• JAAAAAAAAAA WHOJJOJIJHIJJOOOO


    YOU GUYS ARE TE BEST <3

    Topic 301



    JA JA JAAAAAAAAA HET IS MAAAAARLIIIJN. WAT LEUK. OKE DOEI. <3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 14:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2014 - 10:55 ]


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Ik had ook stiekem ingebroken op Mirs profiel. :3


    Haha, ja. Daar vroeg ik toen naar. Leek me raar dat Mir dat er zelf op zou zetten, haha. Of bedoel je nu iets anders?

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Haha, ja. Daar vroeg ik toen naar. Leek me raar dat Mir dat er zelf op zou zetten, haha. Of bedoel je nu iets anders?

    Nope, die reactie.(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    Hoe moeten jullie het op school doen met boeken inleveren en boeken ophalen of zo?

    Dat is echt zo stom bij ons op school. Wij moeten ze zelf bestellen. Door de verschillende talen...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik had ook stiekem ingebroken op Mirs profiel. :3

    Ja ik zeg het, hihi. Ik vind jullie ook héél lief. <3

    @Aline, boeken inleveren: eerst thuis je kaften eraf halen. Werkboeken mag je houden, behalve als het werkboeken waren waar je niet in mocht schrijven. Alle 'geleende' boeken neem je mee naar school -atheneum 3 moet volgende week dinsdag ochtend- en dan ga je in de rij staan. Als je aan de beurt bent gaat iemand snel door je boeken bladeren om te controleren op scheuren etc. Als het allemaal goed is laat je, je boeken achter en mag je gaan. Boeken ophalen is helemaal aan het einde van de vakantie, en dan krijg je gewoon een doos boeken mee.
    Dit jaar ga ik één van die personen zijn die boeken doorbladert enzo, je krijgt er zelfs voor betaald. (krul)(krul)(krul)

    En bij jou? ;3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 11:08 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    En wat als er in is geschreven? Of als er een scheur in zit?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Malley schreef:
    (...)
    Ja ik zeg het, hihi. Ik vind jullie ook héél lief. <3

    @Aline, boeken inleveren: eerst thuis je kaften eraf halen. Werkboeken mag je houden, behalve als het werkboeken waren waar je niet in mocht schrijven. Alle 'geleende' boeken neem je mee naar school -atheneum 3 moet volgende week dinsdag ochtend- en dan ga je in de rij staan. Als je aan de beurt bent gaat iemand snel door je boeken bladeren om te controleren op scheuren etc. Als het allemaal goed is laat je, je boeken achter en mag je gaan. Boeken ophalen is helemaal aan het einde van de vakantie, en dan krijg je gewoon een doos boeken mee.
    Dit jaar ga ik één van die personen zijn die boeken doorbladert enzo, je krijgt er zelfs voor betaald. (krul)(krul)(krul)

    En bij jou? ;3


    Boeken doorbladeren lijkt me stom, hahahaha.

    Wij moeten de kaften er af halen, dan naar school met de boeken waar niet in is geschreven. Iedereen moet de boeken op de goede volgorde leggen (daar krijg je een papier van). Dan moet je ze op tafel leggen en dan gaan de kinderen (die ervoor krijgen betaald) met een heel systeem ze op de goede stapel leggen.
    Boeken ophalen is bij ons best rot. Je krijgt een formulier en moet dan een lokaal doorlopen en alles meenemen. Daarna moet je nog checken of je alles wel hebt.
    Bij ons wordt niet op scheuren gecontroleerd, vreemd genoeg xd

    Memoria schreef:
    En wat als er in is geschreven? Of als er een scheur in zit?

    Dan moet je betalen. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Boeken doorbladeren lijkt me stom, hahahaha.

    Wij moeten de kaften er af halen, dan naar school met de boeken waar niet in is geschreven. Iedereen moet de boeken op de goede volgorde leggen (daar krijg je een papier van). Dan moet je ze op tafel leggen en dan gaan de kinderen (die ervoor krijgen betaald) met een heel systeem ze op de goede stapel leggen.
    Boeken ophalen is bij ons best rot. Je krijgt een formulier en moet dan een lokaal doorlopen en alles meenemen. Daarna moet je nog checken of je alles wel hebt.
    Bij ons wordt niet op scheuren gecontroleerd, vreemd genoeg xd

    Haha, het lijkt me niet zo erg. Vriendinnen naast me, en misschien komen er nog wel mensen die ik ken hun boeken brengen bij mij. En het betaalt lekker. ^^

    Helemaal op de goede volgorde? ;o Irritant lijkt me dat.
    Dat is wel vreemd, ja.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Is ook erg irritant, die volgorde.

    Denken jullie dat iedereen akkoord zal gaan met het lootjestrekken? Want Gab is er nu niet, dus die kan niet zeggen wat ze er van vindt. Maar ik denk dat Gab het niet erg zal vinden, wat denken jullie?

    Ik denk het ook niet. Maar we kunne wachten tot Gab terug is?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    (...)
    Moeten we trouwens in de beginpost zetten wanneer we allemaal op vakantie zijn?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    Ik denk het ook niet. Maar we kunne wachten tot Gab terug is?


    Ja, laten we gewoon wachten (krul) Is wel zo netjes (:

    Malley schreef:
    (...)


    Zouden we wel kunnen doen, haha. Maar ik zet neit op internet wanneer ik weg ben :'D Heeft met mijn bangheid te maken x'D

    Ik mag mijn boeken dit jaar houden, heuj. Veel handiger, maar wel duurder. :')
    En dat vind ik een goed idee, Mir. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you