• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    YES YES YES FINALLY.

    I love you, my friend.


    help

    Kon ik maar vliegen, dan zat ik nu al bij m'n vriend <3
    *Zuchtt


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Even serieus, get straight to the point. Belgie heeft verloren. Ga der geen heisa om maken, ze hebben verloren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga buitenzitten omdat ik hoofdpijn krijg van die tv. Laat me dan gewoon. Ga niet klagen of zeuren dat ik spelbreker ben.
    -_-'


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Erchomai schreef:
    Ik ga buitenzitten omdat ik hoofdpijn krijg van die tv. Laat me dan gewoon. Ga niet klagen of zeuren dat ik spelbreker ben.
    -_-'


    't is maar voetbal x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god no, niet jij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    je snapt het echt niet... pfff.


    Spinning around, I'm weightless.

    Stop being sad, you moron.


    help

    Heb je dan echt niet door dat je het enkel en alleen erger maakt? Het laatste waar ik nu behoefte aan heb, is ruzie.

    Jesus, I'm such a mess.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 1:02 ]


    help

    Fucking hell, ik heb net gewoon bier over me heen gekregen! No way dat ik nog aanwezig ga zijn bij het einde van een voetbalwedstrijd...

    Ondanks dat War Horse echt gaaf was, voel ik me nu echt weer chagrijnig, Ugh. Nu hopen dat ze niet al te lang door gaan met feesten, want ik wil slapen. (cat)


    Stenenlikker

    Wat ben jij irritant.


    Your make-up is terrible

    Ik ga morgen zo'n rugpijn hebben door dit matje. Ik kan net zo goed op de vloer gaan liggen.


    God, houd alsjeblieft op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ben je kinderachtig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat ben jij een raar kind.


    Spinning around, I'm weightless.