• The boys of One Direction have been asked to read out loud their last text message. Whether it's on Twitter, WhatsApp or any other social media, doesn't matter. All of them feel a little ill at ease when they grasp for their phone. They all tell a smooth, hilarious or even dirty message they've sent, while Niall comes up telling: "She's so beautiful." The boys all look up at him, a little confused of what their friend just confirmed. "Whut?" Harry asks, not understanding the point of the message, neither having any clue of the special meaning behind it. "Who," Louis asks, curious for the answer. Zayn smirks as he asks: "Is it me?", not having heard the 's' in 'she' and certainly joking, to approve the vain character he and the boys had created of him. "No, her," Niall replies blushing, causing the audience to 'awh'. "Whó," Liam wants to know, getting a little impatient due to Niall's insecurities. "The girl reading this right now," Niall says proudly.

    Sorry als ik sommige van jullie een halve hartaanval bezorgd heb (wat ik niet hoop want het is "maar" een -onbereikbare- jongen), maar ik wilde dit toch echt even kwijt. Iedereen is mooi, en daarvoor heb je geen vijf jongens nodig die dat voor jou en nog miljoenen andere meisjes zingen. Geloof in jezelf. Jij bent zoals je bent en dat maakt jou uniek. Dus wees niet onzeker! Dat was mijn boodschap. (A)

    Om dit topic een beetje interessant te houden, laten we hier een praattopic van maken! Wie is jullie favoriet? Hebben jullie nog leuke foto's/filmpjes? Hoe vonden jullie het concert? - Ik ben zelf niet kunnen gaan. Ik had examenweek.

    P.S. Sorry als jullie dit irritant vinden, maar zouden jullie mijn filmpje willen bekijken? Ik heb een lyrics video van Half a Heart gemaakt. Het is mijn eerste lyrics video en ik zou graag jullie mening horen! Het staat wel op mijn vader zijn account, haha. Klik hier voor het filmpje! Bedankt!

    X

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 19:07 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Niall is mijn cutie hihi is zwijmel helemaal weg bij de foto waarbij hij in een koffer ligt te slapen...

    Ik gun het hem echt heel erg, die schat heeft zoveel liefde in zich (denk ik), en het specifieke meisje moet wel heel bijzonder zijn als hij erom moet blozen.

    Natuurlijk had ik echt veel liever gehad dat hij mij leuk zou vinden. Maar ik en vele andere zijn maar 1 persoon tussen miljoenen meisjes die allemaal het zelfde willen, en misschien heel misschien ziet hij je gezicht toevallig voorbij komen tijdens een concert maar vergeet het gezicht ook snel weer...

    Phoe wat sentimenteel zeg haha
    Niet gewent van mezelf(cat)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:55 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aw haha wat lief dit :Y)
    Ik had altijd wel iets meer een zwak voor Liam, I just love him daarvoor had ik het ook altijd op Louis :9~ Toch blijft het altijd wel moeilijk kiezen, je hebt de lyric video leuk gemaakt met die feitjes ernaast etc (: En ik vond het concert echt geweldig, ik was echt vreselijk hyperactief en had op het einde een helium stem het was echt vreemd. Ik heb best veel filmpjes maar weinig foto's, geen idee waarom eigenlijk :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik snap eigenlijk niet waarom ik hier op klikte.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ugh, waarom is dit zo populair? Waarom voelen meisjes de behoefte om andere meisjes te vertellen dat ze knap/mooi zijn?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elmorria schreef:
    Niall is mijn cutie hihi is zwijmel helemaal weg bij de foto waarbij hij in een koffer ligt te slapen...

    Ik gun het hem echt heel erg, die schat heeft zoveel liefde in zich (denk ik), en het specifieke meisje moet wel heel bijzonder zijn als hij erom moet blozen.

    Natuurlijk had ik echt veel liever gehad dat hij mij leuk zou vinden. Maar ik en vele andere zijn maar 1 persoon tussen miljoenen meisjes die allemaal het zelfde willen, en misschien heel misschien ziet hij je gezicht toevallig voorbij komen tijdens een concert maar vergeet het gezicht ook snel weer...

