• Ik erger me al een lange tijd aan het feit dat het preview venster zo klein is en dat ik het niet groter kan maken zodat ik kan zien hoe mijn post er nu echt uit gaat zien. [waardoor ik het ook bijna niet gebruik want ik heb er dan ook niet heel veel aan] Het zou dus erg fijn zijn als het preview venster op dezelfde grootte is als de post word of dat je het gewoon groter kan maken met je muis..


    Ik weet niet of dit gewoon een probleem is van mijn laptop ofzo of dat het venster echt niet vergroot kan maken dus aub niet boos worden als anderen het wel kunnen of weetikveelwat xd

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 20:44 ]


    Little do you know

    Ik kan het wel, gewoon de zijkant verder slepen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik kan het wel, gewoon de zijkant verder slepen.


    Inderdaad. Als je over de rand van het venster gaat met je muis, krijg je een pijltje waarmee je het venstertje wat groter kunt maken. Volgens mij werkt dat in alle gewone browsers. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Ik kan het wel, gewoon de zijkant verder slepen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik kon het vroeger wel, maar er komt nu geen pijltje meer te staan, dus nu lukt het mij ook niet meer.

    Square schreef:
    (...)

    Inderdaad. Als je over de rand van het venster gaat met je muis, krijg je een pijltje waarmee je het venstertje wat groter kunt maken. Volgens mij werkt dat in alle gewone browsers. (:


    Ik heb gewoon Internet Explorer en het lukt me niet, heb alles al geprobeerd maar niks doet het..


    Little do you know

    Assassin schreef:
    Ik kan het wel, gewoon de zijkant verder slepen.

    Indeed. En ik gebruik Chrome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan het zo groot en klein maken als ik zelf wil. Ik gebruik Firefox en heb zo'n uitvergrootvenstertje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik kan het zo groot en klein maken als ik zelf wil. Ik gebruik Firefox en heb zo'n uitvergrootvenstertje.


    Ik heb dit ook. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je kan ook ctrl + spatie gebruiken. Dan krijg je links boven een venstertje en dan druk je op maximaliseren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scandal schreef:
    Ik kan het zo groot en klein maken als ik zelf wil. Ik gebruik Firefox en heb zo'n uitvergrootvenstertje.

    Dit ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lorem_Ipsum schreef:
    Je kan ook ctrl + spatie gebruiken. Dan krijg je links boven een venstertje en dan druk je op maximaliseren.


    Doet het bij mij ook niet
    Kan het echt in geen mogelijkheid groter maken volgens mij.. :l


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Doet het bij mij ook niet
    Kan het echt in geen mogelijkheid groter maken volgens mij.. :l


    Sorry. Het is alt + spatie.
    Maar ik denk in ieder geval niet dat het aan Quizlet ligt, maar aan jouw browser of systeem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes