• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat is niet normaal meer...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Stel je voor, 20 mensen met die awesome nerf bows die door het bos rennen. Oh men, dat wil ik.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:48 ]


    Your make-up is terrible

    Kunnen jullie ophouden over die stage? Leuk dat jullie het fijn hebben gehad, maar er zijn ook mensen die niet mee konden. Ik wilde het liefts van iedereen mee, ook al ben ik er pas een halfjaar. Ugh, ik wou dat ik gewoon mee geweest kon zijn. Klote trainer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, ik voel met net Artemis Fowl.

    Die had ook van die vreselijke getallen tiks door het Atlantis Complex. Word er helemaal gek van.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blegh, waarom trek ik me toch zoveel aan van wat andere mensen denken? Ik heb echt superveel zin om morgen met mijn nichtje en broertje naar de Efteling te gaan, maar waarom vind ik het dan zo erg om voor dezelfde leeftijd als hen aangezien te worden, vanwege mijn lengte en alles?
    Ik moet daar echt niet zo'n punt van maken, maar dat lukt niet echt. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eindelijk hoef ik morgen helemaal niets! Alleen iddink bellen....


    Stenenlikker

    Waardeloos. Echt rot dat je moet betalen voor die stomme examens, gelukkig pas wel in februari als m'n opleiding klaar is maar bleh. Heb het zwaar verkloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je laat me voor de zoveelste keer huilen – maar nu ben ik het echt beu.
    Ik hoef je even niet meer te spreken.


    Goed, daar gaan we dan! Lekker nat regenen in de Efteling. :'D
    Nou ja, hebben we in ieder geval niet zulke lange wachtrijen. hopelijk


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen besluiten om 's ochtends in dr vakantie te boren. Flikker serieus even een eind op, stel aso's.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bijna klaar..


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik voel me 4 dagen al klote, en ik doe maar tegen je alsof alles perfect gaat
    Maar elke keer dat je weggaat, voel ik me nog kloter

    Ooit, had je interesse in wat ik deed, wat ik zei, wat ik voelde
    Maar langzaam is dat weggevaagd, ligt het aan mij?
    Ben ik misschien degene die zich teveel klote voelt?
    Ik houd me stil tegen je omdat ik weet dat je niks voor me kan doen

    Jij daar, ik hier
    Ik wil dat jij een keer het gesprek onderhoud tussen ons, de enige die dat doet dat ben ik steeds
    Kan het alsjeblieft niet een keer andersom? Kan je alsjeblieft niet een avondje bij me zijn, zonder dat je na 10 min weg moet?
    Het doet pijn als ik me op een avond met jou verheug,en dan later blijkt dat je helemaal niet lang kan blijven :/
    Je kan er niks aan doen, ik weet het
    Maar plan dan een andere avond waarop het wel kan
    Maargoed, ik houd t voor me. Ik wil het dit keer niet verpesten, dus ik zeg maar niks.

    I'll act like I'm fine, it's okay that you don't know

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 12:08 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Je hebt mij ook vaak genoeg kwetst, maar dat maakt natuurlijk weer geen hol uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh... Miss you :(

    Oppassen is best leuk (: hij is lekker rustig


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.