• JAAAAAAAAAA WHOJJOJIJHIJJOOOO


    YOU GUYS ARE TE BEST <3

    Topic 301



    JA JA JAAAAAAAAA HET IS MAAAAARLIIIJN. WAT LEUK. OKE DOEI. <3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 14:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2014 - 10:55 ]


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)
    Bedankt! Jouw pf. <3


    Ik ben er ook verliefd op. <3
    @Eva, ooh, leuk! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ultimatum schreef:
    JAAAAAAAAAA WHOJJOJIJHIJJOOOO


    YOU GUYS ARE TE BEST <3

    Topic 301



    JA JA JAAAAAAAAA HET IS MAAAAARLIIIJN. WAT LEUK. OKE DOEI. <3

    HAHAHA QUOTE VAN MIJ. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ernest schreef:
    (...)

    Ik ben er ook verliefd op. <3
    @Eva, ooh, leuk! ^^

    Jaaa. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Buiten less :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA MIR. IK ZIE NU PAS DIE VIDEO.
    'HET IS MARLIJN.
    WAT LEUK.
    OKE DOEI.'
    HAHAHHAHAHAHHA


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ernest schreef:
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA MIR. IK ZIE NU PAS DIE VIDEO.
    'HET IS MARLIJN.
    WAT LEUK.
    OKE DOEI.'
    HAHAHHAHAHAHHA

    HAHAHAHAHHAHAHAA :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jouw profielfoto is trouwens echt heel mooi, Melis. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Donderdag begint de toetsweek, nog steeds niet begonnen met leren. :')


    Reality's overrated.

    Ik ben klaar met school omg, alleen nog sportdag :'D.
    EN MORGEH 1D CONCERT <3


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb echt een rotdag ugh.


    Reality's overrated.

    PasquaIino schreef:
    Ik heb echt een rotdag ugh.

    :C

    Wil je vertellen wat er is gebeurd?


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)
    :C

    Wil je vertellen wat er is gebeurd?


    Ik voel me dus al heel lang rot en naja. Ik was vrijdag dus jarig en heb toen in een uurtje tien kilometer door het bos gerend voor het goede doel en heb ook nog dertig kilometer gefietst. Voor mijn verjaardag ben ik daarna met mijn klas naar een meer bij ons in de buurt gegaan en ben toen gaan zwemmen - terwijl het ook regende - en ben toen dus ook zeiknat in amper kleding naar huis gegaan waar ik die nacht dus amper heb geslapen omdat mijn halve klas er nog was, hehe. Naja. Hartstikke leuk dus, maar wel heel vermoeiend en de vel van mijn teen licht eraf en is ontstoken - wat dus damn pijn doet. Zaterdag begon ik dus verkouden te worden en steeds zieker - Esmee kwam ook, maar ik sliep de hele tijd half, tsja - en naja ik ben dus ziek - ga wel naar school maar tsja - dus ik voelde me al niet goed en naja.
    Vanochtend ging alles mis. Ik ben gisteren eeuwig bezig geweest met guacemole maken voor vandaag en had vers stokbrood gehaald en naja. H. werd zo boos op me dat ze het afpakte en ik dus geen ontbijt en lunch had en dus ook geen eten voor de anderen en ugh. Heb ik het gisteren voor niks gemaakt, tss. Naja. Ik had in de stress weer eens de helft van mijn make-up in mijn tas geplukt en zo is de helft opengegaan - waaronder een bloedrode lipstick die is afgebroken en waardoor al mijn spullen onder zitten en de dure lipstick waar ik zo lang naar gezocht heb onbruikbaar is. Gedoe moet de jongen die ik leuk vind, blah blah. Gedoe met mijn ex. En toen heb ik opnieuw mijn Nederlands boeken-pitch verpest. Ik begon vorige keer voor de hele klas te hyperfentileren en ging overgeven. Dit keer begon ik te trillen en te huilen. Tsja. Nu heb ik dus uit medelijden een 7,5. Maar ik baal zo van dat cijfer, ik kan dat zoveel beter en damn.


