• Hey,

    Ik was heel nieuwsgierig wie er nog meer zingen?
    Ik vind zingen heel leuk maar krijg tegenstrijdige berichten.
    Mijn zusje en ouders zeggen dat ik niet kan zingen terwijl als ik bijvoorbeeld op school ben en toevallig een stukje zing dan vinden ze het helemaal geweldig!
    en niet omdat we nou zulke goede vrienden zijn. Ze zeggen het zelfs als we elkaar niet kennen.

    gr.

    Ik volg nu al enkele jaren zangles, en doe het toch een groot deel van de dag ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik denk niet dat ik het kan, maar ik doe het wel graag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zing ook heel graag en het liefst de hele dag door. ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik zing altijd en overal en heb dan ook al weleens opgetreden (: Mijn moeder en tante zeiden laatst dat ze kippenvel kregen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kawena schreef:
    Ik volg nu al enkele jaren zangles, en doe het toch een groot deel van de dag ^^

    + Ik treed af en toe op en ben heel druk bezig met muziek over het algemeen. (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 17:51 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mendosa schreef:
    Ik zing altijd en overal en heb dan ook al weleens opgetreden (: Mijn moeder en tante zeiden laatst dat ze kippenvel kregen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind zingen echt heel leuk! Zing zowat de hele dag, en heb een jaartje zangles gehad en heb dit jaar meegedaan aan een zangklas op school, maar ben er alsnog best wel onzeker over. Ik hoor van veel mensen dat het mooi klinkt, en ik schaam me nergens voor oid, maar als ik dan opnames hoor van opdredens etc, dan zit ik echt een week op mezelf in te praten dat ik niet meer moet zingen, omdat ik een vreselijke stem heb.
    Allemaal erg tegenstrijdig dus (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Jovantos schreef:
    Ik kan wel, zeggen mensen min mn broer maar hij mag me niet erg, ik zit ook in de schoolband, dat moet wel wat zeggen! xd


    En met de musical vroegen 2 juffen of ik een solo wou doen in een liedje, dus s'ochtends daar zo voor sommige opa's en oma's zo optreden kwamen wij terug op school later komen mijn jongste nichtje en een paar vriendinnen van haar naar mij toe. "Ja Noa. Juf Karen zei dat ze tranen in haar ogen kreeg toen jij zong, ze vond het zo mooi.'' en toen kreeg ik een glimlach.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zing graag, tot mijn ouders' en zusje's ergernis. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zing! Thuis, onder de douche, op straat... niet in de buurt van vreemden :p


    Hamartia

    JamesPotter schreef:
    Ik! Onder de douche of als niemand thuis is. Mijn kat is mijn fan! Hij zingt altijd net zo vals mee.


    ^maar dan mijn hond.
    Ik zing vaak als ik gitaar/piano speel en mijn broer drumt en mijn zusje zingt dus dan vormen we soms een soort van bandje maar meestal heeft mijn zusje geen zin dus dan zing ik. Maar ga er gewoon voor ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Altijd en overal, haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ! Zingen is echt super leuk !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik kan (volgens mezelf) echt gigantisch slecht zingen, terwijl anderen vinden dat ik wel goed kan zingen. Maar ik vind het wel leuk om te doen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 12:49 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Ik kan wel zingen, maar of 't nou goed is.. :W


    26 - 02 - '16