• JAAAAAAAAAA WHOJJOJIJHIJJOOOO


    YOU GUYS ARE TE BEST <3

    Topic 301



    JA JA JAAAAAAAAA HET IS MAAAAARLIIIJN. WAT LEUK. OKE DOEI. <3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 14:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2014 - 10:55 ]


    •*• Lululu •*•

    Bahwm. Wat ben ik hier lang niet geweest man. Oke, ook weer niet zo lang. But yeah. Ongeveer 12 dagen D:
    Is dat lang? Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zal hier zo het pb'tje ook even dumpen voor de zekerheid. Ik denk dat ik niemand ben vergeten, maar je weet maar nooit :'D :'D

    Op zich wel lang :p

    Yeah. Lol. Bijna twee weken xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    :P

    Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet kan zien welke vrienden online zijn en wie van de crew online is :c

    Heey topic mensjes (:

    Gisteren (en vandaag ook nog) vierden we dat het driehonderdste topic er is en was. Meteen hebben we even een kijkje genomen bij topic nummer 100 en nummer 200. In topic 200 stond de mededeling van het lootjes trekken. Dit bracht ons op het idee om het weer te doen, maar dit keer op 11 december. De datum van het ontstaan van het topic.
    Het is de bedoeling om iets voor de ander te maken en dit aan de ander te geven op 11 december. Dit kan vanalles zijn: een stand alone, een lief berichtje, een collage, een story (dat pakt soms niet erg goed uit (Lieksel <3)). Je mag het helemaal zelf weten.
    Het duurt natuurlijk nog een tijdje voor het 11 december is, maar zo heb je genoeg tijd om alles te maken :)
    We zijn er een soort van vanuit gegaan dat iedereen meedoet, (want als je het met de goede mensen doet, is het echt heel leuk). Maar heb je echt hele erge bezwaren of je wilt gewoon liever niet meedoen, dan moet je het even doorgeven en dan doe je niet mee.
    Als iedereen heeft gereageerd, zal iedereen een pb krijgen waarin staat wie je hebt :3

    Pb me eventjes terug met daarin het bericht of je wel of niet mee wil doen. In beide gevallen moet je even mailen (:

    xx
    YAY ^-^

    Ashtonished schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet kan zien welke vrienden online zijn en wie van de crew online is :c


    Ik ook. Ik irriteer me er dood aan dat ik dat niet weet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik ook. Ik erger me er dood aan dat ik dat niet weet.


    Ik ook. IK MOET HET GEWOON WETEN. Want ik had er dus de gewoonte van gemaakt om steeds als ik niks te doen heb op Q, dat ding aan te klikken en dan de profielen van die vrienden en crewleden te bekijken.
    EN IK MOET HET SOWIESO WETEN WANT IK WIL HET GEWOON WETEN.

    Ashtonished schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet kan zien welke vrienden online zijn en wie van de crew online is :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    Heey topic mensjes (:

    Gisteren (en vandaag ook nog) vierden we dat het driehonderdste topic er is en was. Meteen hebben we even een kijkje genomen bij topic nummer 100 en nummer 200. In topic 200 stond de mededeling van het lootjes trekken. Dit bracht ons op het idee om het weer te doen, maar dit keer op 11 december. De datum van het ontstaan van het topic.
    Het is de bedoeling om iets voor de ander te maken en dit aan de ander te geven op 11 december. Dit kan vanalles zijn: een stand alone, een lief berichtje, een collage, een story (dat pakt soms niet erg goed uit (Lieksel <3)). Je mag het helemaal zelf weten.
    Het duurt natuurlijk nog een tijdje voor het 11 december is, maar zo heb je genoeg tijd om alles te maken :)
    We zijn er een soort van vanuit gegaan dat iedereen meedoet, (want als je het met de goede mensen doet, is het echt heel leuk). Maar heb je echt hele erge bezwaren of je wilt gewoon liever niet meedoen, dan moet je het even doorgeven en dan doe je niet mee.
    Als iedereen heeft gereageerd, zal iedereen een pb krijgen waarin staat wie je hebt :3

    Pb me eventjes terug met daarin het bericht of je wel of niet mee wil doen. In beide gevallen moet je even mailen (:

    xx
    YAY ^-^


    HAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA.


    :P Ik moest het vermelden :3 I had to, haha.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    :P Ik moest het vermelden :3 I had to, haha.


    Ik vind het cute. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat komt er niet zo goed uit in het berichtje :P
    Dan staat "Lieksel <3" helemaal links in het berichtje ipv er in ;3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Dat komt er niet zo goed uit in het berichtje :P
    Dan staat "Lieksel <3" helemaal links in het berichtje ipv er in ;3


    Ja, dat zag ik :c Ik baal daar van, hahaha. Iedereen zal wel denken: WAAROM STAAT DAAR ÜBERRANDOM OPEENS LIEKSEL <3 Hahahaha.