    Reality's overrated.

    Het is eigenlijk niet veel, maar ik baal er gewoon van. Oh en mijn Techniek ding is ook net niet af en ugh. ik hoefde nog maar één ding te lijmen.
    Ennuh, er werd brood naar me gegooid en heel hard "GOTH" geroept en toen werd ik boos. Maar dat was grappig. :')


    Reality's overrated.

    PasquaIino schreef:
    (...)

    Ik voel me dus al heel lang rot en naja. Ik was vrijdag dus jarig en heb toen in een uurtje tien kilometer door het bos gerend voor het goede doel en heb ook nog dertig kilometer gefietst. Voor mijn verjaardag ben ik daarna met mijn klas naar een meer bij ons in de buurt gegaan en ben toen gaan zwemmen - terwijl het ook regende - en ben toen dus ook zeiknat in amper kleding naar huis gegaan waar ik die nacht dus amper heb geslapen omdat mijn halve klas er nog was, hehe. Naja. Hartstikke leuk dus, maar wel heel vermoeiend en de vel van mijn teen licht eraf en is ontstoken - wat dus damn pijn doet. Zaterdag begon ik dus verkouden te worden en steeds zieker - Esmee kwam ook, maar ik sliep de hele tijd half, tsja - en naja ik ben dus ziek - ga wel naar school maar tsja - dus ik voelde me al niet goed en naja.
    Vanochtend ging alles mis. Ik ben gisteren eeuwig bezig geweest met guacemole maken voor vandaag en had vers stokbrood gehaald en naja. H. werd zo boos op me dat ze het afpakte en ik dus geen ontbijt en lunch had en dus ook geen eten voor de anderen en ugh. Heb ik het gisteren voor niks gemaakt, tss. Naja. Ik had in de stress weer eens de helft van mijn make-up in mijn tas geplukt en zo is de helft opengegaan - waaronder een bloedrode lipstick die is afgebroken en waardoor al mijn spullen onder zitten en de dure lipstick waar ik zo lang naar gezocht heb onbruikbaar is. Gedoe moet de jongen die ik leuk vind, blah blah. Gedoe met mijn ex. En toen heb ik opnieuw mijn Nederlands boeken-pitch verpest. Ik begon vorige keer voor de hele klas te hyperfentileren en ging overgeven. Dit keer begon ik te trillen en te huilen. Tsja. Nu heb ik dus uit medelijden een 7,5. Maar ik baal zo van dat cijfer, ik kan dat zoveel beter en damn.


    Oh gosh, Noek :c Dat is niet niks :c Misschien wist die leraar/lerares ook wel dat je het goed kon en heb je daarom een 7.5 gekregen. Het hoeft niet uit medelijden te zijn, Noekie. Dat jij ziek bent geweest, daar kan je gewoon niks aan doen. Het kan iedereen gebeuren. Dat van H. (ik vermoed dat het je moeder/vader of zo is) is gewoon echt lullig. Ik hoop dat je eten van iemand hebt kunnen lenen, want dat is gewoon lullig. Het is niet leuk dat je je rot voelt :c

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Oh gosh, Noek :c Dat is niet niks :c Misschien wist die leraar/lerares ook wel dat je het goed kon en heb je daarom een 7.5 gekregen. Het hoeft niet uit medelijden te zijn, Noekie. Dat jij ziek bent geweest, daar kan je gewoon niks aan doen. Het kan iedereen gebeuren. Dat van H. (ik vermoed dat het je moeder/vader of zo is) is gewoon echt lullig. Ik hoop dat je eten van iemand hebt kunnen lenen, want dat is gewoon lullig. Het is niet leuk dat je je rot voelt :c


    Het is de hele tijd like: Eet, eet, eet. En dan pakt ze dat waar ik dan mijn best voor doe af, nice. (Yes, mom.)
    Maar dat ik ziek ben geweest heeft daar nisk mee te maken. Ik weet niet wat het was, maar idk. Ik faalde gewoon.


    Reality's overrated.