• - Sorry, ik wist niet of Noek er één aanmaakte of niet. Dus ik dacht, laat ik het eventjes doen. Maar als Noek er één heeft gemaakt, mag deze worden gesloten.
    - Als degene van het 300ste topic er is, zal diegene dan gewoon het 300ste topic maken en vragen of deze kan worden gesloten? Anders moet die persoon eerst nog wachten tot deze vol is en misschien is die persoon er dan wel weer niet :o




    Our Tinychat ^^

    Nog 2 tot de 300. <3



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - AIterego - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KWAM HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3



    Imagine:
    There's a girl you know and she is a friend of yours. You have met her, or you have not, but you do know her. Then, all of a sudden, you see a spoiler and you open it. It says: I LOVE YOU GIRLS SO MUCH <3 And it includes a red heart. You start to smile. That makes this girl, me, happy.

    Ik moest iets tegen jullie zeggen <3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:48 ]

    Oh, Aniek ik heb ook nog een vraag voor jou, want jij bent of cours een trouwe ipod gebruikster xd

    Ja die. Mensen die dit lezen snappen er niks van. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vandaag moest ik mijn neef helpen met wifi instellen op zijn ipod, maar er kwamen geen wifi netwerken te staan, maar die waren er wel degelijk. Toen moesten we zelf een netwerk instellen, maar dat werkte niet. Weet jij hier een oplossing voor of zo? Want hij was heel verdrietig dat het niet lukte :c

    Ashtonished schreef:
    Oh, Aniek ik heb ook nog een vraag voor jou, want jij bent of cours een trouwe ipod gebruikster xd
    VRAAG EN BUIG.


    Dit moest even.(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ja die. Mensen die dit lezen snappen er niks van. :'D


    HAHA, daar heb je pittig gelijk in xd Maar dit topic is vol voordat hier überhaupt mensen kunnen komen :3 (dat is althans wat ik hoop)

    Memoria schreef:
    (...)VRAAG EN BUIG.


    Dit moest even.(wbw)


    *HEEFT DE VRAAG GESTELD EN BUIGT NU*

    Ashtonished schreef:
    Vandaag moest ik mijn neef helpen met wifi instellen op zijn ipod, maar er kwamen geen wifi netwerken te staan, maar die waren er wel degelijk. Toen moesten we zelf een netwerk instellen, maar dat werkte niet. Weet jij hier een oplossing voor of zo? Want hij was heel verdrietig dat het niet lukte :c

    Kan je niet gewoon héél dicht bij het kastje gaan staan met de internet verbinding? Ik hoop wel dat het knopje Vraag Om zverbinding op aan staat? :p


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Check je snap, dan zie je mijn buigselfie.

    Ashtonished schreef:
    Check je snap, dan zie je mijn buigselfie.


    Oh, je ipod is uit. Ghehe, kijk straks maar :3

    Ashtonished schreef:
    (...)

    HAHA, daar heb je pittig gelijk in xd Maar dit topic is vol voordat hier überhaupt mensen kunnen komen :3 (dat is althans wat ik hoop)

    200 berichten gaan niet zo snel. Weet je nog toen zo'n topic in minder dan een uur vol was?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Kan je niet gewoon héél dicht bij het kastje gaan staan met de internet verbinding? Ik hoop wel dat het knopje Vraag Om zverbinding op aan staat? :p


    Die stond eerst uit, toen heb ik 'm aangezet maar er veranderde niets.
    Dat zou dan misschien ook nog wel kunnen, maar dat moet ik dan proberen als ik ze weer eens zie, hahaha. Want ze zijn al lang weg, maar ik wilde een oplossing hebben, anders slaap ik vanavond niet D: (grapje, ik kan wel slapen)

    Ik maak daar sowieso een screenshot van. Maar ik heb ook snapchat op de Ipad.(wbw)


    Wij hebben echt te veel Apple producten.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    200 berichten gaan niet zo snel. Weet je nog toen zo'n topic in minder dan een uur vol was?


    Nee, ik niet meer weten xd Maar er is nu wel een nieuw spelletje dat een topic zo snel mogelijk vol moet hahaha.

    Maar wij worden de nieuwe spamqueens (cool) Moet je me niet in de steek laten, hoor :p

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Die stond eerst uit, toen heb ik 'm aangezet maar er veranderde niets.
    Dat zou dan misschien ook nog wel kunnen, maar dat moet ik dan proberen als ik ze weer eens zie, hahaha. Want ze zijn al lang weg, maar ik wilde een oplossing hebben, anders slaap ik vanavond niet D: (grapje, ik kan wel slapen)

    Het kan ook aan de locatiedingen liggen, als die ook uit stond. Hoe oud was hij? Hoeveel nichtjes/neefjes heb jij eigenlijk? :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik maak daar sowieso een screenshot van. Maar ik heb ook snapchat op de Ipad.(wbw)


    Wij hebben echt te veel Apple producten.(krul)


    NOOOOOOOO :c geen screenshot, hahahahaha.
    Oef.

    Ik heb geen enkel Apple dingetje :3 Ik heb wel maandenlang gezeurd om een dopi (ipod omgekeerd, maar mijn ouders wilden het woord ipod niet meer horen, dus bedacht opa: dopi) HAHAHA.