    Phoe wat sentimenteel zeg haha
    Niet gewent van mezelf(cat)


    Hahaha, ach, je weet maar nooit toch? Dromen is nooit verkeerd. Maar ik zou er niet te veel op hopen. :Y)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Kahuna schreef:
    Aw haha wat lief dit :Y)
    Ik had altijd wel iets meer een zwak voor Liam, I just love him daarvoor had ik het ook altijd op Louis :9~ Toch blijft het altijd wel moeilijk kiezen, je hebt de lyric video leuk gemaakt met die feitjes ernaast etc (: En ik vond het concert echt geweldig, ik was echt vreselijk hyperactief en had op het einde een helium stem het was echt vreemd. Ik heb best veel filmpjes maar weinig foto's, geen idee waarom eigenlijk :')


    Het is inderdaad heel lastig kiezen, die gedachte deel ik met je! Bedankt voor het compliment! :) En zeker ook zo'n irritante piep in je oor toen je in bed lag? haha. Had ik tenminste na het concert van TMHT wel, hahaha.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Val schreef:
    Ugh, waarom is dit zo populair? Waarom voelen meisjes de behoefte om andere meisjes te vertellen dat ze knap/mooi zijn?


    Omdat het kan. Een beter antwoord heb ik niet. Ik heb ook geen zin om daar mijn tijd aan te verdoen, sorry.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    xHappyHoran schreef:
    (...)

    Omdat het kan. Een beter antwoord heb ik niet. Ik heb ook geen zin om daar mijn tijd aan te verdoen, sorry.

    Dit gebeurt ook regelmatig in quizzen. Is dit makkelijk zieltjes winnen, inspelen op de onzekerheid van veel meisjes?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    (...)
    Dit gebeurt ook regelmatig in quizzen. Is dit makkelijk zieltjes winnen, inspelen op de onzekerheid van veel meisjes?


    Waarom zou dat het zijn?


    wat was dit ookalweer

    Ik zit als een halve gare voor de computer, met mijn warrige haar, mijn bril scheef en mijn wangen helemaal rood, krijg ik opeens dit te lezen :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Val schreef:
    (...)
    Dit gebeurt ook regelmatig in quizzen. Is dit makkelijk zieltjes winnen, inspelen op de onzekerheid van veel meisjes?


    Het wordt vast goed bedoeld. Niks mis mee dus.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:29 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Val schreef:
    (...)
    Dit gebeurt ook regelmatig in quizzen. Is dit makkelijk zieltjes winnen, inspelen op de onzekerheid van veel meisjes?


    Dat is niet mijn bedoeling. Want van mij part scheld je me helemaal uit, dan heb ik dit gezegd en lig ik er verder niet wakker van. Ik vind het wel raar dat, omdat ik aardig probeer te zijn, daar meteen iets achter gezocht moet worden. Dan ken je mij nog niet. Sorry hoor. Maakt het iets uit dat ik dit doe dan?


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    xHappyHoran schreef:
    (...)

    Dat is niet mijn bedoeling. Want van mij part scheld je me helemaal uit, dan heb ik dit gezegd en lig ik er verder niet wakker van. Ik vind het wel raar dat, omdat ik aardig probeer te zijn, daar meteen iets achter gezocht moet worden. Dan ken je mij nog niet. Sorry hoor. Maakt het iets uit dat ik dit doe dan?


    (Bijna) iedereen vind het heel leuk van je hoor! (:


    wat was dit ookalweer

    ArosBitch schreef:



    Pama schreef:
    Ik zit als een halve gare voor de computer, met mijn warrige haar, mijn bril scheef en mijn wangen helemaal rood, krijg ik opeens dit te lezen :')


    Lol :')

    Die foto vind ik wel een geweldige reactie als ik heel eerlijk moet zijn. xD
    En ach, ik zie er momenteel niet heel veel anders uit. xD Maar dat boeit me niet zo. Ik zou nog zo over straat rennen als het niet onbeschoft zou zijn. XD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.