• - Sorry, ik wist niet of Noek er één aanmaakte of niet. Dus ik dacht, laat ik het eventjes doen. Maar als Noek er één heeft gemaakt, mag deze worden gesloten.
    - Als degene van het 300ste topic er is, zal diegene dan gewoon het 300ste topic maken en vragen of deze kan worden gesloten? Anders moet die persoon eerst nog wachten tot deze vol is en misschien is die persoon er dan wel weer niet :o




    Our Tinychat ^^

    Nog 2 tot de 300. <3



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - AIterego - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KWAM HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3



    Imagine:
    There's a girl you know and she is a friend of yours. You have met her, or you have not, but you do know her. Then, all of a sudden, you see a spoiler and you open it. It says: I LOVE YOU GIRLS SO MUCH <3 And it includes a red heart. You start to smile. That makes this girl, me, happy.

    Ik moest iets tegen jullie zeggen <3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:48 ]

    Memoria schreef:
    Ik noem het topic van Noeki wel 299,2 en deze 299,1.


    Is goed :3 Dump je dan wel de beginpost daar in? Want Noek komt niet zo vaak online, dus dan is er wss geen beginpost :'D

    Mooie rode B, Aline.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hahaha jouw reactie, Alinie. HIJ STAAT ERBOVEN AHAHAHAHA <333


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik zal effekes een screenshot sturen.


    Ik zal effekes op jouw screenshot wachten (:

    Kijk maar. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Mooie rode B, Aline.


    Hahahaha, ja, weet ik :'D :'D Plat.

    Memoria schreef:
    Hahaha jouw reactie, Alinie. HIJ STAAT ERBOVEN AHAHAHAHA <333


    Welke reactie? :'D

    Ahahaha, ik zat echt te lachen. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Kijk maar. <3


    Ik heb verder geen verstand van ipods of zo, maar kan je niet op die play daarbovenin klikken en dat ie dan op shuffle gaat? Dat zal je zelf vast ook al lang hebben geprobeerd xd Ik heb geen idee :c

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Welke reactie? :'D

    Ehm iets zoals dit:
    Ik kan je reactie zien want hij staat er nu boven. AHAHAHA


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zou jij een screenshot kunnen maken van alle liedjes? Dan kan ik zien hoelang de liedjes duren en dan zie ik wanneer ik een goede versie heb op youtube c:

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik heb verder geen verstand van ipods of zo, maar kan je niet op die play daarbovenin klikken en dat ie dan op shuffle gaat? Dat zal je zelf vast ook al lang hebben geprobeerd xd Ik heb geen idee :c

    Wel, dan stuurt hij me naar de app en dan doet hij alleen shuffle met die twee liedjes. Misschien open ik er later wel een topic over.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    Zou jij een screenshot kunnen maken van alle liedjes? Dan kan ik zien hoelang de liedjes duren en dan zie ik wanneer ik een goede versie heb op youtube c:
    Ja, ik doe het zo. Mijn ipod is net uitgevallen en Lijn heeft de oplader.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ehm iets zoals dit:
    Ik kan je reactie zien want hij staat er nu boven. AHAHAHA


    Hahahahahaha :'D Ik snap 'm

    Ik wist nu metwen wat je een goed idee vond want het staat er boven c:

    Memoria schreef:
    (...)
    Wel, dan stuurt hij me naar de app en dan doet hij alleen shuffle met die twee liedjes. Misschien open ik er later wel een topic over.


    Dat zou ik dan doen, want ik heb geen verstand van iPods :'D