• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Parachutes schreef:
    What does friendship even mean? Does it even exist? Or is it another stupid thing made up by humans?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oke ik heb nu een paar dikke wandelschoenen voor nog geen twintig euro. Yaaay. Ze zijn alleen wel wat lomp..


    26 - 02 - '16

    Zo ontzettend blij met m'n aankopen. <3


    Parachutes schreef:
    Wacht, ik word nu echt straal genegeerd? Een andere verklaring kan ik serieus niet vinden.
    Ik probeer alleen maar aardig te zijn. I actually care, you know. But...
    I thought we were friends.


    I dress to kill, but tastefully

    y&#(@*(rhfh – zooi.


    I don't think I want this... like not at all


    Hamartia

    Parachutes schreef:
    Wacht, ik word nu echt straal genegeerd? Een andere verklaring kan ik serieus niet vinden.
    Ik probeer alleen maar aardig te zijn. I actually care, you know. But...
    I thought we were friends.


    Hamartia

    Ik trek het nu echt niet meer. Die klootzak zegt de hele dag niks tegen haar, maar als ik eens mijn mening geef, moet ik opflikkeren. Ik maak verdomme het huis voor je schoon. Als je me niet wilt, dan gooi me eruit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je reageert dus echt niet...
    En dankzij de geweldige stalkfuncties van WhatsApp en Facebook weet ik gewoon dat je het gezien hebt. Bovendien reageer je wel in de groepschat waarin ik altijd genegeerd word overigens
    Wat heb ik verkeerd gedaan? Het is zo'n simpele vraag, een teken van hey, ik denk aan je. Het voelt echt als complete afwijzing als je hier niet op reageert.
    Je hebt echt geen idee hoe snel dit soort dingen me pijn doen...
    Maar ik dacht toch echt dat uitgerekend jij me wel zou begrijpen. Je weet dat ik dit niet goed kan, onzeker ben, vooral in groepen. Dus ik vraag het gewoon aan jou, niet in die groep, maar...

    Verdomme, ik suck echt in vriendschappen, wat moet ik nou doen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik raak gefrustreerd over al die dromen die ik over je heb.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pff, lig er vanavond voor tien uur in, ben bekaf ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frustratie. Ik wil dat boek gewoon lezen, GRATIS. Kan 'm niet vinden. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik word gek van iemand in dit huis !!!!
    Altijd chagerijnig, altijd !
    Ik snap haar humor niet, zij de mijne niet.
    Ik word er gek van!, ik ben blij als ik oud genoeg ben om op me zelf te wonen !

    Parachutes schreef:
    Je reageert dus echt niet...
    En dankzij de geweldige stalkfuncties van WhatsApp en Facebook weet ik gewoon dat je het gezien hebt. Bovendien reageer je wel in de groepschat waarin ik altijd genegeerd word overigens
    Wat heb ik verkeerd gedaan? Het is zo'n simpele vraag, een teken van hey, ik denk aan je. Het voelt echt als complete afwijzing als je hier niet op reageert.
    Je hebt echt geen idee hoe snel dit soort dingen me pijn doen...
    Maar ik dacht toch echt dat uitgerekend jij me wel zou begrijpen. Je weet dat ik dit niet goed kan, onzeker ben, vooral in groepen. Dus ik vraag het gewoon aan jou, niet in die groep, maar...

    Verdomme, ik suck echt in vriendschappen, wat moet ik nou doen?


    op de vraag wat je moet doen...
    Wees je zelf, dat is het belandrijkste
    Het ligt echt niet aan jou dat ze je negeren en zo tegen je doen... het ligt aan hun!
    Hun weten niet hoe een geweldig persoon jij bent.
    En ookal ken ik je niet en is dit de eerste keer dat ik je überhaupt aanspreek.
    Ze zijn jou niet waard, jij bent betere vrienden waard, dat weet ik zeker !

    Oh, Marco, your voice :9~


    Stenenlikker