.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    durbanskies schreef:
    Ik heb heel eerlijk gezegd niet naar de kamers gekeken bij het indelen ;x
    Telefoon teruggesmokkeld dus geen erg lange Posts maar ik ben er ^^
    Ohja pianoman, helemaal vergeten haha. Ik zal scott en mikey morgen verplaatsen goed?
    Irishnialler: dat kan!
    Raccoon: wat een leukerd :3
    yes eindelijk een rpg waar ik wel mee aan mag doen. Ik kan hem pas overmorgen doen of morgen op mobiel. Is het ook een mogelijkheid om een bekende celebrity te doen die even rust wilt en terug wilt naar het normale leven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jovantos schreef:
    (...)

    Dont cry!! *HUGS* ik btw ook werkelijk >.> but whatever.


    Is echt niet normaal, mijn vriend is echt zo lief en zo en zelfs als die wat liefs zegt huil ik al D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Scott Berkham
    (eventuele) Bijnaam:
    Scottie
    Leeftijd:
    17
    Uiterlijk(met foto):


    - Haarkleur;
    Bruin
    - Oogkleur;
    Donkergroen
    - Lengte;
    1.72 lang
    - Bouw;
    Scott is best slank gebouwd en heeft ook geen spieren. Dit komt ook omdat hij niets aan echte sport doet. Hij rent een aantal keer in de week, maar meer doet hij niet. Hij houd graag zijn gewicht op peil, maar wil niet gespierd worden. Hij vind het aantrekkelijk bij andere mannen, maar zelf wil hij het gewoon niet.
    - Kledingstijl;
    Scott heeft een rijke kledingkeuze en draagt iedere dag weer wat anders. Van felle tot duistere donkere kleuren, van kort naar lang en van strak naar los. De ene keer draagt hij een losse tanktop me een korte broek. De andere keer draagt hij een skinnyjeans met daarboven een strak v-hals truitje. Het verschilt bij hem dus duidelijk per dag.
    Innerlijk:
    - Stil;
    Scott is een stille jongen die zich niet echt met andere bemoeid, alleen wanneer hij het echt nodig vindt of erbij betrokken wordt. Hij zal andere ook niet met zijn problemen opzadelen. Hij houd deze voor zich.
    - Hulpvaardig;
    Scott helpt mensen graag en zal ze ook niet aan hun lot overlaten. Ondanks dat hij zich niet met andere bemoeid, helpt hij ze wel. Zelf zal hij ook wel om hulp vragen wanneer hij deze nodig heeft.
    - Vriendelijk;
    Scott is vriendelijk naar mensen die hij mag. Hij staat klaar voor zijn vrienden en gaat voor hen door het vuur. Hij zal veel voor zijn vrienden doen, maar hij verwacht wel wat terug. Hij zal nooit iets voor niets doen, altijd moet er wel iets tegenover staan.
    - Afwezig;
    De momenten dat Scott zijn rust kan pakken, pakt hij deze. Hij sluit zichzelf helemaal af van de buitenwereld en pakt er een boek bij, hij kan deze, als hij niet gestoord wordt, binnen twee uur uitlezen als hij wil.
    - Bijdehand;
    Scott is redelijk bijdehand en kan verkeerde opmerkingen maken op verkeerde momenten, of een geheel verkeerd onderwerp aankaarten. Hij krijgt hier soms wel ruzies door maar probeert ze dan wel op te lossen.
    - Vlotte babbelaar;
    Hoewel Scott de eigenschap stil heeft kan hij toch wel een vlotte babbelaar zijn. Hij is niet echt verlegen en praat graag met iedereen. Soms komen de meest ongeloofwaardige verhalen uit zijn mond, terwijl het vaak wel waargebeurd is. Hij vertelt ze gewoon zo ongeloofwaardig.
    Extra:
    - Probleem;
    Hoewel je het niet snel aan Scott zult merken, is er duidelijk een probleem aanwezig; Hij is verslaafd aan drank. In zijn zak draagt hij altijd wel een metalen drankflesje gevuld met een sterke drank dat hij verstopt heeft. Ondanks dat hij veel drink wordt hij er niet snel dronken van, dit komt omdat zijn lichaam de drank in gewend. Hij moet wel veel gaan drinken om écht dronken te raken. Aangeschoten zal wel eens voorkomen, dan is hij een erge flapuit en erg aanhankelijk. Erg tegenovergesteld van wat zijn karakter eigenlijk is.
    - Geaardheid;
    Scott is homoseksueel en is hier ook gewoon open voor. Hij is al vanaf zijn 14e uit de kast en denkt maar zo; Respecteer jij mijn keuze niet, dan moet ik jou niet in mijn buurt.
    - Afkomst;
    Scott komt uit, hoe kan het ook anders met zo'n naam, Schotland. Zijn vader is Iers en zijn moeder Schots. Scott kan van beiden wat.

    Nog niet helemaal tevreden, maar zoiets heb ik nu. Ik zal het bijvullen als ik wat weet, mijn excuus

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 10:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet huilen kyle :c same thoo

    Irishnialler; liever niet.


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    Niet huilen kyle :c same thoo

    Irishnialler; liever niet.
    okidoki heb er nu al zin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan