• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (3/20 vrij)
    Docenten:
    - Anna Sharp - Patholoog
    - Gregor McEwan - KLAINEISBACK

    Jongens 10
    - Scott 'Scottie' Berkham (10) ~ Pianoman
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston (7)~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    - Vince 'Vin' Luke Smiths (11) ~ Tootles
    - River Owen Posey (9) ~ Raccoon
    - Tyler 'Ty' Elijah Rivello (11) ~ Bohen
    - Lucas 'Luuk' Edward Howerd (12) ~ IrishNialler

    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Nova Anne Palvin (12) ~ Rejects
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds (9) ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (2)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport (5) ~ Schuld
    - Gereserveerd ~ KLAINEISBACK


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!

    De kamerindeling:

    Kamer 1: Vince, River, Lucas, Tyler
    Kamer 2: Levi, Thomas,
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6:
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..





    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli
    Rejects 16 juli, 4 weken
    Irishnialler 5-13 juli


    Onze namen
    omdat namen veel persoonlijker zijn dan usernames.
    Hecuba - Britt
    Schuld - Robin
    Jovantos - Noa
    JamesPotter - Femke
    Philocalist - Sylvie
    Raccoon - Saar
    Avena - Kyle
    IrishNialler - Yvonne
    Tootles - Anouk
    Rejects - Floor
    Bohen - Denize
    Pientie - Jerina
    Illwill - Femke



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:34 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Schuld schreef:
    (...)
    Aangenaam Noa. (; Jaloers op jouw naam


    Dat wil je niet... ik ben vernoemd naar dat parfum(lang leven schoonheidsspecaliste als moeder) en ja dat betekend parel. No body knows the truth about it, and now you guys know it. Ik vind het zoo tuttig klinken van:''Ja ik ben vernoemd naar parfum en dat merk Noa betekend parel. Dus eigenlijks betekend mijn naam parel... >.>'' En Robin is wel een leuke naam!! Ik vind hem stoer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben ook Femke!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha ach, ik vind je naam op zich wel leuk, no matter waar die vandaan komt!
    En dat is ook wel een soort bijzonder, bij mijn naam hoort namelijk helemaal geen verhaal haha.

    Als iedereen nou even online komt gooi ik hem open D:

    Nu ken ik officieel 4 femkes. Ik voel me stoer.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:26 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    JamesPotter schreef:
    Ik ben ook Femke!

    Haha, de zoveelste! xD
    Kom er heel veel tegen eigenlijk (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga nu dan even snel mijn rol maken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    yaaaaay c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Nu iedereen toch bezig is, ik ben Sylvie (:


    16 - 09 - '17

    Jovantos schreef:
    (...)

    Dat wil je niet... ik ben vernoemd naar dat parfum(lang leven schoonheidsspecaliste als moeder) en ja dat betekend parel. No body knows the truth about it, and now you guys know it. Ik vind het zoo tuttig klinken van:''Ja ik ben vernoemd naar parfum en dat merk Noa betekend parel. Dus eigenlijks betekend mijn naam parel... >.>'' En Robin is wel een leuke naam!! Ik vind hem stoer.


    Je maakt me alleen maar jaloerser want ik mijn naam heeft ook niet echt een betekenis geloof ik behalve roodborstje.
    Mijn bijnaam is Robin Hood O_O.

    Hoi Sylvie! Yay iedereen komt online, misschien durf ik hem dan wel te openen als Femke haar rol heeft ingevuld :3

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:31 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh, niet ik, haha! Ik was even niet mee xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    hahaha ohja dat wordt leuk ja.


    Spinning around, I'm weightless.

    Le me is Saar :3

    Zal trouwens zo aan mijn rollen beginne, heb eindelijk de perfecte Fc's gevonden ^^ Oh en Britt, Thank you voor de link, maar mijn koppige zelve heeft toch wat weten te vinden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle is de naam. Ghallo :p

    Muh morgen kan ik pas me perso invullen (lees afmaken) omdat ik nu op de kraam sta te verkopen... en morgen om drie uur ben ik weer weg tot twaalf. En zondag ook. Maandag ben ik pas helemaal weer beschikbaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Levi Finn Winston
    (eventuele) Bijnaam:
    Geen
    Leeftijd:
    Hij is net 17
    Uiterlijk(met foto):


    Levi heeft blonde haren en blauwe ogen. Zijn haren zijn niet heel licht blond, maar ook niet heel donker. Hij is ongeveer 1.67, daardoor is hij kleiner dan de gemiddelde jongen van zijn leeftijd. Hij zal niet zo snel erg opvallende kleren aandoen. Hij is niet erg gespierd, maar doet daar ook niet echt veel aan. Zijn conditie is daardoor ook niet echt geweldig. Toch is hij niet 'dik', maar wordt eerder zelfs als dun beschouwd.
    Innerlijk:
    Levi is enorm verlegen. Vroeger is hij namelijk erg gepest. Soms heeft hij het er nog best moeilijk mee, maar dat laat hij niet merken. Hij is stil en valt tussen de meeste mensen niet op. Dat komt ook door zijn lengte. Levi is er twee jaar geleden achter gekomen dat hij homoseksueel is. Hij had het hier zelf erg moeilijk mee, omdat hij soms al zo buiten de boot viel. Na een jaar heeft hij het eindelijk tegen zijn beste vriend durven te vertellen. Die reageerde niet zoals Levi verwacht had. Die vriend liet hem niet vallen, schold hem niet uit en sloeg hem niet in elkaar. Hij hielp Levi juist. Een paar maanden voordat hij hierheen ging, heeft hij het aan zijn ouders vertelt. Die hadden er wat meer moeite mee dan zijn beste vriend. Nu, een paar maanden later, beginnen ze het wel langzaam te accepteren. Levi heeft ook nog een oudere broer, die rechten studeert. Levi schaamt zich best wel voor zijn geaardheid, en probeert dit ook zo goed mogelijk geheim te houden, al blijft zijn beste vriend zeggen, dat dat niets is om je voor te schamen.
    Extra:
    Levi is dus homoseksueel. Zelf heeft hij daar veel moeite mee en zal het ook niet zo snel laten blijken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Illwill schreef:
    (...)
    Haha, de zoveelste! xD
    Kom er heel veel tegen eigenlijk (;


    Ja? Jij bent bijna de eerste die ik in mijn hele leven tegenkom die ook Femke heet, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!