• Hey,

    Ik was heel nieuwsgierig wie er nog meer zingen?
    Ik vind zingen heel leuk maar krijg tegenstrijdige berichten.
    Mijn zusje en ouders zeggen dat ik niet kan zingen terwijl als ik bijvoorbeeld op school ben en toevallig een stukje zing dan vinden ze het helemaal geweldig!
    en niet omdat we nou zulke goede vrienden zijn. Ze zeggen het zelfs als we elkaar niet kennen.

    gr.

    Fisher schreef:
    Ik kan absoluut niet zingen (en dat vindt mijn omgeving ook), maar ik houd wel heel erg van zingen. Ik zing nu gewoon lekker als ik alleen ben ^^.


    16 - 09 - '17

    Toen ik nog op de middelbare school zat zong ik in de schoolband en nu zing ik alleen nog voor de lol. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zing als ik alleen ben, of samen met een goede vriendin van mij. Ik vind het leuk, ik kan er bepaalde emoties in kwijt, maar ik ben te bang om het in het openbaar te laten horen. De mensen die mij hebben horen zingen vonden het overigens wel mooi.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik zing eigenlijk altijd, onder de douche, tijdens de les, als ik de tafel dek, als ik aan het winkelen ben, maar ik weet niet of ik goed ben. Sommige mensen zeggen dat ik wel een mooie stem heb. Anderen zeggen dat ik beter niet zing. Mijn pa zegt dak niet kan zingen, mijn ma zegt dat ik mijn momenten heb...

    Ik zit nu ook wel in een bandje met mijn zus en haar vriendin, daar ben ik de achtergrond zangeres, en we gaan volgend maand optreden :3
    En ik heb een paar covers op youtube, maar da gaat niet echt geweldig :$

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 18:40 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik zing ook ^^

    Eigenlijk altijd al gedaan. Ik zit ook op zangles


    Let's find some beautiful place to get lost

    Ik zing best veel, momenteel veel frozen liedjes.
    Ik zelf zing niet in de douche, waarom weet ik niet.
    Ik vind mijn stem niet heel bijzonder, maar als ik het echt probeer en naar mezelf luister zing ik niet echt vals. Enkel de hoge uithalen zijn soms erg tricky.

    Als je het zou willen kan je me een stukje geven dat je zingt, dat je het op youtube zet en dat je het niet kan vinden en enkel met de link van de video erop kan, maar als je het gewoon alleen voor je plezier doet moet je er gewoon lak aan hebben en lekker doorgaan.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zing veel en zit sinds kort op zangles. Mijn zangleraar zegt dat ik het wel kan, maar na opnemen klink ik als een gemartelde geit, dus ja. Trouwens, luister niet naar je ouders, zing omdat het leuk is. Na een tijdje gaat het steeds beter, I'm sure of it.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik zing veel. Onder de douche, in mijn kamer en zelfs in het openbaar. Ik heb een paar zanglessen gevolgd maar dat vond ik saai maar ik kan nu nog steeds niet zingen maarja...


    Just Smile, Peace & Love

    Osric schreef:
    Ik zing veel en zit sinds kort op zangles. Mijn zangleraar zegt dat ik het wel kan, maar na opnemen klink ik als een gemartelde geit, dus ja. Trouwens, luister niet naar je ouders, zing omdat het leuk is. Na een tijdje gaat het steeds beter, I'm sure of it.
    Dat heb ik ook gehad, en trouwens kwa opname als je echt goed geluid wil hebben heb je een goeie microfoon nodig die echt rond de 200 euro of meer is.

    Ik vind dat ik zelf wel mooi kan zingen. Mijn moeder heeft me één keer gezegd dat ze het wel vond klinken, maar dat was alweer ruim een jaar of twee geleden.
    En ik blijf gewoon door zingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."